پاورپوینت تحلیل مرکز لوری مایکل ویلفورد - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل مرکز لوری مایکل ویلفورد

پاورپوینت تحلیل مرکز لوری مایکل ویلفورد

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 19
 
پاورپوینت تحلیل مرکز لوری مایکل ویلفورد در 19 اسلاید برای دانشجویان رشته معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه از این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.
 
 
 

فهرست مطالب

گروه طراحی

مساحت مرکز لوری مایکل ویلفورد

موقعیت

معرفی پروژه مرکز لوری مایکل ویلفورد

هدف طراحی

معرفی لوری مرکز لوری-مایکل ویلفورد

تاریخچه

وضعیت مرکز لوری مایکل ویلفورد

کانسپت طرح

فضاها 

گالری مرکز لوری-مایکل ویلفورد

تئاتر

پلان طبقات مرکز لوری مایکل ویلفورد

مقطع

و...

 

 

مختصری از متن:

این مجموعه شامل 2000 متر مربع (22000 فوت مربع) متر مربع از فضای گالری است که L. S. Lowry و مجموعه های دیگر را به نمایش می گذارد. مجموعه لوری شامل حدود 400 اثر با رنگ روغن، پاستل و آبرنگ از تمام دوره‌های کار او است.

 این توسط موزه سالفورد و گالری هنر از دهه 1930 جمع آوری شد.گالری خلاقیت آثار هنری، طراحی و اجرا شده توسط معماران رایش پچ (مسئول توسعه موزه ملی تاریخ طبیعی در واشنگتن دی سی)، از چند رسانه ای برای تشویق مشارکت بازدیدکنندگان و تعامل با نمایشگاه ها برای تغییر فضای گالری استفاده می کند.

بین اکتبر 2011 و ژانویه 2012، گالری میزبان نمایشگاهی از حدود 100 اثر از معلم لوری، پیر آدولف والت، شامل نقاشی‌های منچستر از گالری هنری منچستر و وام‌هایی از مالکان خصوصی بود.یک اتاق آرشیو حاوی مطالب مرتبط با هنرمند از جمله کتاب ها، کاتالوگ های نمایشگاه ها و حراج های او، برش های مطبوعاتی، نوارهای مصاحبه با لوری و دیگران، عکس ها و موارد جدید است. آرشیو با تعیین وقت قبلی باز است.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل مرکز لوری مایکل ویلفورد

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


این مجموعه شامل 2000 متر مربع (22000 فوت مربع) متر مربع از فضای گالری است که L. S. Lowry و مجموعه های دیگر را به نمایش می گذارد.

مجموعه لوری شامل حدود 400 اثر با رنگ روغن، پاستل و آبرنگ ازاین توسط موزه سالفورد و گالری هنر از دهه 1930 جمع آوری شد.گالری خلاقیت آثار هنری، طراحی و اجرا شده توسط معماران رایش پچ (مسئول توسعه موزه ملی تاریخ طبیعی در واشنگتن دی سی)، از چند رسانه ای برای تشویق مشارکت بازدیدکنندگان و تعامل با نمایشگاه ها برای تغییر فضای گالری استفاده می کند.

بین اکتبر 2011 و ژانویه 2012، گالری میزبان نمایشگاهی از حدود 100 اثر از معلم لوری، پیر آدولف والت، شامل نقاشی‌های منچستر از گالری هنری منچستر و وام‌هایی از مالکان خصوصی بود.یک اتاق آرشیو حاوی مطالب مرتبط با هنرمند از جمله کتاب ها، کاتالوگ های نمایشگاه ها و حراج های او، برش های مطبوعاتی، نوارهای مصاحبه با لوری و دیگران، عکس ها و موارد جدید است. آرشیو با تعیین وقت قبلی باز است. تمام دوره‌های کار او است.