شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی! - سازه برتر



شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!,شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها,آسمان خراش,

شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!

.

آسمان خراش دروازه پایتخت

این برج رکورد گینس در معماری برج متمایل شده به یک سمت را به دست آورده است. . شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!,شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها,آسمان خراش, .

برج های البحر

این برج های دوقلو با استفاده از فرم و هندسه سنتی عربی و با ویژگی ذخیره انرژی طراحی شده است به شکلی که پنجره ها در برابر نور خورشید واکنش مکانیکی دارند و با توجه به نیاز ساختمان، سایه ی بیشتری تولید می کنند. ا . شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!,شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها,آسمان خراش, .

برج نظارت اَلدار

این برج، بیشتر به برج " درهم" شهرت دارد که این لقب به خاطر شکل سکه مانند برج به آن داده شده است. . شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!,شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها,آسمان خراش, .

برج های دروازه شمس

برج های کشیده شده در امتداد ساحل، در واقع سه سازه مجزا ولی مرتبط هستند، که ایده طراحی مجزای آن ها ایجاد 3000 واحد مسکونی لوکس در مجاورت هم در عین کنترل ازدحام جمعیت حاصل از ساکنان فضا های مسکونی بوده است. این برج ها در سال 2013 به بهرهبرداری رسیده اند. . شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!,شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها,آسمان خراش, .

برج محمد بن رشید

بلند ترین برج ابوظبی و بیست و پنجمین برج بلند دنیا، آسمان خراش محمد بن رشید است، این برج به شکلی ساخته شده که در هر زاویه ای نور خورشید را جذب کند به همین دلیل پوسته و نمای خارجی آن مواج طراحی شده است. . شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!,شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها,آسمان خراش, .

برج های اتحاد

این پنج برج توسط شرکت معماری ایتالیایی DBI Design طراحی شده که چشم انداز وسیع خلیج فارس را در بر می گیرد، دو برج از این پنج برج در طبقه 75 ام از طریق راه پیاده با هم در ارتباط اند. . شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!,شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها,آسمان خراش, .

شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!

. منبع : آرل .  /> <a href=دانلود pdf شگفت انگیز ترین آسمان خراش ها در ابوظبی!

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————