پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه بین المللی Ikast-Brande - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه بین المللی Ikast-Brande و یک نمونه موردی دیگر

پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه بین المللی Ikast-Brande

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 33
 
پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه بین المللی Ikast Brande در 33 اسلاید برای دانشجویان رشته معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.
 

 

فهرست مطالب

پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه بین المللی Ikast-Brande

گروه طراحی
مساحت مدرسه بین المللی Ikast-Brande
موقعیت  
معرفی  پروژه مدرسه بین المللی Ikast-Brande
بررسی حجم

پلان مدرسه بین المللی Ikast-Brande

و...

 

مختصری از متن:

در مرکز مجتمع مدرسه یک روبنای بلند با فرم منحنی قرار دارد. روبنا شامل سیستم های تهویه و نورگیر است و به ترتیب با صفحات نمای نیمه شفاف و پنجره های دو جداره پوشیده شده است. شکل منحنی در بالکن‌های سینوسی که «میدان» مرکزی را تشکیل می دهد ، به عنوان فضایی چند منظوره برای نمایش، موسیقی، غذاخوری و سخنرانی و همچنین فضای اجتماعی اصلی مدرسه عمل می‌کند. 

 

 

مدرسه The Heart in Ikast

گروه طراحی

مساحت مدرسه The Heart in Ikast

موقعیت  

بررسی حجم مدرسه The Heart in Ikast

پلان طبقات

نما مدرسه The Heart in Ikast

مقطع

و...

 

مختصری از متن:

این پروژه شامل یک ساختمان چند منظوره و همچنین یک پارک فعالیت است تا ارتباط جدیدی با کالج تجاری همسایه HHX Ikast، دبیرستان Ikast Brande، آموزش معلمان ایجاد کند. کالج و مدرسه بین المللی Ikast-Brande که توسط  سی اف مولر طراحی شده است«قلب» آموزش، فعالیت‌ها، اجتماع، ورزش و فعالیت‌های تفریحی را به روش‌های جدیدی ترکیب می‌کند.

بنابراین، دانش‌آموزان بین‌المللی بخشی طبیعی از گروه بسیار گسترده‌ای از کاربران، از جمله ورزشکاران و زنان، نوازندگان، اسکیت بازان و کاربران در یک پروژه روان‌پزشکی اجتماعی خواهند بود. به طور کلی، 35 گروه کاربری در توسعه ساختمان و پارک مشارکت داشتند.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه بین المللی Ikast-Brande و یک نمونه موردی دیگر

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


معماری و طراحی نمای داخلی در مدارس زیبای دنیا موجب بوجود آمدن فضای بسیار زیبا و دیدنی شده است که در زیر تصاویر آن را می بینید. مدرسه جایی است که باعث تحریک به آموختن، تقویت و تعامل با دانش آموز می شود.در برخی موارد نادر مدارس می توانند الهام بخش نیز باشند. مدارس زیبا را می توانید در سراسر دنیا پیدا کنید.

برخی از آنها طوری طراحی شده اند که در برابر بلایای طبیعی مقاوم باشند در حالی که برخی دیگر آموزش های درجه یک را در اختیار مردم تنگدست قرار می دهند.در ادامه می خواهم شما را با برخی از این مدارس زیبا و الهام بخش آشنا کنم.

مهد کودک OA، در سایتاما ژاپن قرار دارد و تقریبا ضد زلزله است. این مدرسه کاملا از کانتینرهای حمل و نقل درست شده، بنابرین بسیار با ثبات است. اما از داخل چنین چیزی را متوجه نمی شوید. داخل مهد کودک از سطح چوبی کم رنگ پوشیده شده و بسیار پر نور است و فضایی بسیار باز و جذاب برای بازی به کودکان داده است. دانشکده طراحی ملبورن در دانشگاه ملبورن ساختار فوق العاده زیبای درخت گونه ای در سالن اصلی خود دارد.