تبلیغات صنعت ساختمان تبلیغ پیمانکاری ساختمان و مصالح ساختمانی - سازه برتر



آنچه در این مقاله می خوانید: (برای مشاهده توضیحات هر کدام، روی عنوان مورد نظر کلیک کنید.)

 

خدمات تبلیغات ساختمانی سازه برتر

طراحی و اجرای تبلیغات صنعت ساختمان توسط مجموعه سازه برتر

خدمات تبلیغاتی سازه برتر برای شرکت ها و افراد فعال در حوزه صنعت ساختمان و معماری

مجموعه تبلیغات ساختمانی سازه برتر روش های متنوعی برای تبلیغ شرکت های ساختمانی و معماری را اجرا می کند و هدف ما در این مجموعه داشتن همکاری موفق با فعالان صنعت ساختمان است و ملاک موفقیت ما افزایش مشتریان شرکت های همکار می باشد.

در ادامه 5 مورد از خدمات تبلیغاتی این مجموعه را معرفی کرده ایم که می توانیم از این طریق با شما همکاری داشته باشیم. ضمنا در همین صفحه در مورد هر کدام از این روشها توضیحاتی ارائه کرده ایم و در انتها نیز نکاتی در خصوص روش های افزایش بازدهی تبلیغات ساختمانی را ارائه کرده ایم که امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

 

انتشار رپورتاژ آگهی صنعت ساختمان

یکی از این روش ها انتشار رپورتاژ آگهی ساختمانی در سایت سازه برتر است که به شکل یک محتوا و مطلب دائمی در سایت نمایش داده می شود. در ادامه این مقاله در خصوص رپورتاژ آگهی توضیحات کاملتری را ارائه کرده ایم.

 

تولید محتوا و بازاریابی محتوایی در حوزه صنعت ساختمان

روش بعدی بازاریابی محتوایی برای برندسازی، جذب مخاطبان جدید و افزایش فروش شرکت های ساختمانی و معماری است که به شکل تولید محتوای تبلیغ نویسی شده و انتشار آن در سایت سازه برتر و سایر سایت های مرتبط اجرا می شود که در این خصوص نیز توضیحات بیشتری را در ادامه ارائه کرده ایم.

 

طراحی سایت ساختمانی و معماری

داشتن یک سایت برای یک شرکت ساختمانی یا معماری مانند داشتن دفتر کار، برای این شرکت ها لازم و ضروری است و طبیعتا سایت یک شرکت مانند یک پایگاه برای تمرکز عملیات بازاریابی و تبلیغات محسوب می شود و همچنین یک پل ارتباطی قدرتمند بین شرکت و مشتریان آن است. و ما در مجموعه سازه برتر خدمات طراحی سایت شرکت های ساختمانی و معماری را نیز ارائه می کنیم که در ادامه همین صفحه، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده ایم.

 

سئو سایت ساختمانی و معماری

یکی دیگر از روش هایی که با هدف جذب مشتری و افزایش فروش برای فعالان حوزه ساختمان انجام می دهیم، سئو و بهینه سازی این شرکت ها است که این امکان را برای شما فراهم می کند که سایت شرکتی شما در نتایج بالای جستجوی گوگل نمایش داده شود و از این طریق مخاطبان و مشتریان جدیدی وارد سایت شما شوند و میزان فروش اینترنتی شما افزایش داشته باشد.

 

تبلیغات کلیکی در بزرگترین سایت های ایرانی

علاوه بر موارد قبلی، کمپین های تبلیغات کلیکی را برای همکاران طراحی و اجرا می کنیم که از این طریق نیز می توانید به جامعه وسیعی از مخاطبان و مشتریان دسترسی داشته باشید.

 

نحوه تماس

برای همکاری در هر کدام از روش های تبلیغاتی فوق می توانید با شماره 09192682620 (غفوری) در تماس باشید. ضمن اینکه توضیحات کاملتر در خصوص هر کدام از این روش ها را در ادامه قرار داده ایم که می توانید برای آشنایی بیشتر، این توضیحات را مطالعه نمایید.

 


 

انواع روش های تبلیغات صنعت ساختمان

انواع روش های تبلیغات صنعت ساختمان

قطعا هر شرکت ساختمانی و معماری برای رشد خود نیاز به تبلیغات و دیده شدن دارد تا بواسطه این دیده شدن ها بتواند مشتریان جدیدی جذب کند و کسب و کار خود را گسترش دهد. در این بخش می خواهیم بصورت مختصر در مورد روش های تبلیغات برای شرکت های ساختمانی و معماری توضیحاتی را ارائه کنیم و البته در مقالات مجزایی، این مباحث را با جزییات کاملتر بیان خواهیم کرد.

بطور کلی تبلیغات ساختمانی به دو حالت تبلیغات سنتی (آفلاین) و تبلیغات دیجیتال (آنلاین) تقسیم می شوند که هر کدام از این حالت ها دارای روش های متعددی هستند که هر کدام از آنها می توانند نقشی در استراتژی بازاریابی صنعت ساختمان داشته باشند.

 

 

تبلیغات سنتی یا تبلیغات آفلاین

تبلیغاتی که به اینترنت نیازی ندارد و عموم مردم را در بر می گیرد، جزو تبلیغات سنتی یا آفلاین محسوب می شوند. در این روش ها امکان تحلیل دقیق از میزان تاثیرگذاری تبلیغات وجود ندارد.

تبلیغات آفلاین می توانند با یکی از این روش ها اجرا شوند: تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات چریکی و تبلیغات چاپی.

که البته در مقاله تبلیغات آفلاین صنعت ساختمان این موارد را همراه با جزییات بیشتری توضیح داده ایم.

 

 

تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات آنلاین

این نوع تبلیغات ساختمانی به دلیل دسترسی بیشتر افراد به فضای آنلاین و هزینه های کمتری که دارد، نتایج سریعتری را برای شرکت ساختمانی شما به همراه خواهد داشت. تبلیغات آنلاین امکان اندازه گیری دقیقتری را برای شما فراهم می کنند و می توانید، تحلیل دقیقتری از روند تبلیغات داشته باشید و حتی در زمانی که همچنان تبلیغات شما در حال نمایش هستند، این امکان را دارید که ویرایش ها بهینه سازی های لازم را بر روی محتوای تبلیغاتی و همچنین بر روی روش های اعمال کنید تا نتیجه بهتری را کسب کنید.

تبلیغات آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ می تواند شامل این روش ها باشد: تبلیغات کلیکی، تبلیغات محتوایی یا رپورتاژ آگهی و خبری، تبلیغات بنری، تبلیغات ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، تبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغات موبایلی و پوش نوتیفیکیشن.

که البته در مقاله بازاریابی اینترنتی صنعت ساختمان اطلاعات کاملتری را در خصوص این روش ها ارائه کرده ایم و می توانید با مطالعه این مقاله، جزییات بیشتری در خصوص تبلیغات اینترنتی دریافت کنید.

برای اینکه بدانید در تبلیغات شرکت خود از کدام روش ها باید استفاده کنید بهتر است این نکات را در نظر بگیرید:

۱- هدف شرکت ساختمانی شما از تبلیغات چیست؟ برند سازی یا افزایش فروش؟

۲- مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند و بیشتر وقت خود را با چه رسانه ای می گذرانند؟

 

در این مقاله قصد داریم بر روی تبلیغات محتوایی یا همان رپورتاژ آگهی و خبری که یکی از جذابترین و کارآمدترین روش های تبلیغات اینترنتی برای شرکت های ساختمانی است، متمرکز شویم و جزییات کاملتری را در این خصوص ارائه کنیم.

 


 

رپورتاژ آگهی صنعت ساختمان

در صنعت ساختمان محصولات و خدمات بسیاری در حال رقابت برای افزایش فروش هستند و در چنین رقابت فشرده ای، محصولات و خدماتی فروش بیشتر را تجربه خواهند کرد که بیشتر دیده شوند و تبلیغات ساختمانی بیشتری برای آنها انجام شود.

یکی از بهترین روش های تبلیغاتی که در درازمدت اثربخشی آن چند برابر خواهد شد، استفاده از تبلیغات محتوایی یا رپورتاژ آگهی است که علاوه بر اینکه مخاطبان سایت منتشر کننده را با محصول و خدمات شما آشنا می کند، باعث بهبود جایگاه سایت شما شده و در نتیجه افراد بیشتری از گوگل به سایت شما وارد می شوند و بطور مستقیم با شما و محصولات و خدماتتان آشنا می شوند.

همچنین برگزارکنندگان همایش های ساختمانی و یا شرکت هایی که در نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند، می توانند با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های تبلیغات ساختمانی مانند سازه برتر، همایش ها و رویدادهای خودشان را اطلاع رسانی کنند و مخاطبین بیشتری را جذب کنند.

 

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی در واقع یک مطلب خبری یا تبلیغاتی است که به اطلاع رسانی در خصوص یک رویداد یا محصول یا خدمات می پردازد. رپورتاژها بصورت دائمی در سایت انتشاردهنده نمایش داده می شود و مانند یکی از مطالب آن سایت نمایش داده می شود.

 

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر بهبود سئوی سایت

از رپورتاژ آگهی ساختمانی برای بهبود جایگاه سایت نیز استفاده می شود، زیرا این امکان وجود دارد که در محتوای رپورتاژ به سایت خودتان لینک دهید و با این کار، از ارزش صفحه ای که رپورتاژ شما در آن نمایش داده می شود برای افزایش اعتبار سایت خودتان استفاده می کنید و جایگاه سایت خودتان را در نتایج جستجوی گوگل بهبود می بخشید.

 

 

کاربرد رپورتاژ آگهی

هر رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری اهداف مختلفی را دنبال می کند که به استراتژی سفارش دهنده بستگی دارد. با این حال در این قسمت به چند مورد از کاربردهای مهم رپورتاژ آگهی برای فعالین صنعت ساختمان و معماری اشاره می کنیم. البته هر رپورتاژ آگهی ساختمانی می تواند بصورت همزمان چند مورد از این اهداف را دنبال کند.

  1. افزایش فروش محصولات صنعت ساختمان
  2. برندسازی و افزایش اعتبار سایت شما
  3. بهبود سئوی سایت شما و بهبود رتبه سایت در گوگل
  4. اطلاع رسانی همایش های تخصصی ساختمان و معماری
  5. آگاه سازی موثر و دائمی
  6. جذب مخاطبین هدفمند برای سایت
  7. افزایش بازدید سایت

 


 

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر

انتشار آگهی ساختمانی در سایت سازه برتر

تبلیغ دائمی محصولات و خدمات شما در سایت سازه برتر؛ با یک بار هزینه، آگهی شما را برای همیشه در سایت سازه برتر نمایش می دهیم.

ما در سایت سازه برتر تلاش می کنیم که به فعالین حوزه صنعت ساختمان در خصوص جذب مشتری برای محصولات و خدماتشان از طریق اینترنت کمک کنیم و یکی از خدماتی که در این زمینه ارائه می کنیم، امکان ثبت آگهی ساختمانی و معرفی محصولات و خدمات در سایت سازه برتر است تا به این ترتیب مخاطبین سایت با محصولات و خدمات شما آشنا شوند و از خدمات شما استفاده کنند.

شما می توانید رویدادها و همایش های خود را بصورت رپورتاژ خبری در سایت سازه برتر منتشر کنید و همچنین می توانید محصولات و خدمات خود را بصورت رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر منتشر کنید و این رپورتاژ های خبری و آگهی ساختمانی، بصورت دائمی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت سازه برتر نمایش داده خواهد شد.

البته با توجه به اینکه این تبلیغات بصورت محتوایی و با ارائه اطلاعات کامل در سایت سازه برتر منتشر می شوند، در نتیجه این تبلیغات در نتایج برتر جستجوی گوگل نیز قرار می گیرند و مخاطبان علاقمند را بطور مستقیم از گوگل جذب می کنند و همین موضوع به افزایش بازدهی تبلیغات شما در سایت سازه برتر منجر می شود.

بسیاری از تبلیغاتی که در سایت سازه برتر بصورت رپورتاژ آگهی منتشر شده اند، به نتایج برتر جستجوی گوگل رسیده اند و روزانه مخاطبان علاقمند را از گوگل جذب می کنند که چند نمونه از این تبلیغات را در انتهای همین صفحه به عنوان نمونه قرار داده ایم و بسیاری دیگر از این تبلیغات هم در سایت وجود دارند که ورودی بالایی از گوگل دارند.

 

 
 

مزایای ثبت آگهی در سایت سازه برتر

در این ویدیو در خصوص تبلیغات محتوایی و رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر توضیح داده ایم و همچنین مزایای ثبت آگهی در سایت سازه برتر را بیان کرده ایم که شامل موارد زیر می شود:

1- با توجه به بازدید بالای سایت سازه برتر که بخش زیادی از این مخاطبان از گوگل وارد سایت سازه برتر می شوند، تبلیغ شما توسط افراد زیادی مشاهده می شود؛ افرادی که جزو مخاطبان هدف شرکت های ساختمانی و معماری هستند و می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند و با توجه به اینکه این آگهی هرگز از سایت سازه برتر حذف نمی شود، با گذشت زمان، تعداد مخاطبان بیشتری آگهی شما را مشاهده خواهند کرد.

2- برخلاف بسیاری از سایت ها، برای انتشار آگهی در سایت سازه برتر محدودیتی در تعداد کلمات و تعداد تصاویر ندارید و می توانید پیام تبلیغاتی خود را بصورت کامل و بدون محدودیت در این سایت منتشر نمایید.

3- برخلاف بسیاری از سایت ها، در سایت سازه برتر امکان انتشار ویدیو در محتوای آگهی برای شما فراهم است و می توانید با این ویدیوها ارتباط بسیار بیشتری با مخاطبان برقرار کنید و خیلی سریعتر و راحتتر به اهداف بازاریابی شرکت خود دست یابید.

4- با توجه به قدمت و اعتبار سازه برتر نزد مخاطبان و گوگل، می توانید از این اعتبار در جهت برندسازی و افزایش اعتبار شرکت خودتان استفاده کنید.

5- انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت، منجر به بهبود سئو سایت شما می شود و سایت شما در گوگل رتبه بهتری دریافت خواهد کرد.

6- آگهی شما بصورت رایگان در صفحات سازه برتر در فیسبوک، توییتر و لینکدین به اشتراک گذاشته می شود.

7- در صورت رضایت شما، ویدیوی آگهی شما بصورت رایگان در کانال های سازه برتر در آپارات و یوتیوب منتشر خواهد شد و این موضوع تاثیر آگهی شما را افزایش خواهد داد.

8- و همچنین در وبلاگ های پشتیبان سایت سازه برتر، به آگهی شما لینک داده می شود تا آگهی شما رتبه بهتری در گوگل کسب کند و مخاطبان بیشتری از گوگل بصورت مستقیم وارد صفحه آگهی شما شوند.

 

 

میزان بازدهی تبلیغ در سازه برتر

قبل از اینکه از میزان تاثیر انتشار رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر صبحت کنیم، به این نکته اشاره می کنیم که احتمالا شما هم با جستجوی یکی از این عبارت ها وارد سایت سازه برتر شده اید: تبلیغات صنعت ساختمان، تبلیغات ساختمانی، آگهی ساختمانی، رپورتاژ آگهی صنعت ساختمان، تبلیغات شرکت ساختمانی، تبلیغات شرکت معماری، تبلیغات نمای ساختمان، متن تبلیغات کارهای ساختمانی، تبلیغات پیمانکاری ساختمان، تبلیغات مصالح ساختمانی و ...

همین موضوع نشان دهنده کیفیت کار مجموعه تبلیغاتی ساختمانی سازه برتر است که توانسته مخاطبان زیادی را با موضوعات مرتبط به این صفحه از سایت جذب کند و طبیعتا در مرحله بعدی با تولید محتوای هدفمند در این صفحه، قصد دارد که درصد بیشتری از این مخاطبان را به همکاران و مشتریان خود تبدیل کند.

با این توضیحات می توان به میزان کیفیت کار این مجموعه پی بُرد و شما نیز می توانید با اطمینان خاطر از خدمات ما استفاده نمایید و نتیجه مطلوبی از این همکاری کسب کنید.

 

 

چرا ثبت آگهی ساختمانی در سازه برتر؟

سایت سازه برتر (www.saze20.ir) از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده و بصورت تخصصی به تولید محتوای مرتبط با عمران، ساختمان و معماری پرداخته است و طی این سالها مخاطبین زیادی را با خود همراه کرده است و اکنون نیز در عبارت های تخصصی زیادی، جزو نتایج برتر گوگل قرار دارد و روزانه افراد زیادی با جستجوی عبارت های مرتبط با این حوزه در گوگل، وارد سایت سازه برتر می شوند و از مطالب و محتوای آن استفاده می کنند.

اعتبار سایت سازه برتر به عنوان یک سایت تخصصی در صنعت ساختمان و معماری، در نزد گوگل و همچنین در نزد مخاطبین این حوزه باعث شده که فعالان حوزه صنعت ساختمان از این سایت برای انتشار رپورتاژهای آگهی خود و همچنین اطلاع رسانی همایش ها و جشنواره های خودشان استفاده کنند. به همین خاطر در این سایت بخشی برای نمایش تبلیغات و رپورتاژهای آگهی و خبری مرتبط با حوزه عمران و معماری اضافه شده تا این گونه تبلیغات بصورت دائمی در این بخش نمایش داده شوند و برای تبلیغ کننده ها اثربخشی بیشتر داشته باشند.

البته تمام رپورتاژهای ثبت شده در سایت سازه برتر، در صفحه اصلی نیز نمایش داده خواهند شد و بدین ترتیب از اعتبار این صفحه نیز استفاده خواهند کرد تا نتیجه مطلوبتری کسب کنند.

 

 

استفاده از ویدیو در رپورتاژ آگهی

با افزایش سرعت اینترنت، مشاهده آنلاین ویدیوها به شدت مورد استقبال کاربران اینترنت قرار گرفته و امروزه کمتر کسی را می توانید ببینید که دیدن ویدیوهای آنلاین بخشی از امور روزانه اش نباشد.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که می توانید با اضافه کردن ویدیو به محتوای رپورتاژ خود، تاثیر آن را چندین برابر کنید و حتی ویدیوی تبلیغاتی شما بصورت مجزا در گوگل دیده شود و علاوه بر برندسازی، برای شما مشتریان جدیدی نیز به ارمغان بیاورد.

 البته بسیاری از سایت های ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی، اجازه انتشار ویدیو در محتوای رپورتاژ را به شما نمی دهند. اما در سایت سازه برتر محدودیتی برای انتشار ویدیو در محتوای رپورتاژ آگهی خود ندارید و می توانید حتی چند ویدیو را در بخش های مختلف متن تبلیغاتی خود قرار دهید.

ضمن اینکه این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که ویدیوهای تبلیغاتی شما را در کانال های آپارات و یوتیوب سازه برتر نیز بصورت رایگان منتشر کنیم و در صورتی که محتوای آگهی شما دارای ویدیوی تبلیغاتی باشد، می توانید به ما اطلاع دهید تا این ویدیو را در کانال آپارات سازه برتر و کانال یوتیوب سازه برتر بصورت رایگان منتشر کنیم و در صفحات نمایش این ویدیو، یک لینک برای محتوای رپورتاژ شما ثبت کنیم تا به این ترتیب اعتبار آگهی شما در سایت سازه برتر نیز افزایش یابد.

 

 

تفاوت انتشار آگهی در سازه برتر با سایت های نیازمندی

بطور کلی شما می توانید تمام آگهی ها، تبلیغات و نیازمندیهای صنعت ساختمان را در سایت سازه برتر منتشر نمایید و تفاوتی که این بخش از خدمات سایت سازه برتر با سایر سایت ها دارد این است که شما فقط یک بار هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید و تبلیغ و آگهی شما بصورت دائمی و برای همیشه در سایت سازه برتر قرار دارد و منقضی نمی شود و همیشه در معرض دید مخاطبان سایت قرار دارد.

و با توجه به اینکه تبلیغات شما بصورت مطلب و با توضیحات کامل در سایت قرار می گیرد، می توانید تمام مواردی که برای تبلیغ خدمات و محصولات خود در نظر دارید را در محتوای آگهی خود بگنجانید تا اطلاع رسانی کامل و دقیقی برای مخاطبان داشته باشید. البته شرایط ثبت آگهی در بخش نیازمندیهای صنعت ساختمان را در ادامه این مطلب توضیح داده ایم و همانطور که مشاهده می کنید، شرایط تبلیغات کامل و حرفه ای برای شما فراهم شده و می توانید از این فرصت برای برندسازی و همچنین جذب مشتریان جدید استفاده کنید.

 

تبلیغات صنعت ساختمان

 

تعرفه ثبت رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر

در حال حاظر در سال 1400 تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی ساختمانی و رپورتاژ خبری در سایت سازه برتر معادل 220,000 تومان است (در سال 1401 نیز افزایش قیمت نداشته ایم) که این رپورتاژها برای همیشه در سایت سازه برتر باقی می مانند و می توانند در دراز مدت، حتی تاثیر بهتری روی سایت شما داشته باشند.

 

 

شرایط انتشار آگهی در سایت سازه برتر

برای انتشار رپورتاژ آگهی ساختمانی شما در سایت سازه برتر شرایط سختی وجود ندارد و تعداد کلمات محتوای رپورتاژ به استراتژی شما وابسته است و در تعداد کلمات محتوای شما محدودیتی از سوی مجموعه سازه برتر وجود ندارد.

همچنین تعداد تصاویر استفاده شده در رپورتاژ نیز توسط خود شما تعیین می شود و ما محدودیتی در این باره اعمال نخواهیم کرد.

تنها تعداد لینک های خروجی توسط ما تعیین می شود و به این صورت است که می توانید 3 لینک خروجی مستقیم (فالو) در محتوای رپورتاژ خودتان استفاده کنید. البته این محدودیت می تواند تا 5 لینک مستقیم نیز افزایش داشته باشد که می توانید در زمان ثبت سفارش، در خصوص این موضوع با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

ضمنا پیشنهادی که برای اثرگذاری بیشتر تبلیغات شما داریم این است که حتما محتوای هر رپورتاژ و هر تبلیغ متنی را بصورت مجزا و انحصاری بنویسید زیرا در صورت انتشار یک متن در چندین سایت، باعث می شود که بخش زیادی از هزینه های شما هدر برود و فقط بخشی از این سایت ها در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوند.

حتی ممکن است تنها سایتی که زودتر از بقیه رپورتاژ شما را منتشر کرده در گوگل رتبه بگیرد و بقیه سایت ها در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نشوند. به همین خاطر تاکید می کنیم که حتما برای هر رپورتاژ خودتان یک محتوای اختصاصی بنویسید تا نتیجه بهتری کسب کنید.

 

ضمنا مجموعه سازه برتر این امکان را دارد که تولید محتوای متنی و تصویری آگهی شما را بصورت حرفه ای انجام دهد.

 

 

نحوه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش رپورتاژ آگهی، از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس:  09192682620

پیامرسان ایتا:  09192682620

ایمیل:  saze20.ir@gmail.com

فرم تماس با سازه برتر:  https://saze20.ir/contact-us

 

ضمنا می توانید هزینه سفارش رپورتاژ در سایت سازه برتر (معادل 220,000 تومان) را به شماره کارت زیر پرداخت نمایید:

6104337871931471

بانک ملت – به نام محمد غفوری تبار

 

 

تبلیغات شما می توانند در صفحه اول گوگل باشند به شرطی که ...

برای اینکه بتوانید از انتشار تبلیغات در سایت سازه برتر نتیجه بهتری بگیرید و تبلیغات شما به صفحه اول گوگل برسند، برای شما پیشنهاداتی داریم. این موضوع که تبلیغات منتشر شده در سایت سازه برتر، در گوگل رتبه می گیرند و از گوگل ورودی دریافت می کنند، چند دلیل دارد:

یک دلیل مشترک در تمام این تبلیغات و رپورتاژ آگهی ها این است که سایت سازه برتر دارای قدرت بالایی برای ایندکس در گوگل است و تبلیغاتی که در این سایت منتشر شوند، در کمتر از یک روز در گوگل ایندکس می شوند.

اما دلیل دیگر این است که نباید از محتوای کپی استفاده کنید، زیرا محتوای کپی در نزد گوگل ارزش و اهمیت چندانی ندارد و به مطالبی که محتوای تکراری داشته باشند، رتبه مناسبی نمی دهد.

پیشنهاد بعدی ما این است که از فرمت های مختلف محتوایی استفاده کنید. منظور ما این است که در کنار متن نوشتاری خود، از تصاویر با کیفیت و همچنین از فیلم ها و صوت هم استفاده کنید. برخلاف بسیاری از سایت ها که به تبلیغ کنندگان اجازه انتشار فیلم و صوت را در محتوای رپورتاژ نمی دهند، در سایت سازه برتر این امکان را دارید که فیلم و صوت تبلیغاتی خود را نیز در محتوای تبلیغاتی خودتان قرار دهید. حتی این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که در صورتی که مایل باشید، فیلم های تبلیغاتی شما را در کانال های سازه برتر در سایت آپارات و یوتیوب هم منتشر کنیم. برای انتشار ویدیوها و فیلم های تبلیغات خود در کانال های ویدیویی سازه برتر، با ما در ارتباط باشید.

 


 

تولید محتوای حرفه ای برای رپورتاژ آگهی شما

در صورتی که مایل باشید، ما می توانیم برای رپورتاژ شما بصورت حرفه ای محتوا تولید کنیم و پس از اینکه آن را تایید کردید، در سایت سازه برتر منتشر کنیم. البته تولید محتوا برای رپورتاژ با هزینه انجام خواهد شد که می توانید برای سفارش تولید محتوای رپورتاژ خود با شماره 09192682620 و یا ایمیل saze20.ir@gmail.com در ارتباط باشید و نکات مهم مورد نظر خود را با ما در میان بگذارید تا بر اساس آنها، یک محتوای حرفه ای برای رپورتاژ شما آماده کنیم.

مجموعه سازه برتر با داشتن یک تیم تولید محتوای حرفه ای که در موضوعات مرتبط با عمران و ساختمان فعالیت می کنند، این فرصت را برای سایر کسب و کارها و سایت های عمرانی و ساختمانی فراهم کرده که از تخصص این مجموعه برای تولید محتوای سایت های خودشان استفاده کنند.

ما می توانیم محتوای تخصصی مرتبط با کسب و کار شما را تولید کرده و نکات مهم تولید محتوا برای رسیدن به نتایج برتر جستجوی گوگل را در آن رعایت کنیم. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می توانیم خودمان محتوای تولید شده را در سایت شما ثبت و منتشر کنیم و تصاویر مرتبط و همچنین تیترگذاری و تگ گذاری های داخل محتوا را با رعایت اصول محتوا نویسی در آن ثبت کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تولید محتوای تخصصی، روی لینک زیر کلیک کنید:

تولید محتوای ساختمانی و معماری

 


 

طراحی سایت شرکت های ساختمانی و معماری

یکی دیگر از خدمات مجموعه سازه برتر طراحی سایت شرکت ساختمانی و طراحی سایت شرکت معماری است که با توجه به فعالیت خود مجموعه سازه برتر در زمینه عمران و معماری، می توانیم بگوییم که تا حد زیادی از نیازهای یک سایت معماری و ساختمانی آگاه هستیم و ضمنا در زمینه طراحی سایت شرکت های حوزه صنعت ساختمان تجربه قابل قبولی داریم که می تواند به افزایش کیفیت سایت شما کمک کند.

مجموعه سازه برتر توانایی طراحی سایت اختصاصی و کدنویسی شده با php و فریمورک لاراول را دارد و همچنین خدمات طراحی سایت با وردپرس را نیز برای همکاران گرامی ارائه می کند و می توانید با توجه به استراتژی خود، هر کدام از این روش های طراحی سایت را برای شرکت خود را انتخاب نمایید.

توضیحات کاملتر را می توانید در صفحه زیر مطالعه نموده و سفارش خود را نیز ثبت نمایید:

طراحی سایت ساختمانی و طراحی سایت معماری

 


 

بهینه سازی و سئو سایت ساختمانی و معماری

با توجه به اینکه میزان استفاده افراد از روز به روز در حال افزایش است، بهینه سازی سایت و سئو یکی از مهمترین کارهایی است که شرکت های ساختمانی و معماری باید روی آن سرمایه گذاری کنند تا بتوانند مخاطبان و مشتریان بیشتری جذب کنند. مخاطبان و مشتریانی که از طریق اینترنت به دنبال یافتن خدمات و محصولات مورد نظرشان هستند، از طریق جستجو در گوگل می توانند به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی، شرکت مورد نظرشان را پیدا کنند.

همین موضوع سبب شده که شرکت ها نیز برای اینکه در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند، پس از طراحی سایت و تولید محتوا برای آن، سئو سایتشان را تقویت کنند تا بتوانند مشتریان جدید را از این طریق جذب کنند.

سئو یک استراتژی و برنامه ریزی بلند مدت است که بازگشت سرمایه چندین برابری را برای شرکت ها به دنبال دارد. اما شاید همین بلند مدت بودن آن، برای شرکت هایی که از اهمیت این موضوع آگاه نیستند، توجیهی برای این است که نسبت به آن بی تفاوت باشند. در حالی که به بخش دوم آن، یعنی بازگشت سرمایه چندین برابری، هیچ توجهی ندارند. که البته این موضوع می تواند نشانگر نداشتن دید بلندمدت توسط این شرکت ها باشد.

در طرف مقابل شرکت هایی که بر روی بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری می کنند، می توانند نتایج بسیار خوبی از آن کسب کنند و به مرور زمان در جمع شرکت های موفق و پردآمد قرار بگیرند، که با جستجو در گوگل می توان نمونه های بسیاری از این شرکتها را مشاهده کرد.

 

مزایای سئو سایت

منجر به افزایش بازدید سایت می شود.

به جذب مخاطبان جدید کمک می کند.

اعتماد بیشتر بازدیدکنندگان را به همراه دارد.

مشتریان جدیدی از طریق گوگل جذب می کنید.

سایت شما را نسبت به رقبا در جایگاه بالاتری قرار می دهد.

در بلندمدت، بازگشت چند برابری سرمایه را به همراه دارد.

کمک می کند که بازارهای جدید را تصاحب کنید.

موجب افزایش ارزش کسب و کار شما می شود.

روی تمام فعالیت های بازاریابی شما تاثیرگذار است.

موجب ماندگاری بیشتر مخاطبان در سایت شما می شود.

بر مبنای اهداف دقیق پایه گذاری شده است.

می تواند میزان رشد کسب و کارتان را چندین برابر کند.

و ...

 

در صورتی که برای سئو سایت ساختمانی یا معماری خود نیاز به مشاوره داشتید، می توانید با شماره 09192682620 در ارتباط باشید.

 


 

تبلیغات کلیکی در بزرگترین سایت های ایرانی

یکی دیگر از خدماتی که در مجموعه سازه برتر برای فعالان صنعت ساختمان ارائه می کنیم، طراحی و اجرای تبلیغات کلیکی است.

روش کار به این صورت است که پس از بررسی اهداف و نیازهای همکاران، صفحات هدف (صفحه فرود) مورد نظر را طراحی کرده و سپس بنرهای تبلیغاتی را نیز طراحی می کنیم و با استفاده از سایت های واسط مانند یکتانت و صباویژن و ... این بنرها در سایت های بزرگ ایران نمایش داده می شود و می توان نمایش این بنرها را بصورت موضوعی، فقط در سایت های مرتبط نمایش داد.

پس از انجام تست بر روی بنرها و صفحات هدف و پس از ویرایش و بهینه سازی آنها، تبلیغات بنری اصلی روی صفحات هدف اصلی انجام می شود تا به هدف مورد نظر شما برسیم.

با توجه به اینکه این مبحث نیاز به توضیحات بیشتر و کاملتری دارد، در یک مقاله جداگانه به آن خواهیم پرداخت. البته شما همکاران گرامی می توانید از طریق تماس با شماره 09192682620 با ما در ارتباط باشید و توضیحات کاملتر را دریافت کنید.

 


 

7 نکته طلایی برای افزایش بازدهی تبلیغات ساختمانی و پیمانکاری

7 نکته طلایی برای افزایش بازدهی تبلیغات ساختمانی و پیمانکاری

همه مدیرانی که دست به تبلیغات ساختمانی می زنند، به دنبال این هستند که آگهی ساختمانی آنها بیشتری بازدهی را داشته باشد. در ادامه بصورت خلاصه 7 نکته طلایی برای کسب نتیجه بهتر از انتشار آگهی ساختمانی را بیان می کنیم.

 

۱- هدفتان را از تبلیغ مشخص کنید

وقتی که هدف تبلیغات را مشخص کرده باشید، به خوبی می دانید که چه نوع تبلیغاتی می تواند برای شرکت شما کارآمدتر باشد.

 

۲- مخاطب هدف خود را در تبلیغات مشخص کنید

مشخص کردن مخاطب هدف به شما کمک می کند که در تبلیغات خود از المانها و پیامهایی استفاده کنید که تاثیر بیشتری روی مخاطبان شما داشته باشد.

 

۳- رسانه مناسب را انتخاب کنید

با مشخص شدن مخاطبان هدف، می توان رسانه مناسب را نیز به راحتی انتخاب کرد. زیرا با کمی جستجو در گوگل و بررسی سایت ها، می توان به خوبی متوجه شد که مخاطبان هدف شما از کدام رسانه ها بیشتر استفاده می کنند.

 

۴- مزایا و تمایزات محصول و خدمات خود را مشخص کنید

به عنوان یک تبلیغ کننده حرفه ای، باید خودتان را بجای مشتریانتان بگذارید و با این دید به محصول شرکتتان نگاه کنید که این محصول چه کاربردی برای مشتریان دارد؟ و از این کاربردها و مزایا در تبلیغات خود استفاده کنید تا توجه و علاقه مخاطب را به تبلیغ خود جلب کنید.

برای اینکه بین محصول شرکت خودتان و محصولات مشابه، تمایز ایجاد کنید؛ می توانید خدمات منحصر به فردی را برای محصولتان ارائه کنید و یا شرایط ویژه ای را برای خریداران در نظر بگیرید تا آنها به خوبی متوجه این تمایز شده و محصول شما را به رقبا ترجیح بدهند.

 

۵- همیشه تبلیغ کنید، حتی اگر شناخته‌ شده هستید

تبلیلغات لازمه رشد هر کسب و کاری است و در صورت تبلیغ نکردن، با افت شدیدی مواجه خواهید شد. زیرا رقبا از کوچکترین فرصتی برای پیش افتادن از شما استفاده می کنند.

 

۶- از ادعاهای بی اساس پرهیز کنید

همیشه ادعاهای تبلیغاتی خود را بررسی کنید تا فراتر از توانایی شرکت شما نباشد و ضمنا از دلایل، اسناد و مدارکی استفاده کنید که باعث باورپذیر شدن ادعاهای تبلیغاتی شما باشند.

 

۷- دکمه فراخوان یا کال تو اکشن داشته باشید

اینکه فقط شرکت خود را معرفی کنید و بگویید که فلان محصولات یا خدمات را عرضه می کنیم کافی نیست. اگر از تبلیغات آنلاین استفاده می کنید، حتما یک دکمه فراخوان و دعوت به اقدام برای سفارش، خرید و تماس طراحی کنید تا مخاطب بعد از مشاهده تبلیغ بلافاصله امکان کلیک بر روی آن لینک و تبدیل شدن به مشتری را داشته باشد.

 


 

چگونه آگهی تبلیغاتی تاثیرگذار بنویسیم؟

9 نکته مهم در نگارش متن آگهی ساختمانی

1- بهتر است در همان ابتدای متن آگهی تبلیغاتی، به موضوع اصلی اشاره کنید.

2- سعی کنید در متن آگهی، کلی گویی نداشته باشید و به حاشیه ها نپردازید، بلکه توضیحاتی منطقی، قانع کننده و جذاب بنویسید تا خواننده به مطالعه کل متن شما ترغیب شود.

3- استفاده از نظرات مشتریان قبلی در متن آگهی، می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی آن داشته باشد و حس اعتماد را در خواننده به وجود آورد.

4- یکی دیگر از راه های جذب مشتری از طریق آگهی ساختمانی، آموزش دادن و ارائه خدمت است. این نوع تبلیغ ها حدود 75 درصد بیشتر از تبلیغاتی که فقط جهت اطلاع رسانی هستند تاثیر دارند و مدت زمان طولاتی تری در ذهن خواننده باقی می ماند.

5- متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چند مرتبه آن را بازخوانی کنید تا مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. در نوشتن متن تبلیغاتی، به مخاطب خود توجه کنید و محتوای آگهی خود را با لحن متناسب با مخاطب بنویسید.

6- از تعریف و تمجید اضافه خودداری کنید و ضمنا توضیحات بیهوده و فاقد ارزش را حذف کنید. توجه مخاطب بسیار ارزشمند است و نباید با اضافه گویی، این توجه را از دست بدهید.

7- از تصاویر باکیفیت استفاده کنید. سعی کنید از تصاویر واقعی و بخصوص تصاویری که مرتبط به محصولات و خدمات خودتان است استفاده کنید و تا حد ممکن، از تصاویر آماده استفاده نکنید.

8- در هنگام آماده سازی محتوای تبلیغات ساختمانی خود، از تصاویر برای ارائه اطلاعات مهمتر استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید نام و لوگوی شرکت، عنوان محصول یا خدمت و اطلاعات تماس با شرکتتان را در تصاویر قرار دهید.

9- این موضوع را به یاد داشته باشید که هدف شما از انتشار آگهی تبلیغاتی، سرگرم کردن مخاطبان نیست؛ پس با معرفی درست و دقیق محصول و ارائه اطلاعات لازم، به دنبال مخاطبان بیشتر باشید.