پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر تل آویو - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر تل آویو
 

پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر تل آویو

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 24
  • حجم فایل: 5.79 mb
 
پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر تل آویو در 24 اسلاید تهیه شده و قابل ویرایش است و دانشجویان معماری می توانند این فایل را در ادامه این بخش از سایت سازه برتر دانلود نمایند.
این فایل شامل تحلیل موزه هنر تل آویو اثر پرستون اسکات کوهن در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر تل آویو

24 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

موقعیت

گروه طراحی موزه هنر تل آویو

مساحت

معرفی پروژه موزه هنر تل آویو

پلان طبقات

مقطع موزه هنر تل آویو

نما

و...

 

 

مختصری از متن:

این ساختمان مستقل از بتنی و شیشه که توسط پرستون اسکات کوهن، شرکت کمبریج، ماساچوست طراحی شده است، هندسه ای پیچیده و فضای پر از نور است. در بیرون، ساختمان درخشان و زاویه‌دار امیر با ساختمان موجود موزه و معماری مدرن مشهور تل آویو، با سنت‌های مندلسون، درآمیخته شده است.

این پروژه دارای یک چالش معماری خارق‌العاده می باشد که شامل حل تنش بین سایت مثلثی شکل تنگ و خاص و نیاز موزه به مجموعه‌ای از گالری‌های مستطیلی خنثی بزرگ است. راه حل: پیچش ماهرانه سطوح هندسی (پارابولای هایپربولیک) که زوایای نامتجانس بین گالری ها و زمینه را به هم متصل می کند و در عین حال نور طبیعی را به عمیق ترین فرورفتگی های ساختمان نیمه مدفون می شکند.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر تل آویو

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


موزه هنر تل آویو، مهمترین موزه هنرهای معاصر و یکی از سه موزه اصلی شهر تل آویو است.

موزه هنر تل آویو در سال 1932 میلادی و در خانه خصوصی شهردار تل آویو، مئیر دیزینگوف تاسیس شد. مئیر دیزینگوف به وصیت خود خانه خود را به ساکنان تل آویو تقدیم کرد. سالها بعد در تاریخ ۱۴ مه ۱۹۴۸ و مصادف با پایان حکم قیمومیت بریتانیا بر فلسطین، منشور استقلال اسراییل توسط اعضای مجمع ملی موقت اسراییل در ساختمان موزه هنر تل آویو امضا شد. در سال بعد 1971 میلادی، موزه هنر تل آویو به یک ساختمان جدید منتقل شد.

در موزه هنر تل آویو، آثار مشهوری از هنرمندان یهودی الاصل، در ارتباط با هنر مدرن، طراحی، نقاشی، مجسمه سازی و عکاسی جمع‌آوری شده است. در این موزه همچنین آثاری از سده های شانزدهم تا نوزدهم میلادی از کشورهای اروپایی و آمریکایی جمع‌آوری شده است.