پاورپوینت تحلیل معماری مهد کودک شعبه گیشان1 - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک شعبه گیشان1

پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک شعبه گیشان 1

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 24
 
 
پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک شعبه گیشان 1 در 24 اسلاید برای دانشجویان رشته معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.

 

 

فهرست مطالب

پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک شعبه گیشان1

24اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی

موقعیت مهدکودک شعبه گیشان 1

مساحت

معرفی پروژه مهدکودک شعبه گیشان 1

ویژگی فضای داخلی 

پلان مهدکودک شعبه گیشان1

و...

 

 

مختصری از متن:

استفاده مجدد از فضاهای آموزشی بدون استفاده  شهری دارای  استراتژی های تجدید زمان کم ؛ وظایف سنگین، و بودجه کم است.

 این طرح بر اساس سیاستهای نوسازی دارایی‌های بی استفاده شهری و با سنجیدن جوانب مثبت و منفی تخریب و حفظ ساختمان‌های اصلی مدرسه، استراتژی به‌روز «حفظ و ارتقاء کلی و تخریب جزئی و ساخت‌وساز جدید» را اتخاذ می‌کند. 

استخر اصلی، سالن ورزش های رزمی و سالن تنیس روی میز حفظ، تعمیر و بازسازی شده است. برای ارتقاء کلاس درس کاربردی برای کودکان؛ سالن بدمینتون به صورت کامل تخریب شد. ساختمان آموزشی پیش دبستانی نوساز دارای سه طبقه می باشد. شکل نیمه بسته با قوس های نرم ترکیب شده است. رنگ اصلی سفید خالص و رنگ چوبی با محیط زیست محیطی سبز هماهنگ است. فضای نیمه بسته ساختمان به حیاط فعالیت باز می شود و فضای داخلی و بیرونی به صورت بصری در یکدیگر نفوذ می کنند. 

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک شعبه گیشان 1

فرمت: ppt

تعداد صفحات:24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


معماری و طراحی داخلی مهد کودک

 بررسی معماری ساختمانی در شهر دهلی نو، پایتخت کشور هندوستان که به یک مهد کودک تعلق دارد. عادت کرده ایم مهدکودک ها را یک طبقه از یک ساختمان ببینیم، اما این ساختمان بطور کامل به مهدکودک اختصاص یافته است و نمای ساختمان و فضاهای داخلی بر اساس این کاربری طراحی و اجرا شده اند.

نکات ابتدایی راجع به این ساختمان این که معماری آن توسط Renesa Architecture Design Interiors Studio صورت گرفته است و ۴۲۲ مترمربع مساحت دارد. آنچه در طراحی مهدکودک ها بطور متعارف می بینیم،

استفاده از رنگ هاست. رنگ های شاد و دنیای کودکانه، قرابت زیادی با یکدیگر دارند و به همین دلیل، سعی بر این است تا در فضاهای متعلق به کودکان، استفاده از رنگ ها به حداکثر خود برسد.

کاری که در طراحی داخلی و حتی روی نمای ساختمان این مهد مشاهده می نمایید. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به فضاهای داخلی این ساختمان و نمای آن بیاندازید. در انتها نیز پلان ها، دیاگرام ها و … قرار داده شده است تا درک بهتری از فضا داشته باشید.