پاورپوینت بررسی معماری غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020 - سازه برتر



پاورپوینت بررسی معماری غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

پاورپوینت بررسی معماری غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 22
  • حجم فایل: 5.25 mb
 
در این بخش از سایت سازه برتر پاورپوینت بررسی معماری غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020 را برای دانشجویان رشته معماری قرار داده ایم. این فایل پاورپوینت قابل ویرایش بوده و تعداد صفحات آن 22 اسلاید می باشد. 

این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

بررسی معماری غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

22 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

گروه طراحی غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

 مساحت

موقعیت غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020    

کانسپت طراحی

ایده طراحی داخلی غرفه غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

روند طراحی

ورودی ها 

پلان طبقات غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

مقطع

نما غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

و...

 

 

مختصری از متن:

معماران متافورم غرفه لوکزامبورگ خود را در سه سطح سازماندهی می کند. طبقه همکف دارای یک فضای ذخیره‌سازی است که از پشت قابل دسترسی است، همچنین سرویس‌های بهداشتی، یک سوئیت VIP، و یک واحد اداری با دید از ناحیه مرکزی. همچنین یک رستوران با آشپزخانه اوپن و یک فروشگاه هدیه به سمت قسمت جلویی وجود دارد. معماران متافورم تجربه کاربر، صحنه نگاری و معماری را ادغام می کنند. این تیم خاطرنشان می کند که صحنه نگاری و معماری در ماموریت ادغام افراد با نمایشگاه مکمل یکدیگر هستند. به شیوه ای آموزشی، تعاملی و شهودی، طرح ها و انیمیشن های مختلف کشور و مردم آن را به نمایش می گذارند. 

 

 

عنوان:  پاورپوینت بررسی معماری غرفه لوگزامبورگ اکسپو دوبی 2020

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


ایده طراحی غرفه لوکزامبورگ در اکسپو دوبی 2020

موضوع غرفه لوکزامبورگ در اکسپو دبی "فرصت" است. این نشان دهنده تاریخ لوکزامبورگ، حال و آینده آن است. غرفه پیشنهادی مانند هویت کشور است: کوچک و جاه طلب، جذاب و اطمینان بخش، و بالاتر از همه سخاوتمند و باز. ایده طراحی غرفه از نوار موبیوس الهام گرفته شده است، جایی که پیچ و تاب و تا شدن روبان به یک سطح منتهی می شود، بدون آغاز و پایان، نمادی از بی نهایت و در زمینه خاص «گهواره به گهواره» ، اقتصاد مدور. آلاچیق بر اساس همین اصل مدل سازی و ساماندهی شده است، ضمن اینکه اندکی بهینه سازی عرض نوار سایه و حفاظ لازم را ایجاد کرده است.

 

ایده طراحی داخلی غرفه لوکزامبورگ در اکسپو دوبی 2020

ایده طراحی داخلی عرفه یک رمپ، نوعی فرش قرمز و راهنما است به گونه ای که بازدیدکنندگان را به کشف و حرکت بین پوسته داخلی و خارجی ساختمان دعوت می کند. مرز بین فضای درونی و بیرونی تار است. نما و معماری مکمل یکدیگر هستند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا با نمایشگاه ادغام شوند.