دانلود رایگان کتاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی pdf - سازه برتر



دانلود رایگان کتاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی pdf

آقای ایمان الیاسیان در کتاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی، انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی که در مجموعه های ساختمانی برای برودت و حرارت در فصل سرما و گرما با رویکرد تاسیسات مکانیکی استفاده می شود، را بررسی کرده است و شما همراهان عزیز سایت سازه برتر می توانید نسخه pdf این کتاب 21 صفحه ای را از انتهای صفحه دانلود نموده و استفاده نمایید.

استفاده از تصاویر انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی، باعث یادگیری مفهومی تر مطالب کتاب شده است.

 

 

سیستم های گرمایشی و سرمایشی جزو مهمترین نیاز برای هر واحد ساختمانی هستند. تفاوتی ندارد که کاربری ساختمان مسکونی باشد یا اداری و یا تجاری؛ در هر صورت نیاز سرمایش و گرمایش داخل ساختمان در بخش های مختلف باید تامین گردد.

سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان را می توان طبق مدل ساختمان و نیاز یک مکان به تهویه، گرمایش یا سرمایش طبقه‌بندی کرد. در برخی ساختمان‌ها شاید لازم باشد علاوه بر این فاکتورها، به موارد دیگری نظیر تنظیم رطوبت هوا یا تأمین بازیابی انرژی و حرارت هم توجه نمود.

با این توضیحات، بهترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی برای ساختمان ها شامل داکت اسپلیت، ایرواشر یا رطوبت زن، هواساز، روفتاپ پکیج، هیتر، پمپ‌های حرارتی، پانل‌های انرژی، چیلر، مینی چیلر، فن کویل، اگزاست فن و ...می‌باشند.

بهترین سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان بر اساس یک عملکرد ساده کار می‌کند. بسته به شرایط بیرونی، هوای خارج از ساختمان به داخل ساختمان کشیده می‌شود و قبل از اینکه در فضاهای مختلف، توزیع شود، گرم‌تر یا سردتر می‌گردد؛ سپس در هوای محیط پراکنده می‌شود یا مجدداً در سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای انتخاب بهترین سیستم سرمایش و گرمایش برای ساختمان خود باید تمام دستگاه ها را به خوبی بشناسید و مزایا و معایب هر یک را به خوبی بررسی کنید. ۷ نوع از بهترین و جدیدترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی عبارتند از:

1- دستگاه مینی چیلر هوا خنک

2- چیلر

3- دستگاه پکیج یونیت

4- دستگاه جدید GHP

5- دستگاه جدید VRF

6- دستگاه زنت (Zent)

7- دستگاه اکونوپک

انتخاب سیستم‌های تهویه مطبوع، خنک‌کننده و گرمایشی در یک ساختمان به فاکتورهای مختلفی همچون شرایط آب و هوای منطقه، سن ساختمان، سلیقه فردی صاحب ساختمان و طراح پروژه، قیمت سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان، طراحی معماری ساختمان و ... بستگی دارد.

 

 

دانلود رایگان کتاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی pdf

بخشی از کتاب pdf سیستم های گرمایشی و سرمایشی

معایب سیستم‌های تبخیری

- هیچگونه کنترلی روی رطوبت فضاها وجود ندارد.

- جهت نصب کانال‌ها بایستی فضای زیادی در نظر گرفته شود.

- محدود بودن کنترل درجه حرارت.

- مناسب نبودن سیستم جهت فضاهایی که در آن‌ها تعداد افراد زیاد باشد.

- محدود بودن قدرت خنک کنندگی سیستم.

- پایین بودن ظرفیت کولرهای آبی و در نتیجه نیاز به تعداد زیاد در فضاهای بزرگ

- عدم زیبایی برای نماها و ظاهر ساختمان

- نیاز به فضا و اتاق نسبتاً وسیع جهت نصب دستگاه‌های ایرواشر.

- پایین بودن کیفیت تبرید.

- برای شهرهای مرطوب قابل استفاده نمی‌باشند.

 

 

عنوان: کتاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی

نویسنده: ایمان الیاسیان

موضوع: کتاب مهندسی عمران

تعداد صفحات: 21 صفحه

فرمت: pdf

حجم فایل فشرده: 2.4  MB

زبان: فارسی

برای دانلود pdf کتاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی از کادر پایین توضیحات اقدام کنید

 

 

کلمات کلیدی:

سیستم های گرمایشی و سرمایشی pdf, دانلود pdf سیستم های گرمایشی و سرمایشی, تحقیق در مورد سیستم های گرمایشی و سرمایشی، مناسب ترین سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی در صنعت، سیستم های پکیج سرمایشی و گرمایشی، سیستم گرمایش و سرمایش، دانلود pdf کتاب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، دانلود رایگان کتاب سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم های گرمایشی، انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی،

 

 



  1. دانلود رایگان کتاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی pdf

    دوست عزیز با عرض سلام و ادب خدمت شما! می خواهم کتاب سیستم های سرمایشی و گرمایشی ساختمان که شامل کولر گازی دستگاه های هواه ساز ماشین چیلیر و دستگاه فن کویل یونت می باشد دانلود کنم اما موفق نشدم اگر کاپی این کتاب های که به شکل نرم افزار باشید به ایمل آدرس بنده ار سال کنید خیلی متشکرم khushpayqadam@gmail.com

  2. محمد غفوری تبار

    سلام به شما دوست عزیز همونطور که مشاهده می کنید، پایین مطلب (بالای قسمت نظرات) یک کادر برای دانلود قرار داره که کافیه روی دکمه "دانلود فایل" کلیک کنید تا دانلود شروع بشه

  3. خراسانی

    سلام روی دکمه دانلود زدم دانلود نشد

  4. محمد غفوری تبار

    سلام به شما دوست عزیز. لینک دانلود رو بررسی کردیم و مشکلی نداشت. در انتهای مطلب (دقیقات بالاتر از قسمت نظرات) یک دکمه بزرگ آبی رنگ برای دانلود قرار داره که کافیه روی دکمه "دانلود فایل" کلیک کنید تا دانلود شروع بشه

  5. سمیه ایرانشاهی

    بلبل

  6. Mina

    Good

  7. فاطمه یساره

    خوب