پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان پیکسل - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان پیکسل

پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان پیکسل

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 18
 
پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان پیکسل در 18 اسلاید برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید. 

 

پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان پیکسل

PIXEL BUILDING AUSTRALIA


18 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

فهرست

معمار

موقعیت ساختمان پیکسل

سایت 

معرفی پروژه ساختمان پیکسل

بررسی نمای ساختمان پیکسل

پلان طبقات

نما ساختمان پیکسل

مقطع

و...

 

مختصری از متن:

Pixel یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های تصفیه و استفاده از آب را دارد که تاکنون ساخته شده است. این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که متعادل کننده آب باشد، به این معنی که اگر ملبورن میانگین بارندگی ده ساله را از سال 1999 تا 2009 حفظ کند، Pixel برای تامین آب خودپایدار خواهد بود. از بام سبز بومی گسترده که آب باران را جمع‌آوری می‌کند تا ایجاد بالکن محیطی، Pixel یک ساختمان جامع از سیستم‌های همزیست است. اینها شامل یکی از عناصر قابل مشاهده برای عموم، نمای پیکسل است. 

نما سیستمی از، لوورهای سایه انداز ثابت، دیوارهای پنجره دو جداره و سایه بان پنل خورشیدی است. Studio505 یک سیستم الگوبرداری پیچیده و در عین حال ساده را توسعه داد تا پروژه را با «جریان» بافت‌ها در مقیاس انسانی ایجاد کند که به خواندن ارتفاعات مختلف، با الزامات و مواد عملکردی و ESD متفاوت، اجازه می‌دهد تا از انسجام از طریق سیالیت حمایت کند.

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان پیکسل

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 18

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان پیکسل

 


ساختمان پیکسل در استرالیا واقع شده است. دومین شهر پرجمعیت استرالیا «ملبورن» نام دارد. ملبورن در جنوب شرقی استرالیا است. شهرت این شهر بیشتر به خاطر مناظر طبیعی جذاب و فرهنگ آن است. ملبورن شهری با نوآوری و تنوع تاریخی است. معماری دوران ویکتوریا از میان بلوارهای درختکاری شده به وضوح قابل مشاهده است.

پیشینه ذهنی و تاریخی به شهر ملبورن باعث دقت و حساسیت بالایی در طراحی می شود. ساختمان «پیکسل» با توجه به این ویژگی ها و حساسیت ها در مرکز شهر ساخته شده است.

نیاز گسترده و فزاینده جامعه به ساختمان و مسکن کاملا مشهود است. استفاده از سیستم های ساختمانی پیشرفته و مصالح جدید به منظور افزایش سرعت ساخت، سبک سازی، افزایش عمر مفید، کاهش اتلاف انرژی، مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله و ... در عصر امروز ضروری و ضروری است.

مجله دلتا با ارائه این مقاله سعی در معرفی ساختمانی پایدار و دوستدار محیط زیست دارد و جامعه مهندسی کشور را به استفاده هر چه بیشتر از فناوری های نوین ساختمان ترغیب می کند.

 

تجزیه و تحلیل نمای ساختمان پیکسل

استودیوی معماری «۵۰۵» مسئولیت طراحی و اجرای ساختمان پیکسل را بر عهده داشته است. طبق گفته تیم طراحی، پیکسل بیلدینگ یک ساختمان کوچک با انتظارات بزرگ است. استودیوی معماری «۵۰۵» معتقد است این پروژه فرصتی ویژه برای ایجاد ساختمانی با استانداردهای بالا است.

کارفرمایان استرالیایی بار دیگر ثابت کردند که در مسیر توسعه جهانی پایدار و خلق آثار غنی هستند. این ساختار راه را برای افزایش زیرساخت های پایدار در سراسر استرالیا هموار کرده است. نمای این ساختمان مانند پیکسل های یک عکس است.

 

با توجه به تصویر زیر نمای پیکسلی در نمای داخلی ساختمان نیز قابل مشاهده است. برخی از این قسمت ها به اندازه پیکسل های استفاده شده در نمای بیرونی ساختمان هستند. یکی از ویژگی های این بنا نمای رنگارنگ آن است.

ساختمان پیکسل 100% بدون کربن (خنثی سازی کربن) است و به عبارتی کربن تولید شده در طول سال را به انرژی تجدیدپذیر تبدیل می کند که یکی از ویژگی های آن است.

نمای رنگارنگ ساختمان پیکسل از قطعات رنگی مجهز به سلول های فتوولتائیک یکی از انواع سیستم های تولید برق از انرژی خورشیدی است که در این روش با استفاده از سلول های خورشیدی، برق مستقیماً از نور خورشید تولید می شود تشکیل شده است.