پاورپوینت تحلیل معماری پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی ۲۰۰۵ - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی ۲۰۰۵ + یک نمونه موردی دیگر
 
پاورپوینت تحلیل معماری پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی 2005
  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 29

پاورپوینت تحلیل معماری پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی 2005 در 29 اسلاید برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. می توانید در ادامه این بخش از سایت سازه برتر این فایل را دریافت کنید. 
 
 
 
فهرست مطالب

نمونه اول

تحلیل معماری پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی 2005

موقعیت

گروه طراحی پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی 2005

مساحت 

پلان پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی 2005

نما

مقطع پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی 2005

و..

 

مختصری از متن:

غرفه اسپانیایی در نمایشگاه جهانی 2005 در آیچی ژاپن ، به بررسی ترکیب فرهنگی که از موضوعات اصلی در طول تاریخ اسپانیا بوده است ، پرداخت. به طور خاص ، این غرفه در قرن هشتم و پانزدهم به تمرکز معماری قدرت هیبریداسیون فرهنگهای یهودی-مسیحی اروپایی و اشغال اسلامی شبه جزیره ایبری پرداخت.

 

 

نمونه موردی دوم

تحلیل معماری غرفه نمایشگاهی ایتالیا در نمایشگاه اکسپو 2015

گروه طراحی

 مساحت غرفه نمایشگاهی ایتالیا در نمایشگاه اکسپو 2015

 موقعیت

پلان

مقطع

و...

 

مختصری از متن:

Palazzo Italia، ساختمان دائمی 60X60X34 متری (شامل نمای منشعب و پوشش بادبان)، شامل: فضاهای نمایشگاهی، سالن نمایش، فضاهای هیئت ها، دفاتر، فضاهای رویداد، فضاهای ملاقات، رستوران. ساختمان های موقت کاردو شامل: فضاهای نمایشگاهی، فضاهای رویداد، دفاتر، فضاهای رستوران و رویدادهای تراس است.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری پاویون اسپانیا در نمایشگاه جهانی 2005 + یک نمونه موردی دیگر

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


از 65 غرفه شرکت کننده در نمایشگاه جهانی ژاپن, که به صورت فردی و یا گروهی از کشورهای مختلف شرکت نموده اند,غرفه اسپانیایی در نمایشگاه جهانی 2005 در آیچی ژاپن, به بررسی ترکیب فرهنگی که از موضوعات اصلی در طول تاریخ اسپانیا بوده است, پرداخت اسپانیا با ظاهری به غایت معمارانه ظاهر گشته است.

با دیوارهایی از موزاییک های سفالی و شش ضلعی در رنگ های متفاوت که به صورت بی قاعده ای کار شده اند, این پاویون از سرتاسر سایت نمایشگاه برجسته و چشمگیر می باشد.

این دیوارها که پوسته ی بیرونی نمایشگاه را تشکیل می دهند, پاویون داخلی را به نیمی داخلی و نیمی خارجی در ارتباط با کشورهای بومی اطرافش تقسیم می نماید. این ایده ی جداسازی در ابتدا, ظاهری به نظر رسیده و دکوراسیون خارجی را همچون اطراف یک جعبه به نظر می رساند؛ اما محیط داخلی این پاویون به هیچ وجه, سطحی و ساده طراحی نگشته است.

یک پلازای چشمگیر بیضی شکل, که بر روی شانزده صفحه نمایش, تصاویر متفاوتی از اسپانیا را به نمایش در می آورد, دسترسی را به فضاهای کوچکتر اطراف آن تسریع می سازد. این فضاها که همچون کلیساهای کوچکی توسط هنرمندان متفاوتی, توسعه یافته اند, هر یک به نمایش موضوعی خاص از اسپانیا اختصاص یافته اند؛ از دون کیشوت تا غذاهای بومی اسپانیا.