پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بالابرها - سازه برتر



پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بالابرها

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بالابرها

 
پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی با موضوع بالابرها در 40 اسلاید برای دانشجویان عمران و ساختمان آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.
 
 

فهرست مطالب

1- تعریف بالابر

2- دسته‌بندی کلی بالابرها

3- •بالابرهای سیار

4- بالابرهای سیار با دسترسی عمودی

5- بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و افقی

6- بالابرهای ثابت

7- بالابرثابت هیدرولیک جک مستقیم

8- بالابرهای ثابت آکاردئونی

9- بالابرهای ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی

10- دسته‌بندی بالابرها بر اساس نوع مکانیزم بالابری و مقایسه آنها

11- بالابرهای زنجیری

12- بالابرهای کابلی

13- بالابر نفر

14- بالابر روشنایی

15- دسته‌بندی انواع بالابر نفر از نظر ارتفاع، ظرفیت و کاربرد

16- بالابرهای آکاردئونی (قیچی)

17- بالابرهای مفصل

18- بالابرهای تلسکوپی

19- بالابرهای مفصلی-تلسکوپی

Related image

20- بالابرهای خودرویی/کامیونی (Truck Mounted Platforms)

21- بالابرهای قابل یدک

22- بالابرهای ریلی دستی (Push Around Platforms)

23- بالابرهای عمودبر (Vertical Masts)
24- بالابرهای عمودبر (Vertical Masts)

Related image

25- بالابرهای عنکبوتی(Spider Lifts)

26- لیفتراک‌های تلسکوپی

 


تسلط و استفاده چندین ساله از استانداردهای صنعتی از جمله استانداردهای تجهیزات مکانیکی، ما را قادر به ارائه خدمات بازرسی تجهیزات بالابر نموده است.

با ارائه بازرسی بر اساس استانداردهای بین المللی، ضمن بهبود و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات، حفظ سرمایه عمومی و خصوصی، عملیات نگهداری و تعمیرات را تسهیل می کنیم و با کاهش هزینه های مربوطه و افزایش کارایی عملکرد، قابلیت اطمینان در نگهداری و تعمیرات تجهیزات را فراهم می کنیم.

در بازرسی ها، اقدامات اصلاحی مورد نیاز برای رفع موارد عدم انطباق باید با ریشه یابی موارد عدم انطباق انجام شود و این به معنای حذف ریشه ای عدم انطباق مربوطه بدون امکان تکرار و در نتیجه جلوگیری از آن است.

خدمات بازرسی بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی تجهیزات بالابری مانند آسانسور، جرثقیل، لیفتراک، بوم های جانبی را ارائه می دهیم و با توجه به بهره مندی از تیم های تخصصی بازرسی فنی، NDT و طراحی، می توانیم ایمنی و کیفیت بالاتری نسبت به گارانتی ارائه کنیم.

 

بالابر ماشین

بالابر خودرو برای حرکت عمودی خودروها و سایر وسایل نقلیه بین طبقات طراحی شده است. از این دستگاه در تعمیرگاه ها یا موقعیت هایی که خودرو نیاز به رسیدن به ارتفاع بالاتری دارد نیز استفاده می شود. با توجه به موقعیت و نیاز از انواع مختلف بالابر خودرو استفاده می شود اما به طور کلی از بالابر خودرو برای بالا بردن خودرو یا قرار دادن آن در موقعیت مورد نظر استفاده می شود.

بالابر خودرو از فولاد مقاوم و گالوانیزه ساخته شده است که استفاده از آن را آسان می کند. به عنوان مثال در تعمیرگاه ها از جک خودرو برای قرار دادن خودرو در موقعیت مناسب استفاده می شود و این امکان دسترسی تعمیرکاران به قسمت های مختلف خودرو را فراهم می کند.

 

ویژگی های بالابر خودرو چیست؟

بالابرهای مختلف تحمل وزن متفاوتی دارند و در ابعاد مختلف ساخته می شوند. به عنوان مثال، یک بالابرنده ممکن است بتواند 4 تن وزن را تحمل کند، اما یک بالابر دیگر ظرفیت وزن کمتری دارد. بنابراین لازم است قبل از خرید این دستگاه مدل مورد نظر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.