آموزش کامل تکسچرینگ،نورپردازی و رندرینگ در تری دی مکس - سازه برتر



 width=

در این پست با یک آموزش جامع پروژه محور شامل تمامی مباحث نظیر: تکسچرینگ (متریال دهی)، نورپردازی و رندرینگ با شما عزیزان هستیم. عکس مروبطه نیز متعلق به همین آموزش می باشد. در این آموزش در طول 28 دقیقه ابتدا شروع به متریال دهی به تمامی قسمتهای پروژه (سطوح ساختمان، دیوارها، زمین، سطح چمن) می کنیم، سپس اقدام به نورپردازی مناسب بوسیله vray sky و vray dome  می نماییم. پس از رسیدن به نورپردازی مناسب وارد مبحث تنظیمات رندر می شویم و با بهینه سازی تنظیمات برای این پروژه، رندر نهایی را تهیه می کنیم.با سازه برتر در ادامه این فیلم آموزشی همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش کامل تکسچرینگ،نورپردازی و رندرینگ در تری دی مکس فرمت: mp4 حجم:  MB 37 منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .  width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. مهدی

    با سلام و خسته نباشی. واقعا دلم نیومد بعد از دانلود کردن چندین فیلم آموزشی تشکر ویژه ای از شما نکنم... از شما بی نهایت سپاسگذارم به دلیل اینکه بدون هیچ چشم داشتی آموزش های قویی در اختیار کارآموزان قرار میدهید...و در آخر متشکر

    1. علی غفوری تبار

      از لطف شما ممنونیم. سعی ما بر اینست که منابع آموزشی مفیدی در اختیار علاقمندان قرار دهیم و تلاش می کنیم همواره در این مسیر گام برداریم. موفق باشید.

  2. حنا

    یک دنیا ممنون بابت آموزش های فوقالعاده.