انواع یخچال فریزر خارجی در بازار و معرفی پرفروش ترین یخچال ها - سازه برتر



انواع یخچال فریزر خارجی در بازار و معرفی پرفروش ترین یخچال ها

با توجه به اینکه یخچال جزو اساسی‌ترین لوازم خانگی و وسایل موجود در آشپزخانه است، همه افراد دوست دارند یک یخچال به روز و خوب داشته باشند. انواع و اقسام برندهای مختلف یخچال در بازار وجود دارد. برترین شرکت‌های طراحی و تولید یخچال در جهان به‌تدریج با جدیدترین فناوری‌های خود در حال ایجاد رقابت در بازار یخچال هستند. با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به بهترین مارک یخچال فریزر خارجی بیاندازیم.

یخچال سامسونگ

در زبان کره‌ای، کلمه سامسونگ به معنی سه ستاره می باشد. این نام توسط موسس سامسونگ، لی بیونگ چول انتخاب شده است. برند کره‌ای سامسونگ شناخته شده است و هیچ نیازی به تعریف ندارد؛ چرا که محصولات با کیفیت این برند، توانسته‌اند رضایت زیادی بین کاربران داشته باشند. یخچال فریزر سامسونگ هم جزو محبوب‌ترین یخچال فریزرهای خارجی در بازار ایران است. همچنین سامسونگ با آپدیت ویژگی‌های خود و مدل‌های جدیدش، توانسته است بازار قابل قبولی را در سطح جهانی کسب کند‌.

یخچال ال جی

LG در واقع مخفف کلمه Lucky Goldstar است. ویژگی‌هایی که ال جی برای یخچال فریزرهای خود قرار داده، این لوازم خانگی را بسیار با ارزش کرده و باعث ماندگاری هرچه بیشتر مواد خوراکی شده است. ال جی در ارائه بهترین خدمات با یخچالی جادار و قفسه‌های مستحکم شهرت دارد. از ویژگی‌های یخچال های ال جی، می‌توانیم به فناوری Smart ThinQ اشاره کنیم که باعث می‌شود با اپلیکیشن بتوانید یخچال را کنترل کنید. همچنین، طراحی اختصاصی درب‌های یخچال‌های ال جی باعث می‌شود بدون این که درب یخچال را باز کنید بتوانید محتوای داخل آن را مشاهده کنید.

images_1709972090_65ec1a7a3152f.webp

پاناسونیک

پاناسونیک که یکی از برندهای خوب قدیمی است، در طراحی یخچال فریزرهای خود بسیار عالی عمل کرده است. یخچال فریزرهای پاناسونیک نیز از جمله بهترین و با کیفیت ترین یخچال فریزرها هستند. شرکت پاناسونیک جوایز زیادی دریافت کرده است و در ردیف های اول لوازم خانگی و ابزارهای  الکترونیکی است.

یخچال فریزر بوش

یکی از مارک های یخچال آلمانی ، یخچال فریزر بوش است که با ارائه مناسب ترین تجهیزات تمرکز خود را بر شعار؛ ایجاد زندگی سالم‌تر، شاداب‌تر و خیره‌کننده‌تر قرار داده است. موادی که این شرکت برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند کیفیت خوبی دارد. همه لوازم خانگی کمپانی بوش از جمله یخچال فریزرها بسیار با دوام و زیبا هستند و از متریال درجه یک برای ساخت آنها استفاده شده است

یخچال فریزر کوپرزبرگ

یکی از بهترین مارک های یخچال آلمانی، یخچال فریزر کوپرزبرگ است. برند کوپرزبرگ بهترین یخچال هایی را که شایسته آن هستید در اختیار شما قرار می‌دهد. این شرکت آلمانی در تلاش برای ارائه بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تجاری و همچنین لوازم‌خانگی بوده است.

images_1709971981_65ec1a0d8ac39.jpg

در میان برندهای خارجی برند کوپرزبرگ یکی از بهترین های لوازم خانگی محسوب می شود. برند کوپرزبرگ یک برند لوکس لوازم خانگی آلمانی می باشد. این برند لوکس و با کیفیت آلمانی شهرت بسیاری پیدا کرده است. یخچال فریزرهای کوپرزبرگ با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، در دو مدل کلاسیک و مدرن ساخته شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند تا باهر نوع سلیقه و نیازی بتوانید محصول مورد نظر را انتخاب کنید. با کوپرزبرگ می توانید یک آشپزخانه لوکس داشته باشید.

رنگ بدنه‌ی مدل‌‌های کلاسیک یخچال کوپرزبرگ از نوع رنگ‌های کوره‌ای بوده و همین امر باعث دوام هرچه بیش‌تر رنگ و کیفیت متفاوت آن می‌شود.

در بین مارک های یخچال آلمانی کوپرزبرگ حرف اول را می‌زند و ویژگی‌هایی مانند بدنه‌ی stainless steal، آبریزهای دوپداله، دستگیره‌های استیل، برنزی و … باعث شده‌اند که یخچال‌های کوپرزبرگ به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید یخچال تبدیل شوند.

سیستم آنتی باکتریال یخچال های کوپرزبرگ باعث می شود که عمر مفید محصولات غذایی بالا رود. دارای دو چیلر باکس در سیستم یخچال ها است که باعث می شود تا میوه ها و سبزیجات و سایر مواد غذایی تازه بمانند.

دارای فن های مخصوص در هر طبقه از فریزر، دارای سیستم کمپرسور ساخت کشور سوییس، بدنه از رنگ الترولیز استفاده شده که ضدخش و ضد لک و آنتی فینگر است و در بلند مدت کیفیت رنگ و بدنه هیچ تغییری نمی کند.

برفک زدایی و تصفیه هوا در سالم نگه داشتن یخچال بسیار مهم است، اگر این سیستم به صورت اتوماتیک باشد بسیار کارآمد است که یخچال فریزر کوپرزبرگ این ویژگی را دارا هستند. در بدنه یخچال از کربن و جنس لاستیک دور درب را نیز از مواد ضد باکتری تولید می کنند که در نگهداری مواد غذایی بسیار تاثیرگذار است.

از ویژگی‌های مثبتی که باعث می‌شود برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی به برند کوپرزبرگ توجه کنید این است که محصولات این برند بسیار مستحکم هستند و ساختار ظاهری آن‌ها واقعاً دیدنی است. محصولات شرکت کوپرزبرگ ازیک‌طرف، می‌توانند عناصر عالی و درجه‌یک را به شما ارائه دهند و از طرفی در بلند مدت مقرون‌به‌صرفه باشند.

images_1709972133_65ec1aa56c3b0.png

اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید دارید این برند از تنوع بسیاری برخوردار است.

الکترولوکس

از سال 1919 برند الکترولوکس در کشور سوئد متولد شده است. این برند با ارائه یخچال هایی با عملکرد بالا و انرژی کارآمد شهرت دارد. پس اگر شما برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی به دنبال یخچالی با عملکرد بالا و انرژی کارآمد هستید، یخچال های برند الکترولوکس گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

یخچال میله

این برند آلمانی می باشد. این شرکت با ارائه گزینه‌های سفارشی، تلاش زیادی می‌کند تا یخچال‌های باکیفیت جدید و ویژگی‌های داخلی و خارجی شیک و حرفه‌ای را به مشتریان خود معرفی کند. 

هیتاچی

یخچال های هیتاچی ازنظر مقاومت و جادار بودن در دنیا خدمات خوبی ارائه می کنند. هیتاچی از طراحی مواد بیرونی گرفته تا عملکرد خنک‌کننده بهینه ماشین‌های داخلی، عملکرد فوق‌العاده دارد. شکل‌های مختلفی از یخچال های هیتاچی بر اساس قیمت ساخته‌شده است. 

جمع بندی

آنچه در این مطلب بیان شد ویژگی‌ها و خصوصیات 8 برند برتر دنیا برای انتخاب بهترین مارک یخچال فریزر خارجی بود. ما لیست 8 برند معروف خارجی در بازار ایران را ذکر کردیم. این برندها واقعاً سخت تلاش می‌کنند تا  یخچال هایی باکیفیت و پیشرفته باتوجه به نیاز مردم تولید کنند. همه برندها تلاش می‌کنند تا محصولی با کیفیت و پیشرفته را مطابق با سلیقه و نیاز مردم تولید کنند. اینکه شما چه نوع یخچال فریزری را می‌پسندید و آن را مناسب می‌دانید، کاملاً بستگی به بودجه و سلیقه‌تان دارد.

اگر در این میان به دنبال برند خاص و با کیفیت هستید قطعا پیشنهاد ما لوازم خانگی آلمانی کوپرزبرگ می باشد. شما می توانید در گوگل این برند را سرچ کنید و تمامی محصولات کوپرزبرگ را ملاحظه کنید.