پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک و دبستان دا هاپ - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک و دبستان دا هاپ
 

پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک و دبستان دا هاپ

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 17
 
پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک و دبستان دا هاپ در 17 اسلاید برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه در این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.
 
 
 

فهرست مطالب

موقعیت

گروه طراحی مهدکودک و دبستان دا هاپ

 مساحت

معرفی پروژه 

پلان طبقات مهدکودک و دبستان دا هاپ

مقطع

و..

 

 

مختصری از متن:

محور اصلی در جهت شمال-جنوب تهویه و نور طبیعی را بهینه می کند. این ساختمان دارای عایق چند رنگی بام محیطی، ضد صدا، همراه با ناودان های آب باران، استفاده از گیاهان آبیاری در حیاط مدرسه است. همراه با راه حل هایی برای افزایش راحتی اتاق: لایه ضد آفتاب در وجه اصلی جنوب. بالکن با منافذ در غرب و شمال غربی به طور موثر آفتاب و باد را می پوشاند. آجرهای نسوخته انتقال حرارت را به حداقل می رساند و همچنین جذب صدا و کاهش نویز را افزایش می دهد.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک و دبستان دا هاپ

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 17

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


یکی از نکاتی که باید در معماری مهد کودک ها مد نظر داشت استفاده از رنگ های شاد و انرژی بخش است. از آنجایی که رنگ ها از نظر روانشناختی تاثیر زیادی در کودکان دارند بنابراین قبل از رنگ آمیزی دیوار، سقف و کف، بهتر است اطلاعات کافی در مورد تاثیر گذاری رنگ ها را بدست آورید. رنگ های شاد در فضای مهد کودک نه تنها جذابیت محیط را برای آموزش کودکان ارتقا می بخشند بلکه تاثیر بسزایی بر میزان یادگیری کودکان خواهند داشت. در این مطلب با 7 پروژه عالی و کمیاب تحلیل نمونه موردی مهدکودک در خدمت شما خواهیم بود.

استفاده از رنگهای ملایم و آرامبخش نظیر قرمز، زرد و آبی که به عنوان رنگ های مورد علاقه کودکان شناخته می شوند باید به طور خلاقانه در اکثر نقاط محیط آموزشی مورد استفاده قرار گیرند. در زمین بازی کودکان باید ابزار و وسایل لازم برای سرخوردن، بالا رفتن، چرخیدن، خزیدن و … در نظر گرفته شود تا بتوانند انرژی خود را تخلیه کنند.

پوششی که برای کف محیط باید در نظر گرفته شود از موادی مانند چمن و یا از پلاستیک ارتجاعی مخصوص باشد تا در صورت وقوع هر نوع حادثه ای باعث جراحت کودکان نشود. اطراف پله ها باید با نرده های مستحکم و ایمن نرده کشی شده باشد و سطح پله ها باید با نوعی مواد و یا پلاستیک های ارتجاعی پوشش داده شود تا در صورت سر خوردن کودکان مانع از ایجاد جراحت ناشی از ضربه در آنها شود. وسایل الکتریکی و سیم کشی محیط باید با اصول ایمنی مخصوص کودکان و با ارتفاع لازم طراحی و اجرا گردد.