بزرگتر جلوه دادن خانه، شیشه و آینه دو دوست قدیمی! - سازه برتر



بزرگتر جلوه دادن خانه، شیشه و آینه دو دوست قدیمی

بزرگتر جلوه دادن خانه، شیشه و آینه دو دوست قدیمی!

نور و روشنایی، از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی و دکوراسیون هستند. به این دلیل که نور کیفیت زندگی در یک فضا را بسیار تحت الشعاع خود قرار داده و همان قدر که وجودش موثر و ضروری است، فقدانش سبب ایجاد مشکلات بسیاری خواهد بود. بنابراین وجود نور لازمه هر فضایی است اما مشکل از آن جا شروع می شود که نمی توانیم نور طبیعی را وارد منزل خود کنیم و نورپردازی مصنوعی نیز هزینه زیادی دربرخواهد داشت.

.

کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی

آینه کارآیی هایی فرای تصور ما دارد و فقط به یک مدل در اتاق خواب خلاصه نمی شود. به طور کلی آینه های دکوراتیو را در دسته های زیر می توانیم قرار دهیم:

.

آینه کنسول در دکوراسیون

آینه کنسول از زیباترین و شیک ترین عناصر دکوراتیو در معماری داخلی است. از ویژگی های آن می توان به این اشاره کرد که در عین دکوراتیو بودن، کاربردی نیز هست و می تواند برای شما به عنوان کمد و یا میز مورد استفاده قرار بگیرد. بر خلاف تصور همه، میز کنسول فقط مربوط به فضاهای کلاسیک نیست، بلکه با استفاده از مدل ها و طرح های مدرن در هر دکوراسیونی می توانید از آن بهره ببرید.

.

آینه های دیوارپوش در دکوراسیون داخلی

مشکلی که اکثر ما با دیوارهای منزلمان داریم این است که به نظر خالی می آیند و نمی توانیم استفاده مفیدی از آن ها داشته باشیم. پیشنهاد می شود که اگر از رنگ، کاغذدیواری و شلف های دیواری خسته شده اید و دنبال طراحی خاص برای خانه خود هستید از آینه های دیوار پوش استفاده کنید. این دیوارپوش ها در عین شیک بودن با انعکاس نور، روشنایی فضای شما را افزایش می دهند بنابراین برای آپارتمان های کوچک گزینه های بسیار ایده آلی هستند. می توانید مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف آن را بررسی کرده و مناسب ترین را انتخاب نمایید.

.

بزرگتر جلوه دادن خانه، شیشه و آینه دو دوست قدیمی!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی