دانلود پاورپوینت چگونه تعدیل بنویسیم؟ - سازه برتر



دانلود پاورپوینت چگونه تعدیل بنویسیم؟

چگونه تعدیل بنویسیم؟ , دانلود پاورپوینت چگونه تعدیل بنویسیم؟ , تعديل چيست؟ , تعديل قرارداد , آموزش محاسبه تعدیل , نحوه نوشتن تعدیل , آموزش تعدیل نویسی , دانلود فایل پیشرفته اکسل تعدیل , دانلود فایل اکسل تعدیل , دانلود اکسل تعدیل

در این پست از سازه برتر پاورپوینت 56 صفحه ای باعنوان چگونه تعدیل بنویسیم؟ را برای دانلود آماده کرده ایم. این پاورپوینت توسط آقای مهندس محمد سهرابی تهیه شده است. همچنین یک فایل پیشرفته اکسل تعدیل را نیز در ادامه می توانید از سازه برتر دانلود کنید.

تعديل چيست؟ معمولا در حین انجام پروژه قیمت کارها افزایش یا کاهش پیدا می کند ، این تغییرات قیمت در قالب صورت وضعیتی به نام تعدیل به پیمانکار پرداخت یا کسر می شود. تعديل قرارداد در واقع نوعي تغيير قرارداد است و به همين‌ دليل حتي گفته مي‌شود كه تعديل قرارداد اقدامي برخلاف اصل حاكميت اراده و قصد مشترك طرفين است. تعديل از حيث لفظي ثلاثي مزيد متعدي و به معني به جاي خود آوردن يا به جاي مناسب بازگرداندن است.  بدين‌ترتيب تعديل هر يك از وجوه يا شرايط قراردادي (مثل تعديل مدت يا تعديل مبلغ) در شرايطي ضرورت و جواز پيدا ‌مي كند كه موضوعي از «موضع» مناسب خود خارج شده باشد.

دانلود فایل پیشرفته اکسل تعدیل: در ادامه فایل پیشرفته اکسل تعدیل برای محاسبه تعدیل را آماده کرده ایم که شاخص ها بطور خودکار در داخل فایل وجود دارد. شاخص های برق ، مکانیک و ابنیه فقط با تغییر کد در نحوه نوشتن براحتی عدد شاخص نمایان میگردد کار با این فایل بسیار آسان بوده و همچنین براساس بخشنامه سازمان برنامه بودجه نوشته شده و دقیقا جداول استاندارد برنامه در آن رعایت گردیده است. در مهندسی عمران روش محاسبه بر طبق بخشنامه معروف 2080 سازمان برنامه بودجه می باشد.

.

عنوان: چگونه تعدیل بنویسیم؟

فرمت: پاورپوینت

رمز: www.saze20.ir

SAZE20.IR

.

عنوان: فایل پیشرفته اکسل تعدیل

فرمت: اکسل

رمز: www.saze20.ir

SAZE20.IR


 width=