دانلود رایگان کتاب مهندسی 2020 - سازه برتر



دانلود رایگان کتاب مهندسی 2020

کتاب مهندسی 2020 توسط فرهنگستان ملی مهندسی آمریکا در 57 صفحه تهیه شده و آقای امیرحسین سرداری زاده آن را به فارسی ترجمه کرده است و شما همراهان عزیز سایت سازه برتر می توانید فایل pdf این کتاب را در ادامه دانلود نموده و از آن استفاده نمایید.

مهندسی تا حد زیادی یک فرایند خلاق می باشد. زیباترین توصیف آن است که مهندسی، در مورد طراحی، تحت تسلط محدودیت ها است. آنچه که مهندس، طراحی می کند زمانی موفق است که با محدودیت های فنی، اقتصادی، تجاری، سیاسی، اجتماعی و موضوعات اخلاقی کنار بیاید و کار کند (به طور مستقیم یا غیر مستقیم در کیفیت زندگی ما بهبود ایجاد کند). تکنولوژی، نتیجه مهندسی است. علم به ندرت مستقیما به تکنولوژی تبدیل می شود و همچنین این موضوع درست نیست که مهندس تنها علم را به کار می برد.

از نظر تاریخی پیشرفت های تکنولوژی مانند هواپیما، موتور بخار و موتور احتراق داخلی، زمانی پیش از آن که علم برای توضیح عملکرد آنها توسعه یابد اتفاق افتاده اند. البته توضیحات علمی که پس از وقوع این تکنولوژی ها ارائه شده اند به پالایش تکنولوژی های مذکور و ارزشمند نمودن آنها کمک کرده اند.

کتاب مهندس 2020 اثر فرهنگستان ملی مهندسی آمریکا مجموعه ای بسیار کاربردی برای مهندسین است که در آن با بررسی اوضاع کنونی جهان، به بیان ویژگی و مهارت های که مهندسین در این دوره جدید و بعد از آن را باید داشته باشند، می پردازد. در این کتاب تلاش شده است تا با بررسی اوضاع جهان، ویژگی هایی که مهندسین باید در سال 2020 میلادی و بعد از آن داشته باشند پیش بینی گردد.

 

دانلود رایگان کتاب مهندسی 2020

 

پیشگفتار کتاب مهندسی 2020

هدف کتاب 2020 آن است که آینده را پیش بینی کند و از این طریق نقش مهندسین در آینده را معین کند. اگر چه این موضوع به خودی خود جالب توجه می باشد اما قصد بر آن است که از پروژه مهندسی 2020 در یک پژوهش دیگر برای تعیین وضعیت آینده آموزش مهندسی در آمریکا استفاده نمود.

به این ترتیب منتظر نمی مانیم که زمان بگذرد و سپس در برابر آن چه که پیش می آید عکس العمل نشان دهیم. البته این پروژه منحصر به فرد نیست و گروه های دیگری نیز مشابه آن را انجام داده اند. به عنوان مثال فرهنگستان ملی مهندسی (NAE) در همین زمینه، پروژه ای را انجام داده است که تمام شاخه های مهندسی را در بر می گیرد و آن ها را از چشم انداز وسیعتری بررسی می کند.

تمرکز اصلی گروه پژوهشی 2020، بر آینده آموزش مهندسی در مقطع لیسانس در آمریکا است. با این حال، احساس می شود که برای درک کامل چشم انداز مهندسی و آموزش مهندسی باید یک سری از موضوعات و مفاهیم جهانی را نیز مورد بررسی قرار داد.

بر اساس آن چه که توسط هیأت فرهنگستان ملی مهندسی (NAE) در مورد آموزش مهندسی طراحی شد این پروژه شامل دو بخش است. بخش اول (کتاب حاضر) در رابطه با ارائه چشم انداز حرفه مهندسی در سال 2020 می باشد و بخش دوم که هنوز در حال تکمیل است آموزش مهندسی و این که برای آماده سازی مهندسین در آینده چه کارهایی باید انجام شود را بررسی خواهد نمود. از بخش اول، یعنی گزارش حاضر به عنوان چارچوبی برای بخش دوم پژوهش استفاده می گردد.

 

 

فهرست کتاب مهندسی 2020

خلاصه اجرایی

۱– زمینه تکنولوژی حرفه مهندسی

۲– زمینه های اجتماعی ، جهانی و حرفه ای مهندسی

۳– آرزوهایی برای مهندس 2020

۴– خصوصیات مهندسان در سال 2020

گفتار آخر

 

 

عنوان: کتاب مهندسی 2020

نویسنده: فرهنگستان ملی مهندسی آمریکا

ترجمه: امیرحسین سرداری زاده

موضوع: کتاب مهندسی عمران

تعداد صفحات: 57 صفحه

فرمت: pdf

حجم فایل فشرده: 7 MB

زبان: فارسی

برای دانلود pdf کتاب مهندس 2020 از کادر پایین توضیحات اقدام کنید

 

 

کلمات کلیدی:

دانلود رایگان کتاب مهندسی 2020 ، دانلود رایگان pdf مهندسی 2020 ، دانلود کتاب مهندسی 2020 ، دانلود pdf مهندسی 2020 ،

دانلود کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود pdf مهندسی عمران, دانلود pdf مهندسی ساختمان, دانلود رایگان pdf مهندسی عمران, دانلود رایگان pdf مهندسی ساختمان, کتاب های مهندسی عمران، کتاب های مهندسی ساختمان،



  1. امیرحسین علیپور

    عالیه