آموزش اسکیس و راندو ( خلاقیت در معماری – قسمت 50 ) - سازه برتر



[caption id="attachment_7402" align="alignnone" width="500"]اسکیس , راندو , آموزش اسکیس , آموزش اسکیس و راندو , آموزش راندو با ماژیک , آموزش راندو با مداد رنگی , آموزش راندو و اسکیس , اسکیس , اسکیس استاد زند , دانلود خلاقیت در معماری , دانلود رایگان خلاقیت در معماری , دانلود مجموعه خلاقیت در معماری , راندو , راندوی استاد زند , مجموعه خلاقیت در معماری   , معماری , ویدئوی آموزش اسکیس و راندو آموزش اسکیس و راندو ( خلاقیت در معماری – قسمت 50 )[/caption]

به کارگاه خلاقیت در معماری خوش آمدید. با قسمت پنجاه و در واقع قسمت آخر از این مجموعه آموزشی در خدمت علاقمندان به اسکیس و راندو هستیم.

 در این دوره آموزشی که با محوریت آموزش تکنیک های اسکیس و راندو بود، سعی کردیم به پرورش خلاقیت ذهنمان نیز بپردازیم و در هر قسمت تمرینی برای تقویت خلاقیت انجام دادیم. در هر جلسه از موضوعات و اشیاء معمولی اطرافمان استفاده کردیم و سعی کردیم با تغییر کیفیت نگاهمان، فرم های معماری زیبایی خلق کنیم. در این قسمت نیز همانند تمام قسمت های قبلی سعی می کنیم از ترکیب بندی و چیدمان چندین موضوع معمولی به یک فرم معمارانه دست یابیم و به اسکیس و راندوی آن بپردازیم.

امیدواریم این دوره آموزشی برای علاقمندان به طراحی مفید فایده واقع شده باشد.

برای دانلود قسمت آخر مجموعه خلاقیت در معماری در ادامه با سازه برتر همراه باشید.

. . عنوان : آموزش اسکیس و راندو ( خلاقیت در معماری – قسمت 50 ) فرمت: mp4 مدت زمان : 30 دقیقه حجم: 94 MB منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR . .

آموزش اسکیس و راندو با مجموعه کامل خلاقیت در معماری



  1. رضا

    سلام ببخشید چرا از قسمت 36 به بعد دانلود نمیشه؟

  2. حسام

    سلام. قسمت های 1و اوایل لینک دانلود نمیاد. لطفا راهنماییم کنید. لیسانس معماریم و خیلی علاقه دارم این مجموعه از اول ببینم. لطفا راهنماییم کنین