راهنمای خرید مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی با دیجی چوب - سازه برتر



خرید مبل راحتی یا مبل سلطنتی با دیجی چوب

هدف از نگارش این راهنما آشنایی با انواع مبل راحتی و مبل سلطنتی و معرفی بهترین مرجع خرید آن‌ها است. همه افراد از داشتن منزلی که به درستی مبلمان شده باشد لذت می‌برند. لازم به ذکر است که مبلمان تنها به مواردی مثل میز و صندلی و مبل محدود نشده و کشو، ویترین و حتی جاکفشی و کتابخانه و .. را نیز شامل می‌شود. انواع مختلف مبل راحتی و مبل سلطنتی جزو وسایل اصلی هر دکوراسیونی محسوب می‌شوند. مبلمان در تغییر و زیبایی دکوراسیون منازل نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند، از این رو در انتخاب و خرید آن‌ها می‌بایست دقت کرد. در ادامه با نکاتی آشنا خواهید شد که با رعایت آن‌ها می‌توانید مبلمانی زیبا، مدرن، راحت و استاندارد برای منزل خود خریداری نمایید.

 

 

خرید مبل راحتی جدید

یکی از پرطرفدارترین مبلمانی که در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مبلمان راحتی است. لازم به ذکر است که در تولید مبلمان راحتی میزان چوب کمی مورد استفاده قرار گرفته و سطح آن با پارچه‌های لطیف و مرغوب پوشانده می‌شود. پیش از خرید مبل راحتی جدید پیشنهاد می‌شود که یک بار روی آن نشسته و میزان راحتی ستون فقرات هنگام نشستن روی آن و همچنین میزان فرورفتگی و نرم بودن نشیمن آن را مورد بررسی قرار دهید.

انواع مبل کلاسیک و سلطنتی با دیجی چوب

خرید مبل استیل

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به زندگی‌های لاکچری و باشکوه علاقمندید، در صورت داشتن فضای بزرگ می‌توانید از مبل استیل یا مبل سلطنتی در منزل خود بهره ببرید. مبلمان استیل کاملاً برعکس مبلمان راحتی می‌باشد. لازم به ذکر است که در طی فرآیند تولید مبلمان استیل بیشتر از چوب استفاده می‌شود. مبلمان استیل دارای پایه‌ها و دسته‌های ظریف چوبی بوده و در قسمت تاج آن منبت‌کاری زیبایی مشاهده می‌شود.

 

خرید مبل چستر

مبل چستر با توجه به راحتی خاصی که دارد یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مبلمان راحتی محسوب می‌شود. به لحاظ زیبایی طراحی مبلمان مدل چستر می‌توان از آن در زیباسازی دکوراسیون و ایجاد نشیمن فوق‌العاده استفاده نمود. در تولید مبلمان چستر متریال متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرطرفدارترین نوع مبلمان چستر آن‌هایی هستند که با کمک پارچه‌های مخمل و چرم ساخته می‌شوند. اگر علاقمند هستید که مبلمان شما علاوه بر ظاهر جذاب و لوکس بسیار راحت نیز باشد، مبلمان چستر بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

مبل سلطنتی مصری طلایی دیجی چوب

خرید مبل کلاسیک

علاوه بر مبل راحتی و مبل سلطنتی، مبلمان کلاسیک نیز طرفداران زیادی دارد. چنانچه فضای منزل شما بزرگ است می‌توانید از مبل کلاسیک در منزل خود استفاده کنید. یکی از تفاوت‌های مبلمان کلاسیک با مبلمان سلطنتی یا استیل در این است که برای مبل کلاسیک ست‌های هفت نفره وجود دارد. علاوه بر این که برای مبلمان کلاسیک کوسن‌های بسیار زیبا و ظریفی نیز در نظر گرفته شده است.

 

خرید مبل ال

مبل ال از جمله مبل‌هایی محسوب می‌شود که در اداره‌ها و خانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنانچه از فضای کوچکی برخوردار هستید، پیشنهاد می‌کنیم مبلمان ال را برای خرید در نظر داشته باشید.

 

خرید مبل مدرن

مبلمان مدرن به طور تقریبی دارای سبک مشابه با مبلمان راحتی هستند. از مزیت‌های خرید مبلمان مدرن می‌توان به داشتن حق انتخاب بالا در چیدمان اشاره نمود. به عنوان مثال می‌توان مبل دونفره را در نشیمن و مبل یک‌نفره را در کنار کتابخانه یا هر بخش دیگری از خانه قرار داد.

مبل راحتی جدید دیجی چوب

 

راهنمای خرید مبل راحتی و مبل سلطنتی و ...

توصیه می‌شود پیش از خرید مبل راحتی و مبل سلطنتی برنامه‌ریزی داشته باشید. پیش بردن خرید مبلمان بر اساس یک‌سری اصول استاندارد از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری خواهد کرد. توجه به اصول خرید مبلمان هم پیش از خرید و هم در حین خرید حائز اهمیت است.  یکی از راه‌هایی که سبب صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی می‌شود، توجه به نیازی است که دارید. شما اگر به طور دقیق بدانید که چه نوع مبلمانی را می‌خواهید و قصد دارید از آن در کدام قسمت منزل برای طولانی مدت یا کوتاه مدت استفاده کنید، در وقت و پول شما صرفه‌جویی خواهد شد.

نکته دیگری که هنگام مبل راحتی و مبل سلطنتی می‌بایست به آن توجه داشته باشید، مقدار فضایی است که در اختیار دارید. اندازه اتاقی که قرار است مبلمان در آن چیده شود در انتخاب مبلمان بسیار حائز اهمیت است. پیشنهاد می‌شود پیش از خرید مبل راحتی و مبل سلطنتی پلان کف اتاق را روی کاغذ به صورت دستی ترسیم کرده و بعد چیدمان انواع مختلف مبل را روی آن امتحان کنید. با استفاده از این روش می‌توانید از فضایی که در اختیار دارید به نحو احسن استفاده نمایید.

عرض راه‌ پله‌ها، متراژ راهروها و عرض درب ورودی در طرح‌ریزی برای خرید مبل راحتی و مبل سلطنتی در اندازه مناسب بسیار مهم است. بسیاری از خانه‌های نوساز دارای راهروهای کوچکی می‌باشند، از این رو برای چنین خانه‌هایی بهتر است مبلمانی خریداری شود که نحوه حمل و نقل آن راحت باشد. توجه داشته باشید که به گونه‌ای مبلمان را خریداری کرده که بتوانید آن‌ها را به راحتی و بدون ایجاد مشکل حمل و نقل کنید.

 نکته مهم دیگری که هنگام خرید مبلمان می‌بایست درنظر داشته باشید، میزان بودجه‌ای است که در اختیار دارید. قیمت مبل سلطنتی یا مبل راحتی باهم متفاوت است، از این رو پس از شناخت نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید، باید میزان بودجه‌ای که قصد دارید برای خرید مبل صرف کنید را تعیین نمایید. خریداران هوشمند پیش از اقدام به خرید، میزان بودجه مناسب را تعیین کرده و بر اساس آن آیتم مدنظر خود را خریداری می‌کنند. به عنوان مثال اگر قصد خرید مبلمان راحتی را دارید، پیش از خرید، میزان قیمت مبل راحتی را تخمین زده و با بودجه خود مقایسه کنید.

برای خرید مبل راحتی و مبل سلطنتی به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟

 چنانچه به دنبال یک مبل‌فروشی معتبر هستید که سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید کند و ارائه دهد، فروشگاه «دیجی چوب» را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. مجموعه دیجی چوب با سابقه درخشان و دیرینه در صنعت مبلمان و محصولات چوبی، باکیفیت‌ترین مصنوعات چوبی را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. لازم به ذکر است که اکثر محصولات فروشگاه دیجی چوب دارای ضمانت‌نامه می‌باشد، از این رو با خاطر آسوده می‌توانید به آدرس https://digichoob.com مراجعه کرده و از محصولات متنوع این مجموعه از جمله سرویس خواب، تخت خواب، میز ناهارخوری، مبل راحتی، میز ال سی دی، میز تلفن، بوفه، کمد و ساعت ایستاده دیدن فرمایید.

www.Digichoob.com
مرکز پشتیبانی و فروش: 02141256562
مرکز پشتیبانی و فروش: 02166300923
ارتباط در واتساپ و تلگرام: 09036231055
برند برتر سال 1398
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن
دارای جواز کسب و کار الکترونیک
عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک
دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال