تحقیق UPVC در و پنجره های دو جداره - مواد و مصالح ساختمانی - سازه برتر



تحقیق مواد و مصالح ساختمانی - UPVC (در و پنجره های دو جداره)
 

تحقیق مواد و مصالح ساختمانی - UPVC (در و پنجره های دو جداره)



در این بخش از سایت سازه برتر تحقیق UPVC در و پنجره های دو جداره - مواد و مصالح ساختمانی را برای دانشجویان رشته عمران و ساختمان قرار داده ایم. فرمت این فایل docx و تعداد صفحات این فایل 15 صفحه می باشد.

در این پروژه تحقیق مواد و مصالح ساختمانی - UPVC (در و پنجره های دو جداره) در 15 صفحه به صورت فایل word به طور کامل  و جامع همراه با شکل وتصاویر و دیتایل های اجرایی طبق شرح زیر ارایه شده است:

1-  Upvc چیست؟

2-  تاریخچه پیدایش درب و پنجره های UPVC و شیشه های دو جداره

3-  تاریخچه تولید درب و پنجره UPVC در ایران

4-  ویژگیهای درو پنجره‌های UPVC

5-  صرفه جوئی در مصرف انرژی

6-  عایق در مقابل نفوذ آب

7-  مانع ورود گرد و غبار و دود

8-   مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

9-  عدم اشتعال به هنگام آتش سوزی

10-  استحکام

11-  امکان تبادل هوا

12-  پایداری در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی

13-  مقاومت در برابر زلزله

14-  آلودگی صوتی

15-  بررسی اثرات مخرب آلودگی صوتی بر روی انسان و نقش مؤثر پنجره دوجداره UPVC در کاهش اثرات آن

16-  حالا چگونه از اثرات صدا جلوگیری کنیم؟

17-  فرایند تولید پروفیل UPVC

18-  معرفی اجزای پنجره:  

19-  نمونه ای از مقاطع پروفیل UPVC

20-  مونتاژ درب و پنجره های UPVC

نتیجه تصویری برای upvc چیست

21-  اندازه گیری و نصب پنجره های UPVC

22-  نصب پنجره های UPVC ارتباط مستقیم با دوام و عملکرد این نوع از پنجره ها دارد، عملیات نصب باید به گونه ای انجام شود که اهداف زیر حاصل گردند:

23-  استانداردهای تولید وآزمایشات مواد اولیه

24-  تولید شیشه دو جداره

25-  آزمونهای استاندارد شیشه های دو جداره

تصویر مرتبط

 

 


در و پنجره های دوجداره انواع مختلفی دارند و فقط محدود به یو پی وی سی نیستند، بلکه انواع در و پنجره دو جداره  آلومینیومی و چوبی هم در بازار پیدا می‌شود و پیش از این بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما در حال حاضر در و پنجره‌های دوجداره UPVC سهم بازار بیشتری گرفته اند و مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

این نوع پنجره تاثیر بسیار جدی در کاهش مصرف انرژی دارد و به واسطه‌ی ساختار ویژه‌ی خود مانع ورود گرد و غبار، آلودگی، سروصدا، سرما و گرما می‌شود. در و پنجره دو جداره معمولا از قاب پنجره، شیشه، یراق آلات و لاستیک آب‌بندی تشکیل شده است. شیشه‌ی این نوع پنجره عموما شیشه 6 میل و 4 میل ساده است و در فضای بین شیشه‌ها گاز آرگون تزریق می‌شود.

 

 

مزایای استفاده از در و پنجره  دو جداره

کاهش مصرف انرژی

در و پنجره های دو جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند. با پرداخت قیمت پنجره دو جداره، یک بار برای همیشه مقدار زیادی در هزینه‌های انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنید.

 

جلوگیری از ورود آلودگی

در و پنجره‌های و دوجداره از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق در و پنجره های دوجداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

 

مقاومت در آب و هوای مختلف

این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و ... مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

 

عایق صدا

در و پنجره های دوجداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.