اجرای نمای حرفه‌ای با استفاده از نمای سیمان شسته - سازه برتر



اجرای نمای حرفه‌ای با استفاده از نمای سیمان شسته

نمای ساختمان، اولین چیزی است که از یک ساختمان دیده‌ می‌شود. استفاده از بهترین متریال و طراحی‌های داخلی اگر به همراه یک نمای زیبا نباشد، کیفیت کلی کار را تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروزه نمای ساختمان به جز بسیار مهمی از سازه تبدیل شده است و دیگر نمی‌توان با استفاده از آجر سه سانتی و سنگ، یک نمای زیبا را طراحی کرد و انتظار داشت که همه افراد از نتیجه کار راضی باشند.

نمای سیمان شسته، یکی از نماهایی است که در سال‌‌های اخیر به صورت گسترده‌ در ساخت نما استفاده می‌شود و با استفاده از مصالح سیمان شسته می‌توان نماهای زیبایی را درست کرد.

در این مطلب قرار است در مورد نمای سیمان شسته صحبت کنیم. مزایای آن را با شما در میان بگذاریم و در نهایت نکات کلیدی و مهم در تهیه پودر سنگ نما شسته را به شما بگوییم. پس با ما همراه باشید.

اجرای نمای حرفه ای با پودر سنگ آروشا

نمای سیمان شسته چیست؟

نمای سیمان شسته از جمله نماهای اندودی به حساب می‌آید. برای درست کردن این نما از مصالح سیمان شسته که ترکیبی از پودر سنگ، سیمان سفید و پودرهای رنگی معدنی است، استفاده می‌شود. این نوع از نما که یکی از نماهای رایج در ایران محسوب می‌شود، می‌تواند اشکال و رنگ‌های مختلفی را در بر بگیرد. کافیست که شما از یک تیم حرفه‌ای برای اجرای کار کمک بگیرید و می‌توانید انواع اشکال هندسی مثل مربع، لوزی و مستطیلی را در نمای خود با رنگ‌های بسیار جذابی داشته باشید.

با توجه به اینکه در مصالح سیمان شسته از رنگ‌های معدنی مختلفی مانند آبی، قرمز، سبز، سیاه و ... استفاده می‌شود، تنوع رنگی بسیار زیادی در این کار وجود دارد و بنا به سلیقه شما می‌توان از رنگ‌های تیره یا روشن استفاده کرد.

به دلیل اینکه در انتهای کار نما با استفاده از آب شسته می‌شود، به این نوع از نما، نمای سیمان شسته گفته می‌شود.



مزایای نمای سیمان شسته

نمای سیمان شسته شاید به خودی خود اجرای پیچیده‌ای نداشته باشد، ولی استفاده از متریال مختلف در ساخت مصالح آن باعث می‌شود که مزایای بی‌شماری را بعد از اجرای نما، دریافت کنیم.

این نوع از نما بسیار زیبا است و ظاهر بسیار خوبی را به ساختمان می‌دهد. از نظر نوع مقاومت، این نوع از نما از نماهای معروفی مانند نما رومی بهتر است و می‌توان از آن هم در نمای بیرونی ساختمان و هم در نمای داخلی مانند راه‌پله‌ها و ... استفاده کرد.

این نما در مقابل سرما و گرما مقاوم خوبی از خود نشان می‌دهد و ترک خوردگی یا ریزش بسیار کمی خواهد داشت. هزینه اجرای نمای سیمان شسته نسبت به باقی نماهای ساختمانی کمتر است و کیفیت بالاتری برخوردار است.

به صورت خلاصه می‌توان مزایای زیر را برای نمای سیمان شسته در نظر گرفت:

  • استحکام و ماندگاری بالا

  • اجرای طرح‌های متنوع با هزینه پایین‌تر

  • تنوع رنگی بسیار بالا

  • مقاومت در برابر آلودگی

نمای سیمان شسته با استفاده مصالح سیمان شسته آروشا

تهیه پودر سنگ نما شسته

همانطور که متوجه شدید، در مصالح سیمان شسته از پودر سنگ برای تولید ملات استفاده می‌شود. یکی از مهمترین معیارهای بالا بردن کیفیت نهایی کار، استفاده از پودر سنگ جوشقان سفید و با کیفیت بالا است. از پودر سنگ جوشقان برای بالا بردن کیفیت ملات و همچنین ارزان‌تر شدن زیرساخت‌های ساختمانی استفاده می‌شود.

در زمان تهیه پودر سنگ برای تولید ملات سیمان نما شسته باید به این موضوع توجه کنید که فریب قیمت‌های پایین بعضی از مصالح را نخورید. ارزان بودن پودر سنگ نشان‌ دهنده وجود ناخالصی در آن است و این ناخالصی کیفیت ملات را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. در زمان خرید عمده پودر سنگ حتما از کیفیت پودر و شرکت تولید کننده آن مطمئن شوید. برای به دست آوردن یک پودر سنگ با کیفیت و درجه یک باید پودر با دستگاه‌های پیشرفته تولید شده و در نهایت با دمای بسیار بالا تهیه شود.

شرکت آروشا به عنوان بزرگترین تولید کننده پودر سنگ جوشقان سفید در کشور، با در دست داشتن بهترین تکنولوژی‌های ساخت پودر در کنار بهترین معادن سنگ ایران، در طول‌های سال‌های اخیر توانسته پودر سنگ را با بالاترین کیفیت تولید کرده و شما می‌توانید اصالت محصولات آن‌ها را با آنالیز مخصوص آزمایشگاهی مشخص کنید.

استفاده از پودر سنگ آروشا در پروژه‌های مختلف توسط تیم‌های مختلف، کیفیت کار را در عمل اثبات کرده و می‌توانید تفاوت نماهایی که در آن از پودر سنگ آروشا استفاده شده است را مشاهده کنید.

شرکت تولید پودر سیمان نما شسته آروشا با بهترین کیفیت

معرفی شرکت آروشا؛ بزرگترین تولید کننده پودر سنگ جوشقان در ایران

کارخانه پودر سنگ آروشا بعنوان بزرگترین و مجهزترین واحد صنتعی تولید پودرهای میکرونیزه سوپر فاین ایران تامین بخش عظیمی از نیاز داخل و صادرات را بر عهده دارد. شما می توانید از طریق این سایت بهترین نوع پودر سنگ جوشقان میکرونیزه را خریداری نموده و در سراسر کشور محصول خریداری شده را تحویل بگیرید. جهت سفارش و خرید انواع پودر سنگ و کربنات کلسیم مورد نیاز، می‌توانید به سایت شرکت آروشا با آدرس https://podresang.ir مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش کارخانجات آروشا تماس حاصل فرمائید .

02538208131 – 09134288043 - 09134422983