دانلود کتاب آموزش نرم افزار اتوکد - با اتوکد آشنا شویم - سازه برتر



دانلود کتاب آموزش نرم افزار اتوکد - با اتوکد آشنا شویم

این بار با یک کتاب آموزشی دیگر با شما مهندسین و دانشجویان عزیز معماری و ساختمان همراه هستیم. عنوان این کتاب "آموزش نرم افزار اتوکد - با اتوکد آشنا شویم" است که می توانید نسخه pdf آن را در ادامه این بخش از سازه برتر دانلود نمایید.

اتوکد (به انگلیسی: AutoCad) نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیطهای دو و سه بعدی را دارند. این کتاب شامل مباحث کامل و جمعی درخصوص این نرم افزار می باشد.

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار اتوکد - با اتوکد آشنا شویم

 

دعوت به سفر!

بیایید با هم به یک مسافرت تفریحی برویم: «سفری بر فراز اتوکد!» و مروری سریع بر فنون استفاده از آن داشته باشیم. درطول این سفر خواهیم آموخت که چگونه به دیدنی های اتوکد دسترسی یابیم و نیز درخواهیم یافت که راه های متعدد و بعضًا متفاوتی برای رسیدن به یک نتیجۀ واحد در اختیارمان قرار دارد. این ویژگی اتوکد که آن را در حال حاضر پرقدرت ترین برنامۀ یا تبر یا طبر (معادل فارسی CAD یعنی «ترسیم به کمک رایانه» یا Computer Aided Drafting و «طراحی به کمک رایانه» یا Computer Aided Design) ساخته به این علت است که اتوکد برای نیازهای افراد مختلف با سلیقه های متفاوت ساخته و طراحی شده است.

در اتوکد این قانون حاکم است که: «هرجا درخواستی هست راهی نیز وجود دارد» یا «جوینده یابنده است.» بشرط آنکه بیاموزیم چگونه خواست ههایمان را با اتوکد مطرح کنیم و نیز با زبان اتوکد در بیان درخواستها و پاسخگویی هایش آشنا شویم.

انعطاف پذیری اتوکد در اصطلاح نرم افزارنویسی به نام «معماری باز» (Open Architecture) شناخته می شود. عبارت معماری باز به این معنی است که ابزاری دراختیار کاربران قرار بگی رد که به کمک آن بتوان نیازها و سلیقه های مختلف را برآورده کرد.

پس از آنکه مدتی با اتوکد کار کردیم، خواهیم آموخت که چگونه از معماری باز اتوکد استفاده کنیم. اما قبل از هرچیز برای کاربرد روش های مناسب باید یک پی مستحکم بسازیم. این پی شناخت مفاهیم بنیادین اتوکد است.

چه در اتوکد تازه کار باشیم و چه به عنوان یک کاربرکهنه کار آن بخواهیم با اتوکد 2002 کار کنیم، در هر دو صورت بهتر است با اصطلاحات و مفاهیم این فصل آشنا شویم. شاید بهتر باشد پیش از آنکه به یک زبان مشترک با اتوکد برسیم با زبان نویسندۀ این کتاب نیز بیشتر آشنایی پیدا کنیم.

 

 

عنوان: کتاب آموزش نرم افزار اتوکد - با اتوکد آشنا شویم

موضوع: کتاب مهندسی عمران ، کتاب معماری

تعداد صفحات: 54 صفحه

فرمت: pdf

حجم فایل فشرده: 1.6 MB

زبان: فارسی

برای دانلود pdf کتاب آموزش نرم افزار اتوکد - با اتوکد آشنا شویم از کادر پایین توضیحات اقدام کنید

 

 

کلمات کلیدی:

دانلود رایگان کتاب آموزش نرم افزار اتوکد pdf ، دانلود pdf آموزش نرم افزار اتوکد ، دانلود رایگان pdf آموزش نرم افزار اتوکد ، آموزش اتوکد، نرم افزار اتوکد، اتوکد، ترسیم نقشه های مهندسی،

دانلود کتاب معماری, دانلود pdf معماری, دانلود رایگان کتاب معماری, دانلود رایگان pdf معماری،

دانلود کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود pdf مهندسی عمران, دانلود pdf مهندسی ساختمان, دانلود رایگان pdf مهندسی عمران, دانلود رایگان pdf مهندسی ساختمان, کتاب های مهندسی عمران، کتاب های مهندسی ساختمان،

 



  1. اصغر سرفراز

    بسیار عالی و کاربردی