پاورپوینت تحلیل معماری طراحی کارخانه و مکان تفریحی Amager - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری طراحی کارخانه و مکان تفریحی Amager

پاورپوینت تحلیل معماری طراحی کارخانه و مکان تفریحی Amager

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 18

 

پاورپوینت تحلیل معماری طراحی کارخانه و مکان تفریحی Amager در 18 اسلاید برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید. 

 

 

پاورپوینت تحلیل معماری طراحی کارخانه و مکان تفریحی Amager

18 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

فهرست

گروه طراحی

موقعیت 

معرفی پروژه 

روند طراحی

و...

 

مختصری از متن:

این طراحی منحصربه‌فرد که در ابتدا توسط BIG برنامه‌ریزی شده بود، به دنبال بازیابی یک عنصر معمولی استفاده نشده از یک ساختمان برای عموم از طریق معرفی برنامه‌های پر از طبیعت است. در طول ماه‌های تابستان، پارک فعالیت روی پشت بام طراحی شده توسط SLA مسیرهای پیاده‌روی، زمین‌های بازی، سازه‌های تناسب اندام، دویدن در مسیر، دیواره‌های کوهنوردی و البته مناظر باورنکردنی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. در زمستان، این پارک با بیش از 1640 فوت (500 متر) پیست اسکی طراحی شده توسط BIG خواهد پیوست.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری طراحی کارخانه و مکان تفریحی Amager

فرمت : ppt

تعداد صفحات18

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


1. اهداف و مطالعات مورد نیاز قبل از شروع طراحی کارخانه

اهداف طراحی شامل ساده سازی فرآیند تولید، کاهش میزان انتقال مواد و مواد، کاهش زمان تولید محصول، کاهش میزان سرمایه گذاری و استفاده بهتر از نیروی انسانی است.
به طور کلی با کمک طراحی و مدل سازی بهینه، قبل از اجرای پروژه، با بررسی فرآیند تولید، می توان عیوب احتمالی در فرآیند تولید را پیش بینی کرد و از خطاهای احتمالی جلوگیری کرد.

 

2. محل و محل ساخت کارخانه

در تعیین محل کارخانه و انتخاب محل، معیارهای متعددی برای در نظر گرفتن محل کارخانه موثر است. اولین و مهمترین عامل برای در نظر گرفتن یک سایت مطلوب، دسترسی به مواد اولیه فراوان و ارزان است، این عامل باعث کاهش هزینه های تولید می شود.

عامل بعدی دسترسی به بازار مصرف است که بهترین راه دسترسی به بازار مصرف در شعاع 300 کیلومتری است. عامل سوم دسترسی آسان به منابع آب، عامل چهارم دسترسی به منابع انرژی، عامل انرژی و دسترسی به انرژی پایدار از نظر قیمت نهایی محصول نهایی بسیار موثر است، عامل پنجم دسترسی به مسیرهای ارتباطی مناسب است.

به محل کارخانه در حال حاضر بزرگراه و راه آهن وجود دارد و وجود جاده های خاکی نامناسب است، حتی اگر مقدار کمی باشد، عامل ششم قیمت مناسب زمین و داشتن امنیت سیاسی و نظامی، عامل هفتم غیرکشاورزی بودن است. از زمین در نظر گرفته شده برای ساخت کارخانه. (ترجیحاً با توجه به خدمات دولت در شهرک های صنعتی، احداث کارخانه در این شهرک ها در اولویت اول قرار دارد،

 

3. تهیه نقشه های اولیه و لکه گیری محل با توجه به مساحت های مورد نیاز هر قسمت

در مرحله اولیه پس از انجام مطالعات لازم برای ساخت کارخانه، اطلاعات لازم از قبیل مساحت سالن های تولید، انبارهای مورد نیاز و قطعات صنعتی کارخانه، میزان فضای اداری مورد نیاز، آزمایشگاه ها، حراست. و غیره جمع آوری می شود.

پس از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کارخانه، اطلاعات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و ظرفیت کارخانه از قبیل تعداد دستگاه های مورد نیاز، نوع دستگاه های کارخانه، تعداد و وسعت هر بخش مشخص می شود.در ادامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ضوابطی را برای دستیابی به یک توسعه فیزیکی متوازن آماده کرده است.

که در تمامی شهرک های صنعتی ایران برای طراحی کارخانه رایج است که قبل از شروع طراحی باید رعایت شود.