پاورپوینت تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI

پاورپوینت تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 20

 

پاورپوینت تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI در 20 اسلاید برای دانشجویان رشته معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه از این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.

 

فهرست مطالب

موقعیت

گروه طراحی

مساحت

معرفی پروژه

پلان طبقات موزه نمایشگاه جهانی ECADI

و....

 

 

مختصری از متن:

این پروژه در منطقه نمایشگاه جهانی شانگهای 2010، در جنوب پارک رودخانه بوند و شمال جاده تنه ثانویه شهری جاده لانگ هوا شرقی واقع شده است. ورودی اصلی در شرق و خدمات لجستیک در غرب واقع شده است که از تداخل متقابل در فضا جلوگیری می کند. منطقه خدمات عمومی در جنوب و منطقه اداری در جنوب بر اساس وضعیت ترافیک اطراف و اولویت دید طراحی شده است. 

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری موزه نمایشگاه جهانی ECADI

فرمت: ppt

تعداد صفحات:20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


عمده فعالیتهای موزه

    برپایی نمایشگاههای هنری در سطوح استانی، ملی و بین المللی
    برگزاری جلسات سخنرانی و سمینارهای تخصصی در ارتباط با رشته های مختلف هنری
    گردآوری، حفظ، مرمت و نمایش آثار هنری نفیس
    آشنا نمودن مردم و هنرمندان با هنرهای معاصر
    برقراری ارتباط با موزه های و مراکز فرهنگی، هنری داخلی و خارجی

 

دسته بندی موزه ها

امروزه تنوع موزه ها به حدی است که دسته بندی آن ها غیر ممکن بوده و همواره موزه هایی را می توان یافت که در هیچ دسته ای محدود نمی گردند. هرچند که بار تاریخی و محوریت عنصر زمانی وجهی مشترک در تمامی موزه ها محسوب می شود،با این وجود بر اساس رایج ترین دسته بندی ،موزه ها را از لحاظ نوع آثار و اشیاء به نمایش در آمده در آن ها می توان به دو دسته اصلی دسته بندی نمود.

 


موزه های هنری

با وجود احداث انواع متفاوتی از موزه ها در دهه های اخیر همچنان نام موزه پیوندی ناگسستنی با واژه هنر دارد و در تصور بسیاری از مردم موزه ها مکان هایی هستند که در آن ها تنها آثار هنری به نمایش در می آید. مهمترین دلیل چنین تصوری را می توان ریشه های تاریخی این عملکرد دانست،

چرا که اولین موزه های جهان موزه کاپیتولاین Capitaoline – rome و موزه لوور MUSEE DU LOUVRE – PARIS همگی موزه های هنری بوده و بخشی از تکامل گالری های هنری قرن هجدهم و نوزدهم محسوب می شوند. در قرن بیستم نیز معروف ترین موزه ها ،موزه های هنری بوده اند که از لحاظ تعداد و میزان استقبال ،قابل مقایسه با دیگر انواع موزه نمی باشند.

موزه های هنری را نیز می توان به انواع گوناگونی دسته ببندی نمود موزه های هنری – تاریخی که آثار به نمایش در آمده در آنها غالباً مربوط به قرن های گذشته می باشند. موزه های هنر مدرن که قدمت زیادی نداشته و به آثار هنرمندان معاصر اختصاص دارند.