ارزان ترین لوله و اتصالات پنج لایه در تهران - سازه برتر



لوله و اتصالات پنج لایه

لوله و اتصالات پنج لایه، دارای ساختاری شامل: دو لایه چسب، یک لایه آلومینیوم و دو لایه پلیمری است که از مقاومت و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در این لوله، لایه اول و آخر از جنس پلیمر بوده و لایه مرکزی از آلومینیوم ساخته شده است. این لایه‌ها با استفاده از چسب‌های مخصوص به یکدیگر متصل شده‌اند.

این ترکیب منحصربه‌فرد باعث شده است که لوله 5 لایه دارای مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف محیطی و فشارهای مکانیکی باشد. لوله پنج لایه از مواد پلیمری ساخته شده، این لوله از مقاومت استثنایی در برابر تغییرات حرارتی، یون‌های شیمیایی، حرارت، و فشار مکانیکی برخوردار است.

ساختار شیمیایی این لوله از پلی‌اتیلن، یکی از پرمصرف‌ترین مواد در صنعت ساختمان و صنایع دیگر است. این لوله به لحاظ بهداشتی نیز ایمن بوده و در معرض دید در ساختمان‌ها، با ظاهری تمیز و زیبا قرار می‌گیرد. در نتیجه، لوله 5 لایه نه تنها برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فیزیکی بلکه ویژگی‌های شیمیایی ایمنی و کیفیت را همچنان حفظ می‌کند، که این موارد آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای پروژه‌های مختلف تبدیل کرده است.



زانو 90 درجه پرسی پنج لایه

زانو 90 درجه پرسی پنج لایه، یک اتصال حیاتی در سیستم لوله‌های ساختمانی است. این زانو با ساختار 5 لایه شامل دو لایه چسب، یک لایه آلومینیوم و دو لایه پلیمری، از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است.

باتوجه‌به زاویه 90 درجه، این زانو امکان اتصال دقیق و مناسب بین دو لوله را فراهم می‌کند. جنس پلی‌اتیلن این محصول، به‌عنوان یکی از مواد پرمصرف و باکیفیت در صنعت ساختمان، ایمنی و مقاومت بالایی را ارائه می‌دهد.

زانو 90 درجه پرسی پنج لایه، همچنین با طراحی مناسب خود، به سهولت نصب می‌شود و در تداخل‌ها به خوبی عمل می‌کند. این اتصالات با ترکیب مهندسی دقیق و استانداردهای بالا، نقطه قوتی در سیستم لوله‌های مدرن برای انتقال فشار و مایعات به‌صورت بهینه محسوب می‌شوند.

مهره‌ماسوره پرسی 5 لایه

مهره‌ماسوره پرسی 5 لایه، با ساختاری پنج لایه که از ترکیب فلز و پلیمر به دست می‌آید، یک ابزار هوشمندانه است که مزایای لوله‌های فلزی و پلیمری را با یکدیگر ترکیب کرده و همچنین معایب این دو نوع لوله را به حداقل می‌رساند.

این مهره با پنج‌لایه خود مزایایی چون مقاومت به موارد پوسیدگی داخلی و خارجی، مقاومت مناسب در برابر فشار، ضریب هدایتی حرارتی مناسب، تحمل دمایی تا ۹۰ درجه، افت کمتر فشار، جلوگیری از نفوذ نور و اکسیژن، تمیزی کافی، و ایمنی مطلوب ارائه می‌دهد.

این اتصال دوقسمتی است که اجزای آن با یکدیگر ترکیب شده و به‌وسیلة حلقه آب‌بند تکمیل می‌شود. نصب این قطعه نیز با استفاده از قسمت پرسی آن که با دستگاه پرس روی لوله پنج‌لایه پرس می‌شود، انجام می‌شود.

سه‌راه پرسی پنج‌لایه

در دنیای لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه، سه‌راه پرسی پنج‌لایه به‌عنوان یک ابزار اساسی با امکانات فراوان در جایگاه بسیار حیاتی قرار دارد. این محصولات عمدتاً به‌عنوان ابزار T شکل با دو خروجی طراحی شده‌اند و این امکان را فراهم می‌کنند که در هر نقطه از مسیر لوله‌کشی بتوانند اتصالات را انجام دهند.

دو نوع اصلی از سه‌راه پرسی پنج‌لایه شامل سه‌راهی مساوی (سه‌راهی مستقیم) و سه‌راهی تبدیلی (سه‌راهی نامساوی) به بازار عرضه می‌شوند. از این اتصال برای گرفتن انشعاب از لوله‌های اصلی استفاده می‌کنند.

در مقایسه با اتصالات دنده‌ای، در این انواع پرسی از حلقه استیل به‌جای اتصال دنده‌ای استفاده می‌شود و نصب آن از طریق دستگاه پرس بر روی لوله پنج‌لایه صورت می‌گیرد. اتصالات پرسی به دلیل سرعت و سهولت بیشتر در نصب، بهترین گزینه را برای جایگزینی اتصالات رزوه‌ای فراهم می‌کنند.



بوشن پرسی پنج‌لایه

بوشن پرسی پنج‌لایه یک اتصال حیاتی در صنعت لوله‌کشی است که برای اتصال دو لوله به کار می‌رود. این قطعه از پنج‌لایه ساخته شده و با استفاده از این ساختار، استحکام و آب‌بندی بسیار بالا را فراهم می‌کند. به همین دلیل، بوشن پرسی پنج‌لایه جزء پرمصرف‌ترین و پرفروش‌ترین قطعات لوله‌کشی محسوب می‌شود.

در صنعت ساختمان، بوشن پرسی به‌عنوان یک اتصال پرکاربرد شناخته می‌شود که برای اتصال دو لوله هم‌قطر یا غیر هم‌قطر، هم راستا یا غیر هم‌راستا کاربرد دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود بوشن پرسی پنج‌لایه انتخاب اصلی در پروژه‌های لوله‌کشی ساختمانی باشد.

زانوهای چپقی پرسی پنج‌لایه

زانوهای چپقی پرسی پنج‌لایه به‌منظور اتصال شیرآلات به لوله‌های پنج‌لایه باهدف تغییر مسیر خطوط لوله‌کشی با زاویه‌ای ۹۰ درجه به کار می‌روند. این اتصالات به شکلی طراحی شده‌اند که یک طرف دارای جایگاهی برای اتصال ورودی لوله پنج‌لایه است و با استفاده از دستگاه پرس به آن متصل می‌شود. در سمت دیگر این زانوها، رزوه‌های درونی برای اتصال به خروجی‌هایی همچون شیرآلات و مغزی‌ها فراهم شده‌اند. این نوع زانوها با ایجاد اتصالات محکم و دقیق، امکان تغییر مسیر خطوط لوله‌کشی را با زاویه ۹۰ درجه فراهم می‌سازند که به کاربرد پراکنده در پروژه‌های ساختمانی و لوله‌کشی انتقال می‌یابند.

درپوش‌های پرسی پنج‌لایه

درپوش‌های پرسی پنج‌لایه به‌منظور انسداد لوله پنج‌لایه به کار می‌روند و از جنس گالوانیزه ساخته شده‌اند که باعث ایجاد ایمنی و مقاومت شیمیایی مناسب می‌شود.

روکش این درپوش‌ها از جنس گالوانیزه است که باعث می‌شود این محصولات دارای سطحی مقاوم به خوردگی و حفاظتی در برابر عوامل محیطی باشند. این ویژگی‌ها موجب افزایش عمر مفید درپوش‌های پرسی می‌شود و از نظر ایمنی و استحکام، این محصولات باکیفیت بالایی را ارائه می‌دهند.

در اتصالات پرسی، در جای مهره از حلقه استیل بهره گرفته می‌شود. این حلقه در هنگام نصب توسط دستگاه پرس مخصوص بر روی لوله پرس می‌شود. این روش نصب سریع و مطمئن‌تر از استفاده از مهره است و ایجاد اتصالات محکم و بادوام را فراهم می‌آورد. در نتیجه، درپوش‌های پرسی پنج‌لایه با روکش گالوانیزه گزینه ایده‌آلی برای انسداد لوله‌ها باتوجه‌به ایمنی، مقاومت شیمیایی و عمر مفید بالا هستند.

سه‌راهی توپیچ پرسی پنج‌لایه

سه‌راهی توپیچ پرسی، همانند سه‌راهی صفحه دار توپیچ پرسی، ازیک‌طرف دارای رزوه و از دو طرف به‌صورت پرسی طراحی شده است. این نوع اتصالات یکی از ابزارهای حیاتی در ساختار لوله‌کشی است که به‌ویژه برای گرفتن انشعاب فرعی از مسیر اصلی به کار می‌رود.

با سه‌راهی توپیچ پرسی، امکان ایجاد اتصالات فرعی به شبکه لوله‌کشی ایجاد می‌شود. این اتصالات به دلیل طراحی خاص خود، ازیک‌طرف دارای رزوه برای اتصال به لوله اصلی و از دو طرف به‌صورت پرسی برای اتصال لوله‌های فرعی به آن مشخص می‌شوند. این ویژگی‌ها سهولت و سرعت در نصب و اجرای پروژه‌های لوله‌کشی را افزایش می‌دهند.

از سه‌راهی توپیچ پرسی به دلیل کارایی بالا و امکان گرفتن انشعابات فرعی با کمترین زحمت، به‌عنوان یک اتصال محبوب در صنعت لوله‌کشی استفاده می‌شود. این اتصالات به‌عنوان یک جزء اساسی در شبکه‌های توزیع آب، گاز و سایر سیستم‌های لوله‌کشی گسترش‌یافته و مورد تقاضای مهندسان و کارشناسان لوله‌کشی قرار گرفته‌ است.

سه‌راهی 90 درجه دیواری پرسی

سه‌راهی 90 درجه دیواری پرسی جهت ایجاد زاویه 90 درجه بین دو خروجی در سیستم لوله‌کشی به کار می‌رود. اگر قصد ایجاد زاویه 180 درجه بین دو خروجی را داشته باشید، بهتر است از سه راه دیواری 180 درجه استفاده نمایید. اندازه دهانه خروجی برخی از این اتصالات از دهانه اصلی جریان کوچک‌تر است؛ به‌عبارت‌دیگر، این اتصالات به‌عنوان کاهش‌دهنده سایز دهانه مجراهای اصلی جریان نیز شناخته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی اتصالات، جلوگیری از وزن لوازم بهداشتی بر روی لوله است تا عمر لوله و تجهیزات افزایش یابد. ازاین‌رو، با پیچ‌کردن اتصالات بر روی صفحات نصب یا استفاده از اتصالاتی که صفحه نصب بر روی آنها پرس شده است، جلوی قرارگیری وزن تجهیزات لوازم بهداشتی بر روی لوله گرفته می‌شود. این روش باعث افزایش عمر مفید لوله و حفظ کیفیت سیستم می‌شود.

زانو دیواری پرسی پنج‌لایه

زانو دیواری پرسی پنج‌لایه در ۴ سایز مختلف تولید می‌شود و برای گرفتن انشعاب از لوله ۵ لایه به اتصالات دنده در زاویه 90 درجه به کار می‌رود. این نوع زانو برای لوله‌کشی توکار و اتصال به دیوار مناسب است. این قطعه از یک سمت دارای جایگاهی برای اتصال شیرآلات و خروجی‌ها است و از سمت دیگر با لوله پنج‌لایه پرس می‌شود. این اتصالات با اندازه‌های مختلف، گزینه‌های کاربردی برای نصب اتصالات و اتصال به دیوار را فراهم می‌کنند.

زانو صفحه دار پرسی پنج‌لایه

زانو صفحه دار از آلیاژ برنج با روکش کروم ساخته شده است، و این جنس آلیاژی، باعث ایجاد یک اتصال قوی، مقاوم در برابر خوردگی و دارای استحکام مکانیکی مناسب می‌شود.

وقتی از زانوی صفحه دار استفاده می‌شود، اهمیت مراقبت از مراحل نصب و تهیه لوله به‌ویژه بعد از برش آن با قیچی بسیار حائز اهمیت است. باید به یاد داشت که پس از برش سطح مقطع لوله، ممکن است شکل آن تغییر کند. برای بازگرداندن مقطع لوله به شکل اولیه‌اش و جلوگیری از هر گونه تغییر شکل ناخواسته، از یک کالیبراتور متناسب با اندازه لوله استفاده کنید. این اقدام باعث می‌شود که لوله به‌دقت به ابعاد اصلی خود بازگردد و آماده برای نصب اتصالات و فیتینگ‌ها شود.

در نتیجه، استفاده موفق از زانوی صفحه دار نه‌تنها وابسته به کیفیت این اتصالات است؛ بلکه از اهمیت بالایی برخوردار است که نحوه نصب و پیش آماده‌سازی لوله برای نصب اتصالات نیز در آن تأثیرگذار است.

سه‌راه کوپلی پنج‌لایه

سه‌راهی کوپلی پنج‌لایه با اندازه 16*16*20 میلی‌متر به‌منظور گرفتن دو انشعاب فرعی از یک انشعاب اصلی تولید می‌شود. این قطعه با ابعاد مشخصه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که از یک اتصال سه راهی برای توسعه خطوط لوله‌کشی خود بهره‌مند شوید.

نصب این اتصالات بسیار ساده است و با حداقل ابزار امکان‌پذیر است. برای دستیابی به آب‌بندی کامل، از سه اورینگ که در داخل اتصال قرار دارند، استفاده می‌شود. سپس با سفت کردن مهره توسط آچار، ماسوره به‌دقت و صحیح بر روی لوله پنج‌لایه پرس می‌شود. این روش نه‌تنها به ایجاد اتصالی محکم و بادوام کمک می‌کند؛ بلکه اطمینان حاصل می‌شود که هیچ نشت آبی در اطراف اتصال ایجاد نخواهد شد.

زانو 90 درجه کوپلی پنج لایه

در دنیای لوله‌کشی و اتصالات پنج‌لایه، زانویی 90 درجه کوپلی پنج لایه یکی از مهم‌ترین وظایف را بر عهده دارد. این نوع زانو باتوجه‌به خصوصیات و کاربردهای متنوع خود، جزء ابزارهای حیاتی در ایجاد شبکه‌های لوله‌کشی محسوب می‌شود.

تمام انواع زانوها از قبیل زانو زاویه‌دار، باتوجه‌به قابلیت تغییر مسیر لوله‌کشی و جهت جریان در بین دو لوله، نام‌گذاری شده‌اند. این خصوصیت آن‌ها را به ابزارهای چندمنظوره در ساختارهای لوله‌کشی تبدیل کرده است.

در زمینه‌های مختلف، زانویی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند. زانویی تبدیل با توانایی تغییر مسیر لوله‌ها با قطرهای مختلف، زانویی 90 درجه یا زانویی چپقی، جهت لوله را به حداقل 90 درجه تغییر می‌دهد و برای ایجاد انشعابات و تغییر جهت لوله‌کشی به کار می‌رود. همچنین، زانویی 45 درجه که مسیر لوله‌کشی را به اندازه 45 درجه منحرف می‌کند، که در برخی از نقاط سیستم لوله‌کشی از آن استفاده می‌شود.

به‌طورکلی، زانویی 90 درجه کوپلی پنج لایه با اندازه 16*16*20 میلی‌متر ابزاری حیاتی در زیرساخت سیستم‌های لوله‌کشی متنوع است و با تنوع کاربردهایش، جهت تنظیم و ایجاد اتصالات لازم در شبکه‌های لوله‌کشی به کار می‌رود.

خرید لوله 5 لایه از مجموعه همساز

با خرید لوله 5 لایه از مجموعه همساز، شما از بهترین جنس و تکنولوژی در زمینه لوله‌های ساختمانی بهره‌مند خواهید شد. لوله‌های ما با ساختار 5 لایه از دو لایه چسب، یک لایه آلومینیوم و دو لایه پلیمری به ماندگاری و مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف محیطی معتبرند.

این لوله‌ها دارای مقاومت استثنایی در برابر تغییرات حرارتی، یون‌های شیمیایی و فشارهای مکانیکی هستند. همچنین، با ظاهری زیبا و تمیز، لوله‌های 5 لایه ما مناسب برای استفاده در انواع پروژه‌های ساختمانی می‌باشند. با اعتماد به کیفیت ما، مطمئناً خرید لوله 5 لایه از ما تصمیمی هوشمندانه برای پروژه‌های شما خواهد بود.

عوامل مؤثر بر هزینه لوله و اتصالات 5 لایه

هزینه‌ها در خرید و استفاده از لوله و اتصالات 5 لایه تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل جنس و کیفیت مواد، تکنولوژی ساخت، ابعاد و قطر لوله، تعداد و نوع اتصالات، و نهایتاً مقدار موردنیاز برای پروژه می‌شوند.

کیفیت جنس مورداستفاده در ساخت لوله و اتصالات اهمیت زیادی دارد. جنس‌های باکیفیت بالا معمولاً هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهند و عمر مفید محصول را افزایش می‌دهند. تکنولوژی ساخت نیز بر تأثیر هزینه‌ها تأثیر می‌گذارد؛ تولید با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ممکن است اقتصادی‌تر باشد.

ابعاد و قطر لوله نیز در هزینه ها تأثیرگذارند؛ لوله‌های بزرگ‌تر همواره هزینه بیشتری دارند. نوع و تعداد اتصالات موردنیاز برای نصب و اتصال به دیگر سیستم‌ها نیز هزینه را تعیین می‌کند.