پاورپوینت تحلیل معماری مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه مک براید چارلز رایان - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه مک براید چارلز رایان

 

پاورپوینت تحلیل معماری مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه مک براید چارلز رایان

 

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 18
  • حجم فایل: 6.1 mb
 
 
در این بخش از سایت سازه برتر پاورپوینت تحلیل معماری مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه مک براید چارلز رایان را برای دانشجویان رشته معماری قرار داده ایم. فرمت این فایل پاورپوینت و تعداد صفحات آن 18 اسلاید می باشد.
 
این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

تحلیل معماری مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه مک براید چارلز رایان

18 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

گروه طراحی

مساحت مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه / مک براید چارلز رایان

موقعیت

معرفی پروژه مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه / مک براید چارلز رایان

ریزفضاها 

مواد مورد استفاده مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه / مک براید چارلز رایان

پلان

نما مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه مک براید چارلز رایان

مقاطع

و...

 

 

مختصری از متن:

این امکانات از بخش‌های متحد و حاد مراقبت‌های بهداشتی از جمله مناطق ورود بیمار، محل‌های درمان، اتاق‌های پاتولوژی، اتاق‌های مشاوره، اتاق‌های مشاوره، اتاق‌های خدمات، پرستار و فضاهای اداری با شبکه‌های مشترک به بیمارستان محلی موجود می‌گذرد. از نظر برنامه ای، این تضمین می کند که طرح با ساختمان قبلی سازگار است.

در نتیجه، در انجام این کار، پروژه آرزوی بهبود همکاری، رضایت کارکنان را دارد و هدف آن جذب کارکنان و متخصصان با کیفیت خوب برای به دست آوردن نتایج بهتر سلامت جامعه است. مک براید چارلز رایان (MCR) تلاش کرد تا حد امکان از مواد محلی استفاده کند، به ویژه چوب خاکستر Silvertop.

مواد نوآورانه و خاص منطقه ای مانند این، به اشتغال محلی و ارتقای مهارت نیروی کار محلی و همچنین ترویج صنعت چوب شعاعی به جمعیتی گسترده تر از بازدیدکنندگان کمک می کند. در نتیجه، مرکز به عنوان یک بیلبورد برای نمایش مهارت‌ها، تخصص و مواد محلی عمل می‌کند. 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه مک براید چارلز رایان

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 18

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


استانداردهای طراحی معماری در سراسر جهان، به ویژه طراحی معماری کلینیک ها، به سمت ساختمان هایی می روند که تجربه بهتر و راحت تری را به بازدید کننده ارائه می دهند. علاوه بر این امروزه انتظارات، اهداف و نظرات افرادی که در یک فضای ساخته شده حضور دارند نیز در ساخت املاک جدید مورد توجه قرار می گیرد.

همانطور که انتظار می رفت، معماری مراقبت های بهداشتی هسته اصلی این تغییر است. امروزه مراکز درمانی به این موضوع می پردازند که حتی یک آجر از یک محیط چگونه بر آسایش بیمار تأثیر می گذارد. این دیدگاه منجر به ایجاد فضاهای مناسب برای درمان و بهبودی از هر نظر می شود.

 

طراحی وابسطه بر شواهد در معماری مراقبت های بهداشتی و رفاه بیمار

امروزه تعداد زیادی از تحقیقات وجود دارد که اثرات طراحی فیزیکی مانند محیط و معماری را به واکنش های روانی و فیزیکی بیمار نسبت می دهند. برخی از عناصر معماری کلینیک ها می توانند بیمار را به امید و زنده بودن تشویق کنند. در حالی که سایر معماری های مراقبت های بهداشتی تاثیر منفی بر بیمار خواهند داشت. به همین ترتیب، اگر مدیران مراکز، کلینیک های پزشکی خود را با در نظر گرفتن رفاه بیمار بسازند، می توانند به نتایج و عملکرد بهتری دست یابند.

در این راستا، طراحی مبتنی بر شواهد در تجهیزات پزشکی در دهه 1980 برای دستیابی به این هدف پدیدار شد. فرآیندی که از تحقیقات علمی برای اطلاع بیشتر از توسعه معماری مراقبت های بهداشتی بیمار استفاده می کند.

 

دو مزیت طراحی مبتنی بر شواهد

اول اینکه می توان ایده های سنتی معماری کلینیک و طراحی داخلی را به چالش کشید و نوآوری مبتنی بر واقعیت های علمی را ترویج کرد.

دوم این است که روش ارزیابی می کند که کدام روش طراحی با جمع آوری شواهد برای تعیین نتایج مراقبت های بهداشتی به دست آمده مناسب تر است.

این مزایا می تواند سلامت روان بیماران را تضمین کند و همچنین شرایط مناسبی را برای جلوگیری از هرگونه عفونت فراهم کند.