نقش تاثیرگذار نمایشگاه صنعت ساختمان در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی - سازه برتر



نقش اثرگذار نمایشگاه صنعت ساختمان در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی

نمایشگاه صنعت ساختمان نقش مهمی در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی دارد، چرا که متخصصان و کارشناسان صنعت می توانند با شرکت در برنامه های نمایشگاهی، اطلاعات و فناوری‌های جدید را به اشتراک بگذارند و از این طریق برای روابط تجاری طولانی مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی تلاش کنند.

نمایشگاه صنعت ساختمان، در پیشبرد اهداف اقتصادی شرکت‌های ساختمانی بسیار موثر است و امکان طراحی سایت شرکت ساختمانی، برندسازی، بازاریابی و تبلیغات صنعت ساختمان را فراهم می کند.

در این مقاله در خصوص نقش نمایشگاه صنعت ساختمان در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی بیشتر صحبت خواهیم کرد، از شما نیز تقاضا داریم در ادامه همراه ما باشید.

 

نقش نمایشگاه صنعت ساختمان در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی

نقش نمایشگاه صنعت ساختمان در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی

نقش نمایشگاه‌های صنعت ساختمان برای ایجاد فرصت‌های انتقال اطلاعات و تکنولوژی، برندسازی، بازاریابی و تبلیغات بسیار حائز اهمیت است و به عنوان فضایی جهت ارتباط چند وجهی میان صاحبان صنایع شرکت‌های دانش بنیان، تولیدکنندگان و مشتریان خارجی و داخلی شناخته می شود.

در واقع یکی از مشکلاتی که بسیاری از شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن رو به رو هستند این است که، فاصله بین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شکل نگران‌کننده ای افزایش پیدا کرده است. این دو دسته، ارتباطات کمتری با یکدیگر دارند و همین مورد باعث افزایش قیمت تجهیزات ساختمانی و مصالح شده است. در نتیجه باعث کاهش فروش، نارضایتی مشتریان و رکود تولید می شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان با تأمین یک فضای دوستانه و گسترده، زمینه را به شکلی فراهم می کند که مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را در یک مکان برنامه‌ریزی شده و منظم با یکدیگر مرتبط سازد. قطعا ارتباط مستقیم میان مصرف کننده با تولید کننده کالای ساختمانی، هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش می دهد، باعث رضایتمندی مشتری می شود و در نهایت، باعث پیشرفت شرکت‌های ساختمانی می شود. در ادامه این بخش از سازه برتر، توضیحات بیشتری در خصوص نقش نمایشگاه صنعت ساختمان در تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و طراحی سایت شرکت ساختمانی می دهیم:

 

نقش نمایشگاه در بازاریابی صنعت ساختمان

نقش نمایشگاه در بازاریابی صنعت ساختمان

یک راه مناسب جهت بازاریابی صنعت ساختمان و پیشرفت شرکت ساختمانی، که می تواند مشتریان زیادی را جذب کند، ارتباط با نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت ساختمان است. این یکی از مطمئن‌ترین و بهترین راه‌ها می باشد. یکی از اصلی ترین مزایای این کار در این است که، مردم با نیازمندی‌های مختلف به سمت کسب و کار شما خواهند آمد. امکان دارد برخی از افراد به دنبال زیباتر کردن دکوراسیون داخل ساختمان یا ویلای خود باشند و یا در جستجوی تاسیسات مدرن و یا مانند آن باشند. به همین دلیل شما باید نهایت تلاش خود را به کار ببرید تا توجه آن‌ها را جلب کنید. البته چالشی که در اینجا وجود خواهد داشت، شاید در هزینه‌ی زیادی می باشد که برای تماس با نمایشگاه‌ها وجود دارد. ولی اگر شما به بازگشت سرمایه‌ی خود با جذب مشتری اعتماد داشته باشید، می توانید در نهایت سود بیشتری را کسب کنید.

 

نقش نمایشگاه در تبلیغات صنعت ساختمان

امروزه تبلیغات صنعت ساختمان در نمایشگاه‌ها، یکی از روش‌های بسیار کارآمد در افزایش فروش و پیشرفت شرکت‌های ساختمانی می باشد. در واقع هزینه کردن برای تبلیغات، نوعی سرمایه گذاری برای آینده می باشد که به منظور کسب درآمد بیشتر انجام می شود. محصولی که در نمایشگاه صنعت ساختمان جهت فروش بیشتر به مردم معرفی شود، می تواند روح و روان مشتری را تسخیر کند و به خوبی در بازار به فروش برسد.

 

نقش نمایشگاه در برندسازی صنعت ساختمان و پیشرفت شرکت ساختمانی

نمایشگاه صنعت ساختمان، می‌تواند مزایای زیادی را برای برندها و کسب‌وکارهای فعال در حوزه ساختمان سازی به ارمغان آورد. به صورت کلی، حضور در رویدادها باعث می‌شود که شما با تکنولوژی‌های جدید آشنا شوید و ارتباطات گسترده‌ای را با افراد فعال در حوزه کاری خود شکل دهید. تمام این موارد برند شرکت ساختمانی شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد. برند سازی صنعت ساختمان در نمایشگاه‌ها باعث بیشتر شناخته شدن در میان رقبا، هویت بخشی، کیفیت بالا، معرفی سازنده، فروش مناسب، معرفی فرا منطقه ای، ایجاد حس خوب برای خریداران، مطرح شدن در جامعه بین الملل، صادرات فرهنگ سنتی و در نهایت پیشرفت شرکت‌های ساختمانی می شود.

 

محصولات نمایشگاه صنعت ساختمان

محصولاتی که معمولا در نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی می شوند به شرح زیر می باشند:

در نمایشگاه صنعت ساختمان، شرکت‌های صاحب نام در زمینه تولید ابزارآلات، ماشین آلات راه و تجهیزات ساختمان، لوازم الکتریکی، لوازم کار و ایمنی مانند کفش، لباس، ماسک و ... ، درب و پنجره، موتورهای برقی و پرده کرکره، فن آوری‌های نوین و صنعتی سازی، بالابر و آسانسور، چسب، رنگ، رزین، عایق‌های حرارتی و صوتی و ... حضور فعال دارند.

همچنین در رشته‌های معماری و دکوراسیون داخلی، شرکت های شناخته شده و فعال در زمینه نماسازی، دکوراسیون، آهن آلات، محوطه سازی، سنگ‌های ساختمانی، مفتول و صنایع وابسته، لوازم و چینی آلات بهداشتی، لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی، سیستم‌های تصفیه فاضلاب، صنایع ساختمانی، پوشش‌های دیوار و سقف و قطعات پیش ساخته ساندویچ پانل و... پوشش های کف مانند سرامیک، کاشی، پارکت و... مصالح پایه ساختمانی مانند گچ، سیمان، آجر و .... سونا، حمام و آشپزخانه، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، خانه‌های پیش ساخته، یراق آلات ساختمانی مانند دستگیره، قفل و ... و سایر گروه‌های مرتبط با شرکت‌های ساختمانی حضور دارند.

 

مهمترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان 

مهمترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان

مهمترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان که در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی تاثیر زیادی گذاشته اند به شرح زیر می باشند:

 

نمایشگاه BAU ، نمایشگاه پیشرو در جهان برای معماری، سیستم‌ها و مواد

BAU هر دو سال یک بار در مونیخ برگزار می شود. این نمایشگاه ارتباط خوبی بین افراد فعال در صنعت ساخت و ساز ایجاد می کند و به همین علت بستر کسب و کار مناسبی برای دستیابی به جایگاهی خوب در بازار را فراهم می کند. تمام افرادی که در چیدمان ساختمان و برنامه ریزی بین المللی ساخت و ساز نقش مهمی دارند، در این نمایشگاه بزرگ شرکت می کنند.

 

نمایشگاه Light + Building نمایشگاهی پیشرو در جهان در زمینه تکنولوژی روشنایی ساختمان

چراغ‌های نمایشگاه‌های بیلدینگ و لایت، هر دو سال یکبار در فرانکفورت روشن می شوند. در این رویداد 2700 غرفه دار از 55 کشور، آخرین نوآوری‌ها و محصولات خود را در زمینه‌های الکترونیک، روشنایی، اتوماسیون خانگی و ساختمان‌ها ارائه می کنند.

تمام محصولاتی که دراین نمایشگاه ارائه می شوند، از نورپردازی طراحان با سبک‌های مختلف گرفته تا لامپ‌های دفنی و چراغ‌ها در انواع گوناگون که برای کارایی‌های مختلف طراحی شده اند، همراه با طیف گسترده ای از لوازم جانبی و اجزای روشنایی و همچنین نورپردازی خیابان‌ها و فضای باز را شامل می شود. تمام این موارد باعث می شود که این رویداد، بزرگترین رویداد نورپردازی در جهان و نقطه کانونی برای برنامه ریزان، معماران، خرده فروشان، برق کاران و توسعه دهندگان املاک در سراسر جهان باشد. به دلیل این که نسبت بازدیدکنندگان بین المللی از 50 درصد بیشتر است، نمایشگاه light + building یکی از رویدادهای بین المللی متمرکز در کل بخش ساخت و ساز می باشد.

 

نمایشگاه HOLZ-HANDWERK و  FENSTERBAU FRONTALE

دو نمایشگاه بزرگ تجاری، نمایشگاه FENSTERBAU FRONTALE برای درها، پنجره‌ها و نماها و HOLZ-HANDWERK  برای نجاری همراه با هم در نورنبرگ برگزار می شوند و موضوعاتی مانند فناوری، مهندسی، اتوماسیون، مبلمان و لوازم مبلمان را ارائه می دهند.

HOLZ-HANDWERK به عنوان یک نمایشگاه تخصصی با فناوری مهندسی نور و محصولات مرتبط با تولید و صنعت نجاری، یکی از مهمترین رویدادها برای سازندگان مبلمان و نجاران است. طیف وسیعی از محصولاتی که در این رویداد به نمایش گذاشته می شوند، نشان دهنده آخرین نوآوری‌ها در صنعت نجاری، از ماشین‌های سنباده و اره‌ها تا ماشین آلات نجاری و سیستم‌های استخراج است.

FENSTERBAU FRONTALE یک رویداد تجاری در زمینه درها، پنجره‌ها و نماها است و بیش از 110000 بازدیدکننده و 1329 غرفه دار از 42 کشور به این معنا می باشد که این نمایشگاه یکی از برجسته ترین رویداد های صنعت ساختمان است.

 

نمایشگاه بائوما، بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان در صنعت ساخت و ساز

بائوما، جزء مهم ترین و بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان می باشد و مساحت کل آن به 614000 متر مربع می رسد. بائوما هر سه سال یکبار در مونیخ برگزار می شود و البته 5 ماه زمان می برد تا همه چیز برای برگزاری این نمایشگاه آماده شود. در این رویداد، ماشین آلات معدن و مصالح ساختمانی، تجهیزات ساختمانی و وسایل نقلیه ساختمانی، روندهای آینده را مشخص می کنند. بیش از نیم میلیون بازدیدکننده درمورد میکسر بتن، بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات، اطلاعاتی را به دست می آورند. بیش از یک پنجم از 3425 شرکت کننده بین المللی از بخش معدن می باشند. در طی هفت روز نمایشگاه بائوما، بازدیدکنندگان می توانند منتظر گفتگوهای رسانه ای، کنفرانس‌های مطبوعاتی، نمایش فیلم و برنامه‌های ویژه کشوری باشند.

 

IFH/Intherm نمایشگاه تجاری بهداشت، تهویه مطبوع، گرمایش و انرژی‌های تجدیدپذیر

IFH/Intherm مساحتی به بزرگی ده زمین فوتبال دارد و طیف وسیعی از راه‌حل‌های عملی و خدمات و محصولات نوآورانه را برای بخش‌های گرمایش، لوله کشی، انرژی‌های تجدیدپذیر و تهویه مطبوع ارائه می دهد. این نمایشگاه برای مشاوران انرژی، بازرگانان، متخصصان ساخت و ساز و معمارانی که تمایل دارند با جدیدترین محصولات و روندها آشنا شوند و از فرصت‌های شبکه سازی استفاده کنند، یک رویداد مهم جهت بازدید می باشد.

IFH/Intherm هر دوسال یکبار در نمایشگاه نورنبرگ برگزار می شود. این نمایشگاه، برای تمام مشاغل در بخش تهویه مطبوع و لوله کشی است که مایل به دستیابی به تصمیم گیرندگان و متخصصان در عمده فروشی، صنعت و تجارت صنایع می باشند.

 

نمایشگاه IFAT مونیخ، نمایشگاهی پیشرو برای تکنولوژی‌های زیست محیطی

فناوری‌های زیست محیطی، استراتژی‌ها و راه حل‌ها را در تمام بخش‌ها ارائه می دهند، زیرا صنعت ساخت و ساز، بخشی با وابستگی زیست محیطی بالا به حساب می آید. در این رویداد به عنوان یکی از مهم ترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان، برای تامین آب، دفع زباله و مواد خام، فاضلاب و ... 3305 غرفه دار، نوآوری‌های متمرکز بر آینده و همچنین راه حل‌ها و استراتژی‌های متناسب با تقاضاهای بازار را ارائه می دهند.

IFAT همچنین به این مورد می پردازد که صنعت ساخت و ساز چگونه می تواند از منابع محدود بهره مند شود و چگونه به شکلی سودآور از فناوری های نوآورانه زیست محیطی نهایت استفاده را ببرد. IFAT هر دوسال یکبار در مونیخ برگزار می شود و 150000 بازدیدکننده دارد.

 

نمایشگاه GaLaBau در نورنبرگ، نمایشگاهی پیشرو برای فضاهای سبز شهری

GaLaBau هر دوسال یکبار در نورنبرگ برگزار می شود و یکی از مهم ترین نمایشگاه‌های تخصصی برای بخش باغ و محوطه سازی است. این نمایشگاه، اطلاعاتی در خصوص محصولات در روند برنامه ریزی، ساخت و نگهداری پوشش گیاهی ارائه می دهد.

 

 طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی یک سایت مناسب برای شرکت‌های ساختمانی، یکی از ارزانترین و بهترین نوع تبلیغات برای پیشرفت این شرکت‌ها است.

این نوع طراحی سایت به شکلی انجام می شود، تا شرکت‌های ساختمانی بتوانند خدمات شرکت و پروژه‌های انجام شده‌ی خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

ثبت سفارش و یا فروش آنلاین از طریق سایت، یکی از راه‌های فروش برای شرکت‌های ساختمانی است که در طراحی سایت این نوع شرکت‌ها باید لحاظ شود.

به نمایش گذاشتن گالری‌های عکس و فیلم گرفتن از پروژه‌ها و یا نمایش نوع خدمات، پروژه‌ها و یا محصولات، از امکانات دیگری است که یک سایت حرفه ای برای شرکت ساختمانی، می تواند از آن بهره‌مند شود.

در واقع نمایش پروژه‌های شرکت و معرفی محصولات و همچنین افزایش در  بازاریابی و فروش اینترنتی، از ویژگی‌های طراحی سایت شرکت‌های ساختمانی است.

شما با طراحی کردن سایت ساختمانی، می توانید تولیدات و محصولات خود و موارد دلخواه دیگر را به راحتی در معرض دید مشتریان قرار دهید و امکاناتی را برای آنها فراهم کنید که برای دیدن محصولات و خدمات شما و پرسش و پاسخ در مورد آنها، احتیاج به حضوردر نمایشگاه شما را نداشته باشند.

به صورت کلی امکانات طراحی سایت شرکت ساختمانی به شرح زیر است:

نمایش پروژه‌ها

نمایش محصولات

سابقه کاری

افزایش فروش

فروش اینترنتی

ارتباط آنلاین با مشتریان

دریافت سفارشات اینترنتی

منطبق بر اصول سئو سایت

توسعه بازار هدف

و…

 

برای دریافت مشاوره در خصوص طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید:

طراحی سایت ساختمانی

 

 

جمع بندی

نمایشگاه صنعت ساختمان همواره نقشی موثر در ایجاد اشتغال و پیشرفت شرکت‌های ساختمانی دارد و مورد استقبال فعالان اقتصادی، صنعتی و خدماتی می باشد. برگزاری همه ساله نمایشگاه صنعت ساختمان با استقبال روز افزون متقاضیان داخلی و خارجی مواجه می شود و شاید بتوان این طور گفت که، از بزرگترین مزایای برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنعت ساختمان، موقعیت ممتازی است که برای گردهمایی ارکان مهم این صنعت از تولید کننده و مصرف کننده، در مطلوبترین زمان فراهم می کند و همواره توانسته است نتایج خوبی در فروش کالاها، گسترش فعالیت صنعتی، عقد قراردادهای تجاری و نظایرآن به همراه داشته باشد.

در این مطلب شما را با نقشی که نمایشگاه صنعت ساختمان در پیشرفت شرکت‌های ساختمانی دارد آشنا ساختیم، امیدواریم محتوای این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. با ثبت نظرات خود ما را در نوشتن مطالبی بهتر یاری کنید.