معرفی زیباترین تخت و صندلی راحتی کنار استخر - سازه برتر



معرفی زیباترین تخت و صندلی راحتی کنار استخر

معرفی زیباترین تخت و صندلی راحتی کنار استخر

انواع تخت و صندلی راحتی کنار استخر، جزو وسایلی بسیار کاربردی هستند که در ساخت ویلا به منظور دراز کشیدن کنار استخر و حمام آفتاب استفاده می شوند. در واقع استراحت کنار استخر، نیازمند یک تخت و صندلی مناسب است که دارای مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت باشد.

تخت و صندلی راحتی استخری، هم از نظر جنس بدنه و هم از لحاظ شکل ظاهری انواع گوناگونی دارد. اگر قصد خرید انواع تخت و صندلی راحتی کنار استخر را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

انواع تخت و صندلی راحتی کنار استخر

در ابتدای این بخش از سازه برتر، شما را با انواع تخت و صندلی راحتی کنار استخر به صورت جداگانه آشنا می کنیم:

 

انواع تخت راحتی کنار استخر از نظر جنس

انواع تخت راحتی کنار استخر از نظر جنس

تخت کنار استخری فلزی

تختی که در اسکلت و فریم اصلی آن از فلز استفاده شده است استحکام و دوام بالایی دارد. این نوع تخت‌ها می توانند هر وزنی را تحمل کنند. به طور معمول، این نوع تخت‌ها دارای یک تشک راحت و نرم در قسمت تکیه گاه و نشیمن هستند. همچنین این مدل تخت کنار استخر دارای پشتی قابل تنظیم می باشد.

 

تخت کنار استخری پلاستیکی

تخت‌های پلاستیکی کنار استخر، یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین تخت های کنار استخر می باشد. این نمونه تخت‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلف و در رنگ‌های زیبا در صنعت ساختمان موجود می باشد. تخت‌ پلاستیکی کنار استخر از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و کیفیت آن‌ها در برابر نور خورشید کاهش نمی‌یابد و تغییر رنگ نیز نمی‌دهد. ویژگی مهم این نمونه تخت استخری در مقایسه با نمونه‌های دیگر، سهولت در جابجایی و قابلیت تمیز کردن تخت پلاستیکی می باشد.

 

تخت کنار استخری حصیری

این تخت یکی از زیباترین طرح‌ها برای استفاده در کنار استخر می باشد. این نوع تخت کنار استخر به خاطر وزن سبکی که دارد محبوبیت زیادی دارد. همچنین دارای یک تشک راحت در قسمت نشیمن و قسمت پستی است.

 

تخت کنار استخری چوبی

این تخت از چوب بامبو ساخته شده است. بنابراین آب را جذب نمی کند و رطوبت باعث پوسیدگی آن نمی شود. تخت‌های کنار استخر چوبی طرح‌های متنوعی دارند و دارای جذابیت خاصی می باشند. نشستن روی این تخت‌ها حس خوبی دارد. این نوع تخت استخر با دسته و بدون دسته برای فروش در بازار موجود است.

 

تخت کنار استخر چوبی و فلزی

این نوع تخت، یکی از مدرن ترین و شیک‌ترین تخت‌ها با جذابیت بصری بالا می باشد. این نوع متریال به دلیل قیمت بالاتر در ویلاهای لوکس و هتل‌های چند ستاره استفاده می شود. این تخت‌ها از آهن و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده اند.

 

تخت کنار استخر آلومینیومی

این نوع تخت‌ها بیشتر حصیری می باشند و عموما در فضاهای باز استفاده می شوند. بدنه تخت‌های آلومینیومی از آهن سبک یا آلومینیوم ساخته شده اند و وزن سبکی دارند. فلز این تخت‌های حصیری می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. حصیر مصنوعی که برای این نوع تخت‌ها به کار می رود، در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی عرضه می شود.

 

انواع تخت راحتی کنار استخر از نظر مدل

انواع تخت راحتی کنار استخر از نظر مدل

تخت کنار استخر چند کاره

 به طور کلی، بسیاری از مردم فکر می کنند که تخت‌های استخر فقط در کنار استخر یا مکان هایی مانند دریا استفاده می شود. اما اینطور نیست، شما می توانید از تخت‌های کنار استخر در مکان‌های مختلف استفاده کنید. بعضی اوقات استفاده از تخت کنار استخر ربطی به آب ندارد. مثلاً شخصی برای آفتاب گرفتن از این وسیله استفاده می کند. شما می توانید به راحتی روی تخت‌های کنار استخر برای مدت طولانی استراحت کنید. موقعیت این تخت‌ها بدن شما را در حالت استراحت کامل قرار می دهد و می توانید لحظات بسیار لذت بخشی را برای خود بسازید.

 

تخت های تابی

نشیمن تخت‌های تابی دارای قوس و بسیار راحت هستند و مانند تاب به وسیله ی چند زنجیر به یک پایه ثابت وصل می شوند و امکان تاب خوردن را ایجاد می‌کنند.

 

تخت های تشک دار

در تخت‌های تشک دار، برای نرم بودن و راحتی در قسمت تکیه گاه و نشیمن از تشک استفاده می‌شود. این تشک‌ها می توانند از تخت جدا شوند.

 

تخت های دوتکه

تخت‌های دو تکه به شکلی طراحی شده‌اند که تکه اول به‌عنوان یک صندلی به کار می رود و با وصل کردن تکه دوم امکان قرارگرفتن پاها به صورت افقی ایجاد می شود.

 

تخت تاشو

این نوع تخت‌ها به گونه ای طراحی شده اند که به منظور حمل آسان تخت‌ها در اطراف استخر روباز یا هر فضای دیگری، تاشو و قابل جمع شدن باشند.

از سوی دیگر، تخت‌های تاشو به فضای ذخیره سازی کمی احتیاج دارند. علاوه بر این، این نوع تخت‌ها قابلیت تنظیم زاویه را بر اساس میل افراد فراهم می کنند.

 

تبلیغ مصالح ساختمانی در سازه برتر

اگر در زمینه تولید و یا عرضه لوازم و تجهیزات انواع آلاچیق فعالیت دارید، می توانید محصولات و خدمات خود را در سایت سازه برتر تبلیغ کنید تا مخاطبان این سایت بتوانند با محصولات و خدمات شما آشنا شوند و تجهیزات مورد نیازشان را از شما خریداری کنند.

توجه داشته باشید که آگهی شما برای همیشه در سایت سازه برتر نمایش داده می شود و از سایت حذف نخواهد شد و همین موضوع باعث می شود که مخاطبان و مشتریان زیادی از طریق جستجو در گوگل، به آگهی ساختمانی شما در سازه برتر مراجعه نمایند و با شما آشنا شوند و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و ثبت سفارش روی لینک زیر کلیک کنید:

تبلیغات مصالح ساختمانی

 

ویژگی های تخت و صندلی کنار استخر

ویژگی‌هایی که تخت و صندلی کنار استخر باید داشته باشند

مقاومت در برابر آب

از آنجایی که صندلی‌های کنار استخر به منابع آب نزدیک هستند، اغلب با آب در تماس هستند، بنابراین مواد به کار رفته برای ساخت تخت‌های کنار استخر باید کاملا خاصیت ضد آب داشته باشند، صندلیهای پلاستیکی در این خصوص مشکلی ندارند، در حالی که صندلی‌های فلزی و چوبی باید کاملاً از نفوذ آب درامان باشند و عایق بندی شوند.

صندلی‌های چوبی را می توان با مواد مختلفی مانند روغن و پلی استر ضد آب کرد. اما بهترین راه برای ضد آب بودن فلز، به کار بردن رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این رنگ مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و آب دارد و می توان از این رنگ به عنوان تخت استخر فلزی عایق استفاده کرد.

مقاومت صندلی‌های کنار استخر در برابر آب مهمترین ویژگی است که در زمان خرید صندلی استخر باید به آن توجه کرد.

 

قابلیت خشک شدن سریع

جنس مواد به کار رفته در ساخت تخت و صندلی کنار استخر، باید به شکلی باشند که سریع خشک شوند. به کار بردن پارچه‌های ضد آب و پلاستیک‌های مرغوب باعث می شود صندلی به سرعت خشک شود. اما مهمترین ماده مورد استفاده در تولید صندلی، لاک آب گزیر استخری است که ضد آب است.

این محصول که به عنوان عایق نانو نیز شناخته می شود، از باقی ماندن آب روی سطح صندلی جلوگیری می کند و باعث می شود صندلی در سریع‌ترین زمان ممکن خشک شود. در زمان خرید صندلی کنار استخر حتما این نکته را در نظر داشته باشید که روکش صندلی از مواد جذب کننده آب نباشد.

 

ماندگاری بالا

صندلی‌های کنار استخر، تخت هستند و تمام وزن بدن شما روی آن‌ها قرار می گیرد، بنابراین این صندلی‌ها باید دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین به علت این که همیشه در معرض شرایط جوی و باد و باران هستند و همیشه در فضاهای بیرون استفاده می شوند، باید کیفیت بالایی داشته باشند.

 

استفاده از متریال مرغوب

اگر برای محوطه سازی ویلا قصد خرید صندلی پلاستیکی استخری را دارید، دقت داشته باشید که جنس صندلی‌ها پلاستیک بازیافتی نباشد، بلکه با استفاده از پلاستیک درجه یک ساخته شده باشد.

در زمان خرید صندلی استخری فلزی به نوع آلیاژ فلز توجه کنید، آلیاژ استفاده شده برای تخت و صندلی کنار استخر، باید فلزی بسیار بادوام باشد که بتواند وزن بالایی را تحمل کند. همچنین رنگ پوشش فلز باید رنگ کوره ای باشد. چوب‌های روسی و راش بسیار مقاوم هستند و بهترین نوع چوب‌ها برای تخت‌های کنار استخر هستند.

صندلی‌های چوبی باید کاملا عایق باشند و سوراخ‌های چوب باید به خوبی پوشانده شوند. آب به راحتی در چوب نفوذ می کند و به سرعت کیفیت خود را از دست می دهد. بنابراین عایق حرارتی و ضد آب بودن در تولید تخت‌ها و صندلی‌های چوبی استخری اهمیت زیادی دارد.

 

مزایای استفاده از تخت و صندلی کنار استخر چیست؟

مزایای استفاده از تخت و صندلی کنار استخر چیست؟

به کار بردن تخت استخر فقط جزو المان‌های ساخت استخر یا در کنار دریا نیست، می توانیم از آن در محیط‌های طبیعی دیگر مانند طبیعت بکر، جنگل، ویلا و ... نیز استفاده کنیم. کاربرد اصلی تخت استخر برای گرفتن آفتاب و استراحت در زیر نور آفتاب است. بنابراین اگر تمایل دارید از آفتاب و هوای گرم تابستان بهره مند شوید، بهتر است در مورد انواع مختلف تخت‌های استخری که می‌توانید بخرید تحقیق کنید. انواع تخت‌های استخری با توجه به حالت بدن طراحی شده و کاملا استاندارد بوده و در واقع می توان گفت ارگونومیک می باشند.

 

 

قیمت تخت و صندلی کنار استخر

تخت و صندلی‌های کنار استخر، بین مبلمان فضای باز در گروه صندلی‌های گران قیمت قرار داده می شوند.

حداقل هزینه‌ برای خرید یک صندلی کنار استخر، حدود ۳ میلیون تومان است، ولی شما می توانید بر اساس نوع کاربرد و سلیقه خود بسیار بیشتر از این مبلغ را نیز برای صندلی کنار استخر در نظر بگیرید.

همچنین نکته مهم دیگری که باید به آن دقت کافی داشته باشید این است که، قیمت گفته شده می تواند مربوط به محصولی با جنسی خاص باشد. قیمت تخت و صندلی کنار استخر خریداری شده توسط شما می تواند کمی پایین‌تر و یا کمی بالاتر از این قیمت باشد. این که چه میزان هزینه برای خرید تخت کنار استخر، مورد نظر شماست، به میزان زیادی تعیین می‌کند که شما می‌توانید چه نوع محصولی و با چه ویژگی‌هایی را بخرید.

 

 

جمع بندی

با توجه به مواردی که در این مطلب به آن اشاره کردیم، شما می توانید انواع تخت و صندلی کنار استخر را با توجه به سلیقه خود و نوع کاربری آن انتخاب کنید. تخت‌های پلاستیکی استخر، می تواند انتخابی اقتصادی برای شما باشد. البته توجه داشته باشید که بعضی از انواع تخت‌های پلاستیکی، قیمت بسیار بالاتری دارند. اگر به دنبال مقاومت و استحکام برای تخت و صندلی کنار استخر خود هستید، می توانید محصولات فلزی را انتخاب کنید. اگر زیبایی و منحصر به فرد بودن تخت و صندلی‌های کنار استخر، برای شما بسیار مهم است، خرید تخت چوبی در کنار استخر می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی را به دست آورده باشید. همچنین اگر نظر یا پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید.