پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر نورتون - سازه برتر



پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر نورتون
 

پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر نورتون

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : pptx
  • تعداد صفحات : 22
  • حجم فایل: 7.55 mb

در این بخش از سایت سازه برتر پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر نورتون را برای دانشجویان رشته معماری قرار داده ایم. فرمت این فایل پاورپوینت (pptx) و قابل ویرایش بوده و  تعداد صفحات این فایل 22 اسلاید است.

این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است و به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر نورتون

22 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

تاریخچه 

گروه طراحی موزه هنر نورتون

مساحت

موقعیت موزه هنر نورتون

هدف طراحی 

ویژگی طراحی موزه هنر نورتون

پلان طبقات

نما موزه هنر نورتون

مقطع

و...

 

 

مختصری از متن:

موزه هنر نورتون واقع در فلوریدا توسط گروه معماری Foster + Partners و با همکاری شرکت طراحی CBT پس از چندین سال برنامه ریزی با یک بال جدید و باغ مجسمه‌ ها طراحی و ساخته شد. 

موزه هنر نورتون در وست پالم بیچ در سال 1941 ساخته شده است تا مجموعه هنری رالف هوبرارد نورتون و همسرش الیزابت را در خود جای دهد. این موزه توسط معمار ماریون سیمز وایت به عنوان مجموعه‌ای زیبا از هنر تزئینی الهام بخش پاویلیون های یک طبقه در اطراف یک حیاط مرکزی ساخته شده است.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه هنر نورتون

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

 


معماری موزه هنر نورتون

موزه هنر نورتون واقع در فلوریدا توسط گروه معماری Foster + Partners و با همکاری شرکت طراحی CBT پس از چندین سال برنامه ریزی با یک بال جدید و باغ مجسمه‌ ها طراحی و ساخته شد. بال جدید واقع در ضلع غربی ساختمان به شکل کامل، موزه‌ هنر نورتون را تبدیل به کمپی به مساحت 2.5 هکتار نموده است و باعث بهبود بخشیدن دسترس‌ پذیری موزه و باز بودن آن شده است. در عین حال نیز با قرار گیری ورودی جدید در طول خیابان اصلی بزرگراه Dixie جنوبی منطق و گویایی اصلی ساختمان در طراحی سال 1941 حفظ گردیده است. همم چنین این بال از طریق تقویت روابط مابین ساختمان و چشم‌انداز موجب ارتقا تجربه‌ تعامل با هنر شده است. به گونه ایی که باعث خلق فضای اجتماعی جدیدی برای اجتماع می شود.

 

مشخصات کلی پروژه موزه هنر نورتون

معمار: CBT و Foster + Partners

مکان پروژه: ساحل غربی Palm، فلوریدا، آمریکا

معماران اجرایی: CBT

معماران طراح: Foster + Partners

سازندگان پروژه: ALPOLIC, Pilkington, Kvadrat

مساحت پروژه: 12.356 مترمربع

سال ساخت: 2019