پاورپوینت تحلیل معماری پاویون روسیه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری پاویون روسیه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی
 

پاورپوینت تحلیل معماری پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 22
 

پاورپوینت تحلیل معماری پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی در 22 اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری آماده شده و در ادامه از این بخش سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.

 

 

فهرست مطالب

پاورپوینت تحلیل معماری پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی

22 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

گروه طراحی پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی

 موقعیت

 مساحت پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی

کانسپت طرح

ویژگی نما پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی

پلان طبقات پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی

مقطع

و...

 

 

مختصری از متن:

سرگئی چوبان (Sergei Tchoban) معمار آلمانی روسی الاصل و طراح پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی تصمیم داشت در طراحی ترکیبی ساختمان پاویون، ایده حرکت مداوم را به عنوان پیش شرطی برای توسعه، خلاقیت و یک روند پیشرفت همه جانبه و غیر قابل توقف بیان کند. پاویون روسیه به شکل دو نیمکره می باشد که یکی در داخل دیگری قرار گرفته است.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری پاویون روسیه در اکسپو 2020 دبی

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


سرگئی چوبان (Sergei Tchoban) معمار آلمانی روسی الاصل و طراح پاویون روسیه در اکسپو ۲۰۲۰ دبی تصمیم داشت در طراحی ترکیبی ساختمان پاویون، ایده حرکت مداوم را به عنوان پیش شرطی برای توسعه، خلاقیت و یک روند پیشرفت همه جانبه و غیر قابل توقف بیان کند! پاویون روسیه به شکل دو نیمکره می باشد که یکی در داخل دیگری قرار گرفته است. این دو نیمکره، گنبدهایی می باشند که نقشی از سیاره روسیه را به تصویر می کشند و نماد جهانی بودن این کشور هستند!

نمای پاویون روسیه متشکل از تعداد زیادی لوله های به هم پیوسته ی در هم تنیده شده به قطر هشت سانتیمتر با رنگ های مختلف می باشد که ایده هایی چون تحرکت، توسعه دانش، حرکت به سمت آینده و همچنین همزیستی هماهنگ انرژی ها و پدیده ها از انواع گوناگون را در بر دارند! سرگئی چوبان در مصاحبه ای به این موضوع اشاره داشته است که ایده بهره گیری از لوله های رنگیِ بافته شده به نوعی بر اندیشه های یاکوف چرنیکوف ، هنرمند و معمار معروف روس تاکید دارد.

بد نیست بدانید طول کل این لوله ها، ۴۶ کیلومتر است! این لوله ها پس از ساخت و خم شدن در زاویه ی مشخص با یک ترکیب رنگی پلیمری که در معرض تابش مستقیم آفتاب پابرجا است و تغییری در آن ایجاد نمی شود، پوشانده شده اند.