در هنگام خرید درب ضد سرقت به این 3 ویژگی توجه نمایید! - سازه برتر



در هنگام خرید درب ضد سرقت به این 3 ویژگی توجه نمایید!

درب ضد سرقت ویژگی‌های متنوعی دارد که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. آشنایی و شناخت ویژگی های درب ضد سرقت کمک می‌کند تا شما مناسب‌ترین محصول را خریداری نمایید.

در هنگام خرید درب ضد سرقت به این 3 ویژگی توجه نمایید!

این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ضخامت چهارچوب

  • جنس لایه‌های درب

  • قیمت درب

  • جنس لولای درب

  • جنس روکش درب

  • ظاهر و طراحی

  • نوع و تعداد قفل و میزان امنیت درب

اما از بین تمامی این موارد، مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید به آن‌ها توجه کنید، مواردی هستند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت اینجا کلیک کنید.

ویژگی اول: میزان امنیت درب ضد سرقت

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های درب ضد سرقت، میزان امنیت آن است. قفل‌هایی که در این درب‌ها به کار می‌روند باید از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و در برابر ضربه، اسید و انواع روش‌های برای باز کردن آن مقاوم باشد. انواع قفل‌هایی که در درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شوند می‌توانند از 1 تا 20 زبانه باشند. تمامی قفل‌هایی که در این نو درب‌ها به کار می‌روند از جنس فولاد است تا به وسیله ضربه زدن آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

قفل ضد سرقت از مهمترین عناصر برای ایجاد امنیت در دربهاست. نصب قفل با کیفیت از برندهای معتبر بر روی امنیت درب بسیار تاثیرگذار است. همچنین برای امنیت بیشتر می‌توان از قفلهای ضد سرقت دیجیتال استفاده نمود.

قفل دیجیتال بر روی انواع درب ورودی ساختمان نصب می‌شود و افراد را از حمل کلید مکانیکی بی نیاز می‌کند. اثرانگشت، رمز، کارت و تشخیص چهره از روش‌های دسترسی به قفل درب هوشمند است.

میزان امنیت درب ضد سرقت

ویژگی دوم: طراحی و ظاهر درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت در انواع طراحی‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که همین امر باعث می‌شود در هنگام خرید، با طراح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع مواجه خواهید شد. بهتر است رنگ‌ها و طراحی‌های متفاوتی را مشاهده نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را مطابق علاقه و سلیقه خود داشته باشید. رنگ درب، طراحی و نوع یراق آلات مورد استفاده بهتر است با نمای ساختمان و سبک کار شده در نما همخوانی داشته باشد.

ویژگی سوم: قیمت درب ضد سرقت

همانطور که گفتیم مدل‌های بسیار متنوعی از درب‌های ضد سرقت با متریال‌های مختلف تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند. علاوه بر مدل‌های متنوع و متریال به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت، فاکتورهای دیگر نیز می‌توانند بر قیمت این محصول تاثیرگذار باشند. با توجه به این موضوع، بهتر است به قیمت انواع درب ضد سرقت موجود توجه نموده و بهترین مورد را متناسب با سلیقه و بودجه مورد نظر خود انتخاب و خریداری نمایید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت به سایت نیکسان درب و یا سنا درب امن مراجعه کرده و یا با شمار‌ه 09125610959 تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت

مهمترین ویژگی درب ضد سرقت که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید، امنیت درب است.

مهمترین ویژگی درب ضد سرقت که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید، امنیت درب است. متاسفانه برخی از افراد امنیت درب را فدای قیمت و یا ظاهر درب می‌کنند و امنیت را در اولویت قرار نمی‌دهند. به اشتباه به سراغ خرید دربهای ارزان و یا دربهای لوکس با ظاهر لاکچری می‌روند که امنیت لازم را ندارد.

در هنگام خرید درب ورودی ساختمان در ابتدا باید امنیت درب اولویت شما باشد. بعد از انتخاب مدلهای امن می‌توانید به بررسی ظاهر و قیمت آن بپردازید.

اگر بودجه کافی برای خرید درب ورودی ندارید، بهتر است به سراغ خرید دربهای ضد سرقت فلزی بروید. دربهای فلزی دارای ظاهری ساده و معمولی بوده و نسبت به سایر مدلها دارای قیمت ارزان تری هستند.



معرفی انواع درب ضد سرقت موجود در ایران

یکی دیگر از ویژگی‌های درب ضد سرقت که می‌توانید هنگام خرید به آن توجه نمایید، نوع درب است. درب‌های ضد سرقتی که در ایران به فروش می‌رسند به طور کلی به سه دسته ایرانی، ترکی و چینی دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه هر یک را به صورت خلاصه به شما معرفی خواهیم کرد.

درب ضد سرقت ایرانی

بر خلاف تصور عموم، درب‌های ضد سرقت ایرانی از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار بوده و قابل مقایسه و رقابت با نمونه‌های خارجی هستند. درب‌های تولید شده در داخل کشور از کیفیت بالا و قابل قبولی برخوردار بوده و با توجه به هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌شود، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید به جای پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید انواع درب‌های خارجی، با پرداخت هزینه معقول، درب‌های ضد سرقت ایرانی خریداری نموده و از همان کیفیت برخوردار شوید. 

برای خرید درب ورودی ضد سرقت حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

تا چند سال قبل برای خرید درب ورودی ساختمان باید به فروشگاه‌های معتبر در شهر زندگی خود مراجعه می‌کردیم. اما در این سالها با تاسیس فروشگاه اینترنتی می‌توانید در هر شهر که زندگی می‌کنید محصول دلخواه را سفارش و خریداری نمایید.

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی اقدام به فروش درب ساختمانی می‌کنند که از معتبرترین آنها می‌توان به نیسکان درب و سنا درب اشاره نمود.

از مزایای خرید از فروشگاه‌های درب ضد سرقت می‌توان به تنوع بالای محصولات اشاره نمود. همچنین قیمت دربها در این فروشگاه ها بسیار ارزانتر از سایر مجموعه هاست.



این فروشگاه ها تنوع بالایی از درب های ضد سرقت با برندها و قیمت های مختلف را ارائه می دهند. می توانید از مشاوره و راهنمایی متخصصان این فروشگاه ها برای انتخاب درب مناسب استفاده کنید. برخی از این فروشگاه ها خدمات نصب و گارانتی نیز ارائه می دهند.





درب ضد سرقت چینی

درب‌های ضد سرقت چینی از کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت برخوردارند که همین موضوع باعث می‌شود قیمت این نوع درب‌ها کمتر بوده و به عنوان درب‌های ضد سرقت ارزان شناخته شوند. در صورتی که درب ضد سرقت چینی خود را از یک شرکت معتبر مانند نیکسان درب تهیه نمایید، می‌توانید از گارانتی و پشتیبانی پس از فروش بهره‌مند شوید. در این نوع درب از لولا های پنهان استفاده شده است که همین موضوع باعث می‌شود امنیت آن افزایش پیدا کند.

درب ضد سرقت ترک

درب‌های ضد سرقت ترک از کیفیت و امنیت بسیار بالا برخوردار بوده و نسبت به سایر انواع قیمت بالاتری دارد. این نوع درب‌ها از کشور ترکیه به ایران وارد شده و از متریال اصل و با کیفیت در ساخت آن استفاده می‌شود. انواع فرعی و غیر اصل این درب‌ها در بازار وجود دارند که برای شناخت آن‌ها باید از افراد با تجربه کمک بگیرید و یا از فروشگاه‌های معتبر درب ترک مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بهترین مدل درب ورودی ضد سرقت کدام است؟

انتخاب و معرفی بهترین مدل درب ضد سرقت به نیاز و شرایط شما بستگی دارد. فاکتورهای مختلفی در انتخاب بهترین مدل درب ضد سرقت نقش دارند، از جمله: بودجه، طول عمر درب، یراق آلات نصب شده و ...

قبل از انتخاب مدل، باید بودجه مورد نظر برای خرید را مشخص نمایید. همچنین نوع کاربری در انتخاب درب تاثیرگذار است. دقت نمایید اگر می خواهید محل زندگیتان آرام و بدور از سر و صدا باشد، حتما از مدلهایی که دارای عایق صوتی و حرارتی هستند، خریداری نمایید.

اما مهمترین و اصلی ترین فاکتور برای خرید درب ضدسرقت، امنیت درب است، به هیچ عنوان امنیت درب را فدای ظاهر و قیمت ارزان‌تر نکنید.