پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و دبیرستان Servete Maçi - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و دبیرستان Servete Maçi

پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و دبیرستان Servete Maçi

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 22
  • حجم فایل: 6.74 mb
 
در این بخش از سایت سازه برتر پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و دبیرستان Servete Maçi  را برای دانشجویان رشته معماری قرار داده ایم. فرمت این فایل pptx و  تعداد صفحات این فایل 22صفحه می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و دبیرستان Servete Maçi  

22 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

موقعیت

کاربری دبستان و دبیرستان Servete Maçi

مساحت

مصالح دبستان و دبیرستان Servete Maçi

پلان طبقات

مقطع

نما دبستان و دبیرستان Servete Maçi

و..

 

مختصری از متن:

پویاترین برجستگی ها از حجم اصلی مدرسه با رنگ های بتنی پررنگ در نظر گرفته شده اند و به عنوان مناطقی ایجاد شده اند که پس از ساعت ها مورد استفاده جامعه نیز قرار خواهند گرفت. اینها شامل کتابخانه، سالن بدنسازی و سالن است. ارتباط تنگاتنگ ساختمان مدرسه با حیاط این امکان را فراهم می کند که این ساختمان به یک مرکز اجتماعی مناسب تبدیل شود تا بعد از ساعت کاری مورد استفاده قرار گیرد. عملکرد دوگانه به عنوان مدرسه و مرکز اجتماعی قوی ترین ویژگی این پروژه است.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری دبستان و دبیرستان Servete Maçi

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


طراحی مدرسه

طراحی مدرسه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. مدرسه نه تنها مکانی برای آموزش هست، بلکه باید به عنوان فضایی برای تشویق الهام و کنجکاوی نیز عمل کند. همچنین مدرسه‌ها به عنوان خانه دوم باید در نظر گرفته شوند، چراکه یک دانش‌آموزان نصف ساعات روزانه خود را در آن‌جا می‌گذراند. بنابراین علاوه‌بر مباحث آموزشی، مسائل روانشناختی هم هنگام طراحی باید رعایت شوند.

 

برای طراحی مدرسه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

دانش‌آموزان امروزی باید از طریق روش‌های تعاملی‌تر آموزش ببینند و مجموعه مهارت‌های مختلفی را فرا بگیرند تا آن‌ها را برای شغل‌هایی که موجود است یا حتی شغل‌هایی که هنوز به‌وجود نیامده‌اند، آماده کند. برای رسیدن به این هدف مدارس باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که اساتید، کارکنان و دانش‌آموزان، ابزارها و محیط‌های عملیاتی برای کمک به نسل‌های آینده را به بهترین شکل ممکن در اختیار داشته باشند. بنابراین طراحی مدرسه باید حول چهار رکن اصلی زیر انجام گیرد:

سازگاری

خلاقیت

پایداری

ایمنی