پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مجموعه آزمایش های قیر - سازه برتر



پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مجموعه آزمایش های قیر
 

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مجموعه آزمایش های قیر

 
پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مجموعه آزمایش های قیر در 51 اسلاید برای دانشجویان رشته عمران و ساختمان آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه در این بخش از سایت سازه برتر میتوانید این فایل را دریافت کنید. 
 
 
 
 
فهرست مطالب

1- آزمایش خاصیت انگمی قیر - هدف - وسایل مورد نیاز - شرح آزمایش - تصاویر

تصویر مرتبط

2- آزمایش تعیین وزن مخصوص قیر - هدف - وسایل مورد نیاز - شرح آزمایش - تصاویر

نتیجه تصویری برای آزمایش  وزن مخصوص  قیر

3- آزمایش درجه نرمی قیر - هدف - وسایل مورد نیاز - شرح آزمایش - تصاویر

نتیجه تصویری برای آزمایش درجه نرمی قیر

4- آزمایش درجه نفوذ قیر - هدف - وسایل مورد نیاز - شرح آزمایش - تصاویر

نتیجه تصویری برای آزمایش درجه نفوذ  قیر


تهیه طرح اختلاط بتن، تعیین مقاومت فشاری بتن، تعیین مقاومت کششی بتن (دونیم شدن)، تعیین اسلامپ و مقدار هوای بتن تازه و نمونه برداری ازبتن تازه درمحل مغزه گیری از بتن سخت شده و آزمایش‌های غیرمخرب بتن، شامل: اولتراسونیک، چکش اشمیت، و تعیین عمق نفوذ کربناتاسیون و تعیین پتانسیل خوردگی آرماتور و تعیین مقدار کلرور و سولفات و تعیین مدول الاستیسیته بتن می باشد.

از دیگر فعالیت‌های‌ مهم ‌این آزمایشگاه، تحقیقات در مورد بتن های خاص، شمال بتن های سبک سازه ای و غیر سازه ای، بتن سنگین، بتن خود تراکم، بتن غلتکی، سنگهای مصنوعی با پایه سیمانی و تعیین اثرات مواد افزودنی و پوزولان‌ها برخواص بتن می باشد.

از دیگر فعالیت های مهم این آزمایشگاه، طراحی و اجرای مسابقات ملی بتن در سطح دانشگاههای سراسر کشور و برگزاری پنج دوره آن با همکاری گسترده این آزمایشگاه در دانشگاه امیر کبیر و دو دوره در سایر دانشگاه ها بوده است.

همچنین، این آزمایشگاه، درزمینه پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با بتن درقالب پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، خدمات خود را ارائه می‌نماید.