پاورپوینت بررسی معماری مرکز آموزشی، فناوری و تجارت kawartha - سازه برتر



پاورپوینت بررسی معماری مرکز آموزشی، فناوری و تجارت kawartha
 

پاورپوینت بررسی معماری مرکز آموزشی، فناوری و تجارت kawartha

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 24
 
پاورپوینت بررسی معماری مرکز آموزشی، فناوری و تجارت kawartha در 24 اسلاید برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. در ادامه در این بخش از سایت سازه برتر می توانید این فایل را دریافت کنید.
 
 
 

فهرست مطالب

گروه طراحی

مساحت مرکز آموزشی؛ فناوری و تجارت kawartha

موقعیت

معرفی پروژه 

مصالح مرکز آموزشی؛ فناوری و تجارت kawartha

بررسی حجم

راهکارهای کاهش انرژی مرکز آموزشی؛ فناوری و تجارت kawartha

ویژگی طراحی

پلان طبقات مرکز آموزشی؛ فناوری و تجارت kawartha

مقطع

و...

 

 

مختصری از متن:

تمرکز بر روی باز بودن و شفافیت در طراحی ، قرار دادن فعالیت ها و پروژه های داخل ساختمان در حالی که امکان دسترسی به نور طبیعی و اتصال به محیط طبیعی را فراهم می کند ، هر دو در رضایت و بهره وری دانش آموزان است. این تمرکز با علامت گذاری مجدد دقیق فضاها از طریق تابلوها و گرافیک های جسورانه همراه است و به ایجاد یک حس فراگیرتر و اشتراکی بیشتر در میان امکانات نیز کمک کرده است.

 

 

عنوان: پاورپوینت بررسی معماری مرکز آموزشی، فناوری و تجارت kawartha

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


مرکز معماری حوزه هنری با هدف حرکت به سوی آرمانشهر ایرانی اسلامی و کمک به رسانیدن اندیشه، تفکر و تمدن اسلامی به جایگاهی متناسب و نیز دست یافتن به هویتی مستقل در هنر و معماری در انقلاب اسلامی تاسیس شد.

طی سی سال گذشته به برکت نویسندگان، شاعران، و هنرمندان وفادار به انقلاب، جریان اندیشه و هنر انقلاب اسلامی در شاخه های ادبیات، هنرهای تجسمی و سینما بیشتر تبلور یافت. اما اکنون که در طلیعه دهه پیشرفت و عدالت قرار گرفته ایم شایسته است تا این نهال روئیده در فضای انقلاب ریشه های خود را در ساحت هنر معماری نیز گسترش دهد و ریشه دواند.

امروزه معماری داخلی فضاهای آموزشی از اهمیت خاصی برخوردار است و طراحان رشته های هنری به طراحی فضاهای آموزشی منطبق بر استاندارد و کاربری های خود به خصوص در دانشکده های هنر و معماری برای یادگیری و ایجاد خلاقیت در دانشجویان بسیار تاکید دارند.

کاربری فضاهای آموزشی مانند دانشکده تابعی از دانشجویان همان دانشکده است. دانشجویان با این کاربری، فضای دانشکده را درک می کنند و شناخت نیاز دانشجویان در طراحی محیط دانشکده نمایان می شود.