پاورپوینت تحلیل معماری برج رودخانه مروارید - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری برج رودخانه مروارید

پاورپوینت تحلیل معماری برج رودخانه مروارید

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 24

 

پاورپوینت تحلیل معماری برج رودخانه مروارید در 24 اسلاید برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید. 

 

 

پاورپوینت تحلیل معماری برج رودخانه مروارید

Pearl River Tower

 24 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

فهرست

گروه طراحی

موقعیت برج رودخانه مروارید

مساحت

معرفی پروژه 

ویژگی بنا برج رودخانه مروارید

پلان

نما برج رودخانه مروارید

و..

 

 

مختصری از متن:

توربین ها با طناب و مماس با دیواره ها به تونل های باد منتقل شدند. این تونل ها در ارتفاع ۱۰۰ متری و ۲۰۰ متری برج واقع شده اند. کار در چنین ارتفاعی قطعاً شغل مناسبی برای کسی که از ارتفاع می ترسد نیست. ریستو، مخترع Windside، می گوید: تقریباً ۲۰۰۰ نفر در محل کار می کردند و آسانسورها تقریباً پیوسته در حال بالا و پایین رفتن بودند، زیرا افراد مشغول به کار، لحظه به لحظه در حال بالا و پایین رفتن از ساختمان بودند.

 

 

عنوان:  پاورپوینت تحلیل معماری برج رودخانه مروارید Pearl River Tower 

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل معماری برج رودخانه مروارید

 

 


برج رودخانه مروارید یکی از بلندترین ساختمان های اداری در گوانگژو است که در منطقه معروف Tianhe واقع شده است. این بنا با ارتفاع 310 متر در سال 1390 به بهره برداری رسید.این بنای عظیم در وسط شهر و در منطقه ای جدید در کنار رودخانه (شهر جدید ژوجیانگ) قرار دارد و مشرف به بیشتر شهر است.

 

سازه برج رودخانه مروارید

برج رودخانه مروارید به گونه ای طراحی و ساخته شده است که می تواند از فناوری های پاک برای تامین انرژی خود از منابع طبیعی استفاده کند. این برج ۷۱ طبقه مجهز به توربین های بادی، کوره های خورشیدی، سلول های فتوولتائیک، سقف های خنک کننده و سیستم تولید برق از طریق انرژی خورشیدی و باد است.

در طراحی برج رودخانه مروارید از سیستم ها به گونه ای استفاده می شود که با عبور باد در ارتفاع، توربین ها به حرکت در می آیند و برق تولید می کنند. این سیستم ها نه تنها در ظاهر ساختمان دیده نمی شوند، بلکه بر زیبایی ساختمان می افزایند. برای اجرای این پروژه از پیچیده ترین فناوری های روز دنیا استفاده شده است که قبلاً در هیچ کجا استفاده نشده بود.

 

برای اجرا و ساخت این بنای بی نظیر از تعداد زیادی طراح، کارشناسان خبره، مهندسین معماری و تاسیسات، افراد نخبه و با تجربه استفاده شده است. طراحان و سازندگان این بنای زیبا با اجرای این پروژه موفق به کسب جوایز بین المللی شده اند و مقالات علمی و پژوهشی زیادی در این زمینه نوشته و ارائه شده است.

برج رودخانه مروارید شصت و پنجمین ساختمان بلند جهان، سی و سومین ساختمان در آسیا، بیست و هفتمین ساختمان در چین و پنجمین ساختمان بلند در گوانگژو است.

برج رودخانه مروارید گوانگژو دارای 71 طبقه با 5 طبقه زیرزمین و 21 آسانسور است که ساکنان را با سرعت 9 متر بر ثانیه جابه جا می کند. مالک این ساختمان شرکت ملی دخانیات چین است اما یکی از بهترین ساختمان های دوستدار محیط زیست در جهان است.