دانلود رایگان کتاب آموزش کابینت سازی - سازه برتر



دانلود رایگان کتاب آموزش کابینت سازی pdf

دانلود رایگان کتاب آموزش کابینت سازی pdf

در این مطلب از سایت سازه برتر کتاب آموزش کابینت سازی نوشته مهدی علیمحمدی را برای دانلود رایگان قرار داده ایم. کتاب آموزش کابینت سازی در 27 صفحه و با فرمت pdf به شما کمک می‌کند تا در 15 روز به یک استادکار حرفه‌ای تبدیل شوید. تمامی روش‌های گفته شده در کتاب به صورت کاملاً ایرانی و منطبق با شرایط کشور است.

شاید برای شما سوال ایجاد شود که مگر ساخت کابینت در ایران و خارج از آن متفاوت است؟ بله، قطعاً متفاوت است روش ساخت کابینت در ایران با کشورهای غربی کاملاً متفاوت است و گاهاً متریال و مواد اولیه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز تفاوت بسیاری دارد.

اما مسئله مهمی که مهدی علیمحمدی در تمامی دوره‌های آموزش کابینت سازی خود در سامان چوب مطرح می‌کند این است که استانداردهای ساخت و طراحی کابینت در تمام دنیا یکسان است. در ایران نیز از استانداردهای کتاب اطلاعات معماری نویفرت استفاده می‌شود. در این کتاب به صورت خلاصه به بحث‌های ساخت کابینت، مواد اولیه ساخت کابینت ام دی اف، ماشین‌آلات و ابزارآلات مورد نیاز برای ساخت کابینت و در آخرین مرحله اجزای ساخت کابینت زمینی پرداخته می‌شود.

آیا کابینت سازی شغل پردرآمدی است؟ آیا می‌توان در مدت زمانی که گفته شده است این شغل را یاد گرفت؟ صنعت کابینت و دکوراسیون داخلی جز صنعت‌های پرسود است و اگر شما هم جذب درآمد این صنعت شده‌اید راه سختی را در پیش دارید. زیرا اگر تمرکز خود را فقط بر روی درآمد این شغل بگذارید نمی‌توانید به راحتی آموزش ببینید. درست است که درآمد خوبی در انتظار شماست اما نبود علاقه باعث کند شدن پیشرفت شما و در نهایت شکست شما می‌شود.

حال سوال شما این است که اگر اشتیاق سوزانی داشتیم چه می‌شود؟ نویسنده‌ی این کتاب به شما اطمینان می‌دهد اگر با اشتیاق و علاقه شروع به یادگیری و اجرای نکات گفته شده کنید بسیار سریع‌تر از آن چیزی که در ذهن دارید پیشرفت می‌کنید، پس برای دانلود کتاب آموزش کابینت سازی pdf در ادامه همراه سازه برتر باشید.

او کارآموزانی بسیاری از شهرهای مختلف ایران عزیز داشته که الان به وجودشان افتخار می‌کند. دوستانی که با یادگیری این صنعت از کشور خارج شده و خدمات خود را به ایرانی‌ها و مردم کشور کانادا و استرالیا ارائه می‌کنند. بله کانادا! یکی از مواردی که در کشورهای مهاجرپذیر خواهان آن هستند دکواتورها هستند و شما می‌توانید از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید.

 

 

ساخت کابینت آشپزخانه MDF

جنس کابینت ام دی اف، از قطعات و خورده چوب (particle board) های پرس شده (MDF) است که به صورت یک پارچه و یک تکه بدون روکش است، اما خالی از لطف نیست که بدانید قطعات ام دی اف قابلیت روکش پذیری دارند و مغز و هسته اصلی انواع کابینت های موجود در بازار از ام دی اف است.

Medium-density fibreboard به معنی تخته فیبر با چگالی (تراکم) متوسط، یکی از مشتقات چوب است که از خرده چوب های بهم چسبیده تشکیل شده که این خرده ها توسط چسب یا رزین به یکدیگر می چسبند و تشکیل چیزی شبیه به الیاف چوبی می دهند، الیاف توسط دستگاه مخصوصی تحت فشار و حرارت، پرس می شوند و در قطعات و ابعاد مختلف برش می خورند و اکثرا در کابینت سازی، ساخت کمد، قفسه، میز، صندلی و ... کاربرد دارند.

 

 

کابینت آشپزخانه هایگلاس

هایگلاس نوعی MDF است با این تفاوت که روی سطح آن یک لایه روکش پلکسی گلاس پوشیده می شود. اما خود پلاکسی گلاس، نوعی پلاستیک است که ظاهری بسیار شفاف دارد و جنس آن طوری است که از شیشه سبک تر اما مقاوم تر است و با رنگ ها و طرح های بسیار متنوع در سرتاسر جهان تولید می شوند.

 

 

فهرست مطالب کتاب آموزش کابینت سازی

اندازه ساخت کابینت زمینی

اندازه ساخت کابینت دیواری

اندازه بین دو کابینت

اندازه ساخت کابینت کمدی

مواد اولیه ساخت کابینت ام دی اف

ماشین آلات و ابزار آلات مورد نیاز برای ساخت کابینت

اجزای کابینت زمینی

نحوه محاسبه قطعات کابینت

 

 

عنوان: کتاب آموزش کابینت سازی

موضوع: کتاب مهندسی عمران و کتاب معماری

نویسنده: مهدی علیمحمدی

تعداد صفحات: 27 صفحه

فرمت: pdf

زبان: فارسی

برای دانلود pdf کتاب آموزش کابینت سازی از کادر پایین توضیحات اقدام کنید

 


کتاب اصول طراحی کابینت

این کتاب مرجع آموزش کابینت سازی و منبع کامل آموزش کابینت سازی در ایران می باشد. شغلی که می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم هزاران صنعت دیگر را فعال کند. کتاب آموزش کابینت سازی علاقه شما را به کابینت سازی و دکوراسیون بیشتر می کند.

شاید فکر کنید که کابینت سازی چیزی است که نمی توانید در کتاب ها یاد بگیرید و کابینت سازی  کاری بسیار بسیار دشوار است، اما با توجه به تجربه دوره های آموزش کابینت سازی، برای یادگیری کابینت سازی فقط باید اصول و استانداردهای صحیح و روش های کابینت سازی فوق را یاد بگیرید و رعایت کنید.

با یادگیری مسائل ذکر شده در کتاب آموزش کابینت سازی از کار کابینت سازی لذت خواهید برد. من معتقدم که فقط با خواندن این کتاب می توانید به یک متخصص در طراحی و اجرای کابینت تبدیل شوید!

 


کلمات کلیدی: آموزش کابینت سازی رایگان، ساخت کابینت، نقشه کشی کابینت، طراحی کابینت، کابینت سازی چوبی، کابینت ایرانی، کابینت مدرن، کابینت ام دی اف، آموزش ساخت کابینت pdf mdf، دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت کابینت mdf، دانلود کتاب آموزش کابینت سازی pdf، دانلود کتاب pdf آموزش کابینت سازی، آموزش کابینت سازی pdf ، آموزش ام دی اف کاری pdf، کتاب کابینت سازی

دانلود کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی عمران pdf ، دانلود رایگان کتاب مهندسی ساختمان pdf ، دانلود pdf مهندسی عمران, دانلود pdf مهندسی ساختمان, دانلود رایگان pdf مهندسی عمران, دانلود رایگان pdf مهندسی ساختمان, کتاب های مهندسی عمران، کتاب های مهندسی ساختمان،

آموزش ام دی اف کاری pdf، دانلود رایگان کتاب آموزش کابینت سازی pdf، دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن mdf، آموزش کابینت سازی pdf، آموزش کابینت سازی رایگان، آموزش کابینت سازی، کتاب آموزش کابینت سازی، کتاب کابینت سازی، آموزش اندازه گیری کابینت+pdf، دانلود رایگان کتاب آموزش کابینت سازی، آموزش ساخت کابینت pdf mdf، آموزش ساخت کمد دیواری pdf، درآمد کابینت سازی، آموزش کابینت سازی به روش ایرانی، کتاب اصول طراحی کابینت، آموزش کابینت ام دی اف

 



  1. Mojtaba

    عالی

  2. مهراب اختری

    والله هنور دانلود نتونستم بکنم

  3. محمد غفوری تبار

    لینک دانلود رو بررسی کردیم و مشکلی نداشت. به نظر میرسه برای ویندوزهای پایینتر از نسخه 10 این مشکل وجود داره و مرورگر گوگل کروم. با مرورگر فایرفاکس تست کنید

  4. هدایت

    با سلام هنوز نتونستم دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید

  5. reza yazdi

    ظاهرا لینک کار نمیکنه