مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک - سازه برتر



مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک

زمان اعلام نتایج لاتاری، در اردیبهشت ماه از طرف اداره مهاجرت آمریکا اعلام می‌شود. برندگان این قرعه‌کشی پس از طی مراحل معین‌شده از سوی دولت و اداره مهاجرت این کشور، می‌توانند وارد پروسه مهاجرت و دریافت اقامت آمریکا شوند. برای آشنایی با نحوه مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک با ما همراه شوید.

زمان اعلام نتایج لاتاری

لاتاری گرین کارت یا همان برنامه تنوع نژادی کشور آمریکا، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فرصت برای مردم سراسر جهان است که بتوانند بدون در نظر گرفتن نژاد و تحصیلات خاصی، برگه ورود به کشور آمریکا و اجازه زندگی آزادانه همراه با کار، تحصیل و تفریح در این کشور را به‌دست آورند. لاتاری گرین کارت آمریکا، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرت به این کشور است. این قرعه‌کشی هر ساله برگزار می‌شود، زمان ثبت‌نام آن در ماه‌های اکتبر و نوامبر است و نتایج آن در ماه‌ می اعلام می‌شود.

بنا به اعلام اداره مهاجرت آمریکا، زمان اعلام نتایج لاتاری که ثبت‌نام آن از اکتبر تا نوامبر (مصادف با مهر تا آبان) انجام شد، در ماه می اعلام شود. این تاریخ مصادف اردیبهشت است. اگر از ثبت‌نام‌کنندگان در این قرعه‌کشی هستید، برای جلوگیری از سردرگمی در چگونگی دستیابی به نتایج، امکان مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک در کارت سبز برایتان فراهم است.

 

نحوه اعلام نتایج لاتاری در کارت سبز

متقاضیانی که در سال گذشته برای شرکت در بزرگ‌ترین قرعه‌کشی اقامت آمریکا، یعنی همان لاتاری گرین کارت شرکت کردند، می‌توانند نتیجه این قرعه‌کشی را در اواسط اردیبهشت امسال مشاهده کنند. کارت سبز فرصتی برای دستیابی آسان به نتایج را فراهم کرده است؛ بنابراین، متقاضیان می‌توانند درخواست استعلام نتایج لاتاری را در این سایت ثبت کنند، سپس کارشناسان موسسه، به ترتیب اولویت، نتایج دقیق را برای متقاضیان به‌صورت پیامک، ایمیل یا درج در پنل کاربری ارسال خواهند کرد. اعلام نتایج به برندگان خوش‌شانس نیز به‌صورت تلفنی خواهد بود.

پیگیری جواب لاتاری و دستیابی به اسامی برندگان لاتاری در کارت سبز با استفاده از مشخصات مندرج در پرینت نهایی ثبت‌نام در لاتاری انجام می‌شود. مشاهده جواب لاتاری با در دست داشتن اطلاعات زیر امکان‌پذیر است:

  • کد رهگیری 16 رقمی (Confirmation Number)

  • نام خانوادگی به لاتین

  • سال تولد به میلادی و مطابق با مشخصاتی که در فرم ثبت‌نام درج شده است.

مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک در کارت سبز به این صورت است که شما می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن کد پیگیری و فقط با آپلود فایل PDF یا آپلود رسید ثبت‌نام، درخواست خود را برای بررسی نتیجه ثبت کنید.

 

بازیابی کد رهگیری لاتاری

هر ساله، بعضی از شرکت‌کنندگان لاتاری، کانفرمیشن نامبر یا همان کد رهگیری ثبت‌نام خود را فراموش می‌کنند و با این تصور که قابل بازیابی نیست، پیگیر جواب لاتاری نمی‌شوند. چه بسا تعدادی از آن‌ها برنده لاتاری شده باشند و به‌خاطر سهل‌انگاری و پیگیر نبودن، بزرگ‌ترین شانس زندگی خود را از دست بدهند. خبر خوب این‌که کارت سبز فرصتی را فراهم کرده تا متقاضیان محترمی که با چنین مسئله‌ای مواجه شده‌اند، بتوانند به‌راحتی کد رهگیری خود را بازیابی کنند، سپس برای سایر مراحل بررسی نتایج لاتاری اقدام کنند.

جهت بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری، کافیست فرم بازیابی کد رهگیری لاتاری در کارت سبز را بادقت و به لاتین تکمیل کنید. پس از استعلام، کد رهگیری به شماره همراه شما پیامک می‌شود و می‌توانید از طریق آن برای مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک اقدام کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق تلفن یا ارسال پیام در تلگرام و واتساپ از کارشناسان کارت سبز راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

پیام‌های لاتاری

نتایج لاتاری، در صورت مراجعه به‌موقع به مرجع اعلام نتایج معتبر و وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته‌شده قابل مشاهده است. این نتایج به‌صورت نامه‌ها یا پیام‌های (پیام قبولی در لاتاری و پیام برنده نشدن در لاتاری) برای شرکت‌‌کنندگان ارسال می‌شود. درکل، سه پیام برای تمامی شرکت‌کنندگان این قرعه‌کشی ارسال خواهد شد.

پیام قبولی لاتاری

متقاضیانی که در پاییز امسال ثبت‌نام خود را به‌طور صحیح انجام داده‌اند و شانس برنده شدن در بزرگ‌ترین قرعه‌کشی گرین کارت آمریکا را داشته‌اند، نامه‌ای با محتوای (you have been randomly selected for further processing in the diversity immigrant visa program for the fiscal year ) دریافت می‌کنند.

توجه داشته باشید که درصورت قبولی متقاضی، اطلاعات ثبت‌شده متقاضی در زمان ثبت‌نام مانند نام‌ و نام خانوادگی و آدرس، به همراه کیس نامبر انحصاری شخص برنده‌شده و محل مصاحبه او نمایش داده می‌شود.

پیام عدم قبولی در لاتاری

متقاضیانی هم که برای مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک اقدام کرده و جزو برندگان این دوره از لاتاری نبوده‌اند، متن زیر را به‌صورت پیام دریافت خواهند کرد.

(Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for furthe processing … .)

لازم به ذکر است که برنده نشدگان در لاتاری می‌توانند در پاییز همین سال، برای دوره جدید لاتاری ثبت‌نام کرده و شانس خود را امتحان کنند.

پیام ثبت اطلاعات برای مشاهده جواب لاتاری

برای آن دسته از افرادی که هنگام بررسی نتیجه لاتاری، مشخصات درخواستی را اشتباه وارد کنند، متن (the information entered is not valid. Please review the confirmation number, last/family name,and year of birth …) ارسال می‌شود. به این معنی که نام‌ و نام خانوادگی، سال تولد یا کد رهگیری اشتباه وارد شده و لطفا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. در این صورت اگر حرف یا شماره‌ای سهوا به اشتباه وارد شده باشد، می‌توانید آن را اصلاح کنید و دوباره برای چک کردن نتیجه اقدام کنید.

سایت مشاهده جواب لاتاری

جواب لاتاری گرین کارت که در اکتبر و نوامبر ثبت‌نام آن انجام شد، در ماه می (اردیبهشت) اعلام می‌شود. سردرگمی شرکت‌کنندگان ایرانی در دسترسی و پیگیری نتایج از طریق سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری، موجب شد تا موسسه کارت سبز، با امکان مشاهده جواب لاتاری با یک کلیک را برای متقاضیان فراهم کند. از طریق این سایت می‌توانید کانفرمیشن نامبر فراموش‌شده را نیز بازیابی کنید. همچنین در صورت قبولی برای تکمیل فرم DS 260، آماده‌سازی و ترجمه مدارک و سایر مراحل بعد از قبولی لاتاری از طریق کارت سبز اقدام کنید.

 

برچسب ها : جواب لاتاری