دانلود پاورپوینت معماری دیجیتال - سازه برتر



دانلود پاورپوینت معماری دیجیتال

دانلود پاورپوینت معماری دیجیتال

پاورپوینت معماری دیجیتال ppt در 40 اسلاید تهیه شده و همانطور که از عنوان آن پیداست تلفیق معماری و تکنولوژی دیجیتالی است تا قبل از اینکه پروژه ای احداث شود ، بتوان تمام جزییات آن را به تصویر کشید و پیش از اجرای پروژه ، نقایص پروژه را برطرف کرد و یا نیازهای کارفرما را در آن گنجاند. برای دانلود پاورپوینت معماری دیجیتال در ادامه با سایت سازه برتر همراه باشید.

امروزه با استفاده از فضای دیجیتالی به خوبی می‌توان تمام جزئیات تصور شده یک طرح را پیشاپیش به تصویر کشید. کاری که در گذشته تقریبا غیرممکن بود. فرم در فضای کامپیوتر ترسیم می‌شود. خلاقیت شکل می‌گیرد. بی‌مهابا مشکلی توسط دستی رقم می‌خورد در فضایی که نه چندان آشناست اما این فضا یار دیرین است. این همان فضای کامپیوتری و عرصه‌ایی برای خلق نوآوری‌هاست. معماری به همراه فضای دیجیتال طرح‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند طرح‌هایی که اعجاز معماری دیجیتال را نمایانگر است.

معماری دیجیتال به استفاده از مدل سازی کامپیوتر، برنامه‌نویسی، شبیه‌سازی و تصویربرداری برای ایجاد اشکال مجازی و ساختارهای فیزیکی گفته می‌شود. این اصطلاح همچنین برای دیگر جنبه‌های معماری که در آنها از قابلیت‌های فناوری دیجیتال استفاده شده است به‌کار می‌رود. معماری دیجیتال به عمد رویکردهای متنوعی داشته و هیچ جنبش خاص معماری را معرفی نمی‌کند. با وجود این آنچه معماران، طراحان و متفکران دیجیتال را گردهم می‌آورد، تمرین استفاده از تکنولوژی دیجیتال، برای پیوند طراحی و ساخت در پروژه‌های معماری است. با استفاده از ابزار دیجیتال، هوشمندی طراح گسترش می‌یابد.

معماری دیجیتال می‌تواند یک تئوری جدید در معماری باشد. اگر از آن برای کمک به فرایند تفکر طراحی استفاده شود روش طراحی مبتنی بر باهاوس دوباره بازتعریف خواهد شد. از طرفی دیگر، تئوری طراحی در رنسانس تاحد زیادی به وسیله طراحی به کمک کامپیوتر و طراحی با کامپیوتر تغییر خواهد کرد. معماری دیجیتال همچنین می‌تواند به عنوان یک انقلاب که تاریخ و سبک زندگی بشر را تغییر می‌دهد، تعریف شود.

.

.

فهرست پاورپوینت معماری دیجیتال

تعریف معماری دیجیتال

واقعیت مجازی و معماری

سیستم بینایی سیستم شنوایی سیستم لامسه معماران و نمونه آثار معماری دیجیتال فرانک گهری زاها حدید لوئیجی کلانی پاویون آب شیرین پاویون آب شور منطقه فرهنگی ابوظبی

.

.

عنوان: پاورپوینت معماری دیجیتال

فرمت: ppt

حجم: 2 MB

دانلود با لینک مستقیم: برای دانلود کلیک کنید

پسورد فایل فشرده: www.saze20.ir (تایپ کنید)

.

.