انواع پنل های آیفون تصویری به همراه قیمت 1403 - سازه برتر



انواع پنل های آیفون تصویری به همراه قیمت 1403

پنل های آیفون تصویری در اکثر ساختمان ها وجود دارند برخی از این پنل ها عملکرد ساده تری داشته و برخی عملکرد و تنظیمات پیچیده تری دارند. استفاده از پنل های صوتی و تصویری میان افراد رواج پیدا کرده و سبب شده است تا برند های مختلفی قصد تولید این دستگاه پرکاربرد را داشته باشند. برند های شناخته شده، در گذر زمان با استفاده از تخصص های داخلی یا خارجی و فناوری های پیشرفته، پنل ها و محصولات دیگر را نیز در کشور تولید کرده اند.

تنوع و وجود انواعی از پنل های آیفون تصویری در بازار مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. حتی این تنوع باعث شده تا کسانی که پنل های قدیمی را نصب کرده اند قصد تعویض آن را داشته باشند. شما بر اساس تعداد واحد های ساختمان مسکونی یا تجاری می توانید پنل مربوطه را انتخاب کنید.

انتخاب یک پنل مناسب از مسائل مهم هنگام خرید تجهیزات آیفون تصویری است که قبل از خرید بایستی از ویژگی ها و قیمت های آن نیز مطلع شوید. مشاهده جدید ترین پنل های آیفون تصویری، به شما کمک می کند تا مدرن ترین و بروز ترین پنل را برای ساختمان خود انتخاب نمایید.

 

پنل های آیفون تصویری تک واحدی

قبل از پیدایش گسترده آپارتمان های چند طبقه، خانه های ویلایی در تمام نقاط وجود داشتند. برای خانه های ویلایی پنل های مناسب، پنل های تک واحدی هستند. چراکه به خاطر یک واحد بودن این مدل از پنل ها کارایی موثر تر و بهتری دارند. نصب پنل های تک واحد کار ساده ای بوده و بدون دردسر و پیچیدگی، طبق اصول گفته شده قابل تنظیم هستند.

قیمت این مدل پنل ها بر اساس کارایی های اختصاص داده شده می تواند متغیر باشد و به عواملی چون ابعاد، کیفیت تصویری و شفافیت دوربین و ... بستگی دارد. در سال 1403 بر اثر شرایط موجود این دستگاه های مهم در قیمت هایی چون 1.230.000 تومان به بالا قیمت گذاری شده اند.

پنل های آیفون تصویری تک واحدی ظاهری زیبا و ساده ای نسبت به سایر مدل ها دارند با وجود همچین محصولی در منزل علاوه بر صدا، تصویر افراد را نیز مشاهده خواهید کرد. از مزیت های اصلی پنل های آیفون تصویری تک واحدی می توان به این اشاره کرد که قابلیت تبدیل به پنل های دیگر را نیز دارند. در نتیجه، زمانی تغییراتی در ساختمان شما ایجاد شد به راحتی می توانید پنل تک واحدی را به پنل با تعداد بیش تر تغییر دهید.

 

پنل های آیفون تصویری چند واحدی

امروزه با افزایش جمعیت، خانه های ویلایی بیش تر به شکل آپارتمان های چند طبقه ساخته می شوند، وجود همچین تغییرات سبب شده است تا پنل های تصویری چند واحد تولید شوند. زمانی که برای خرید این محصول اقدام می کنید با انواعی از برند ها مواجه خواهید شد. پنل های آیفون تصویری چند واحد به صورت دو واحدی، سه واحدی، 6 یا 8 واحدی و غیره طراحی شده اند. تعداد واحد ها برقیمت پنل ها نیز بسیار تاثیر گذارند.

برای مثال، پنل تصویری 2 واحدی با قیمت 1.580.000 تومان قابل سفارش است، اما پنل 8 واحدی را با قیمت 2.200.000 تومان می توان تهیه کرد.

قیمت پنل های چند واحدی، به خاطر ویژگی هایی چون زاویه دید وسیع، نوع برند، زمان تولید، دید در شب، ظاهر طراحی شده تعیین می شوند. برای خرید و نصب این پنل بهتر است با یک فرد کاربلد و با تجربه مشورت کنید تا مطابق با تعداد واحد ها و نوع برند آیفون تصویری خریده شده، پنل را تهیه نمایید. البته برخی از پنل های چند واحدی برای ساختمان های بیش از 24 واحد کارایی نداشته و مشکلاتی را با خود به همراه دارند.

 

جدید ترین و بروز ترین پنل های آیفون تصویری 1403

برای مجتمع های بزرگ تر، چه مجتمع های مسکونی چه مجتمع های تجاری استفاده از پنل های تصویری ضروری است. اما در این مجتمع ها نمی توان از پنل های نسبتا ساده تری استفاده کرد. برای مجتمع ذکر شده، شرکت های تولید کننده از بروز ترین تکنولوژی استفاده کرده اند تا بدون مشکلی پنل های تصویری نصب شوند. برخی از پنل های تصویری که برای ساختمان های 200 واحدی مناسب هستند توسط رمز درب را باز می کنند.

با استفاده از پنل های کدینگ پسورد، از امنیت بیش تر و مطمئن تری برای مجتمع ها ایجاد خواهید کرد. بعضی دیگر به وسیله کارت مورد استفاده قرار گرفته و درب ساختمان را برای شما باز می نمایند. پنل های کدینگ و کارتی، به صورت لمسی نیز موجود هستند که قیمت بالا تری نیز دارند.

پنل های کدینگ پسورد و کارتی با قیمت 3.000.000 تومان و بیش تر روانه بازار شده اند که با تغییر شرایط اقتصادی یا تغییرات فناوری و غیره متغییر هستند. اگر شرکت های تولیدی برخی تجهیزات و مواد اولیه را از خارج کشور وارد نمایند، ارز نیز در قیمت پنل های تولید تاثیر گذار است.