پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه Nicoletti Associati - سازه برتر



پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه Nicoletti Associati

 

پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه Nicoletti Associati

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 20
پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه Nicoletti Associati در 20 اسلاید برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه در این بخش از سایت سازه برتر این فایل را دریافت کنید. 

 
 

فهرست مطالب

معرفی پروژه

گروه طراحی نمایشگاه Nicoletti Associati

موقعیت

 مساحت نمایشگاه Nicoletti Associati

ویژگی منطقه طراحی

کانسپت پوسته نما

بررسی نما نمایشگاه Nicoletti Associati

سازه

پلان نمایشگاه Nicoletti Associati

نما

مقطع

و...

 

 

مختصری از متن:

سازه نمایشگاه از لوله های فولادی و نمای بیرونی آن از پانل های آلومینیومی ساخته شده است. قسمت بیرونی نمایشگاه با توجه به شدت بازتاب نور خورشید به آن رنگ پوسته بیرونی تغییر می کند که باعث ایجاد نمای دلنشین و منحصر بفرد می شود. نمایشگاه با فضای سبز و انعکاس آب احاطه شده است که با شرایط آب و هوایی مناسب حس خوبی را برای ساکنان آن منطقه به وجود می آورد.

 

 

عنوان: پاورپوینت بررسی معماری نمایشگاه Nicoletti Associati

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


نمایشگاه ها رویدادهای مهمی در زمینه معرفی محصول و تعامل مشتری هستند. نوع طراحی غرفه نمایشگاهی شما، می تواند تاثیر قابل توجهی بر این موضوع داشته باشد.

محل غرفه مهم تر از طراحی غرفه است. اگر جای مناسب برای غرفه خود را انتخاب نکنید هزینه طراحی افزایش می یابد! فرض کنید شما یک محصول غیرقابل خوردن دارید و پیشخوان شما در کنار محصولات خوراکی است.

بوی روغن سوخته یا هر بوی دیگری که با پخت و پز همراه است نیز به غرفه شما نفوذ می کند و زمان ماندن افراد در غرفه شما را کاهش می دهد. اگر در نمایشگاه های عمومی جایی دارید حتما از فعالیت های غرفه های مجاور مطلع شوید.

 

در طراحی غرفه نمایشگاهی جزئیات مهمترند!

ممکن است فرم های عجیب و اغراق آمیز به نظر جالب باشند اما چیزی که مردم در نمایشگاه می بینند جزییات است. فرد در نمایشگاه دید گسترده ای ندارد. در واقع نمایشگاه ها به قدری شلوغ است که دیدن جلوی خود برای مردم سخت است بنابراین به جای اینکه از معماران اشکال عجیبی بخواهید، از آنها بخواهید روی غرفه تمرکز کنند. دقیقا نقاط دید مشتریان را قوت ببخشید! توجه به سلسله مراتب دید انسان می تواند راه را برای طراحی یک غرفه نمایشگاهی خاص باز کند.

 

غرفه نمایشگاهی یک سازه موقت است!

خرج کردن پول برای مصالح مقاوم و مصالح غیر قابل بازیافت ممکن است به نفع شما نباشد! به یاد داشته باشید که شما از معماران می خواهید یک سازه موقت بسازند نه یک ساختمان! پس بهتر است از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده کنید. انتخاب نوع تجهیزات و ابزارهای لازم هنگام انتخاب مواد بسیار موثر است. نمایشگاه ها محدودیت هایی را برای استفاده از ابزار تعیین می کنند.