پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و راهنمایی قاظیم توردیو - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و راهنمایی قاظیم توردیو

 

پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و راهنمایی قاظیم توردیو

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 19
 
پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و راهنمایی قاظیم توردیو در 19 اسلاید برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی برای دانشجویان معماری آماده شده و قابل ویرایش است. و در ادامه این بخش از سایت سازه برتر این فایل را دریافت کنید. 
 
 
 
 
فهرست مطالب

گروه طراحی
مساحت دبستان و راهنمایی قاظیم توردیو
موقعیت
معرفی پروژه دبستان و راهنمایی قاظیم توردیو
پلان طبقات
و..

 

مختصری از متن:

در ساعات تعطیلات آخر هفته و بعد از مدرسه این فضاها می تواند مورد استفاده دانش آموزان و همچنین جامعه باشد. حجم اصلی به 2 شی 4 طبقه کوچکتر تقسیم شده است که در نزدیکی محیط بسته قرار گرفته اند و کلاس های درس را میزبانی می کنند. آنها توسط یک حجم 3 طبقه، حاوی فضاهایی مانند آزمایشگاه ها به هم متصل شده اند.

 


عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و راهنمایی قاظیم توردیو

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


معمولا طراحی مدرسه یا فضا های آموزشی ساختاری پیچیده و متفاوت دارند. بایستی طراحی فضا های مختلف آموزشی مانند: کلاس های درس، آزمایشگاه، سالن اجتماعات، کتابخانه، محوطه ورزش، سرویس بهداشتی به گونه ایی صورت گیرد که علاوه بر ایجاد عرصه های مختلف و استانداردی برای یادگیری، مکانی برای فعالیت های جسمی و روحی نیز باشد. اما فراتر از طراحی یک بستر آموزشی، یکی از چالش هایی که معماران در طراحی مدرسه و فضا های آموزشی با آن مواجه هستند، هماهنگ سازی یک محیط مثبت با رویکرد های فیزیکی و روحی برای کودکان است.