درب ، سایبان و کرکره اتوماتیک فروشگاه تجاری - سازه برتر



درب ، سایبان و کرکره اتوماتیک فروشگاه تجاری

صنعت تنها با یک هدف آن هم رفع نیازهای بشر و فراهم ساختن زندگی آسان برای جامعه بشری توسعه می‌یابد. این روزها سرعت پیشرفت صنعت و تکنولوژی به قدری بالا است که می‌توان توسعه آن را در تمام تجهیزات اطرافمان دید. امروزه تجهیزات مختلف به سرعت در حال هوشمند شدن هستند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت که تحت تاثیر این پیشرفت دچار تحولات سازنده‌ و کارآمد شده است، بخش تجارت است. حتما تا کنون به این موضوع توجه کرده‌اید که تمام فروشگاه‌های تجاری به درب اتوماتیک مجهز هستند و درب‌های سنتی عملا کاربرد خود را در چنین سازه‌ها و مراکزی از دست داده‌اند. درب اتوماتیک فروشگاه جزو آن دسته از تجهیزاتی است که چند سالی است از حالت سنتی دستی به حالت اتوماتیک و خودکار تبدیل شده و مزایای بسیاری را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در ادامه بیشتر راجعه به این تجهیز صحبت خواهیم کرد.

درب اتوماتیک فروشگاه

همان‌طور که از نام آن بر می‌آید این درب به صورت خودکار طی فرآیند الکترومکانیکی باز و بسته می‌شود. درب اتوماتیک به سنسورهای حرکتی و همچنین ریموت کنترل مجهز است و صرفا هنگام ورود یا خروج افراد باز و بسته می‌شود. با توجه به ویژگی‌ها وقابلیت‌هایی که درب اتوماتیک فروشگاه دارد، جایگاه خود را به خوبی در کاربردهای مختلف مانند درب فروشگاه، مراکز خرید و سایر مراکز تجاری یافته و جایگزین درب‌های قدیمی شده است. با توجه به این عبور و مرور و تردد در فروشگاه‌های تجاری بالا است. چنین درب‌هایی عبور و مرور افراد را کنترل کرده و از ایجاد بی نظمی جلوگیری می‌کنند. علاوه بر ایجاد سرعت و راحتی کار، این درب‌های اتوماتیک امنیت بالایی برای مراکز تجاری ایجاد می‌کنند.

تصور کنید وقتی می‌خواهید با دست‌های  پر از یک فروشگاه خارج شوید، باز شدن اتوماتیک درب تا چه حد برایتان خوشایند خواهد بود. این نوع درب‌ها با ایجاد آرامش و آسایش، تجربه کاربری خوشایندی را برای مشتری فراهم می‌سازند. ضمن این در کاهش هزینه‌های جاری فروشگاه‌ها نیز نقش قابل توجهی ایفا می‌کنند، طبیعتا باز و بسته شدن اتوماتیک درب‌ها به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند. درب‌های اتوماتیک نقش غیر قابل انکاری در کاهش سرایت ویروس‌ها دارند. درب اتوماتیک فروشگاه انواع مختلفی دارد که یکی از پر طرفدارترین و پرکاربردترین آن درب اتوماتیک شیشه‌ای است.

.

درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک یا برقی جزو پرکاربردترین درب‌های مدرن فروشگاهی هستند که تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارند چون تمام محتویات فروشگاه‌های تجاری از پشت این درب‌ها کاملا مشخص است و عابرین دید بهتری نسبت به داخل فروشگاه دارند. درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک بر اساس شکل ظاهری انواع مختلفی از جمله درب‌های اتوماتیک دوار، منحنی یا قوس‌دار، تاشو، کشویی و تلکسوپی دارند. مکانیسم این نوع از درب‌ها از نوع الکترومکانیکی می‌باشد و اجزای تشکیل دهنده آن شامل: موتور الکتریکی، جعبه دنده، برد الکترونیکی، ریموت کنترل، سنسور مادون قرمز، کلید کنترل دستی و شیشه می‌شود. آنچه در درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک اهمیت دارد، امنیت بالای آن‌ها است که به واسطه استفاده از شیشه‌های سکوریت حاصل شده است. شیشه‌های درب اتوماتیک فروشگاه نسبت به ضربه و فشار مقاومند و حتی اگر تحت شرایط سخت بشکنند، قطعات تیز و برنده ندارند و هیچ خطری برای افراد ایجاد نمی‌کنند.

شیشه‌های به کار رفته در این نوع از درب‌ها کاملا با شیشه‌های معمولی متفاوتند و می‌توانند تا سیصد درجه سانتی گراد حرارت را تحمل کنند. معمولا درب‌های اتوماتیک به سیستم اعمال حریق مجهز هستند. همچنین در مواقع قطعی برق به صورت دستی باز می‌شوند. درب اتوماتیک فروشگاه شیشه‌ای به شکل‌های مختلفی تنظیم می‌شود. به عنوان مثال می‌توان آن را به شکل کاملا باز، نیمه باز، قفل از خارج و اتوماتیک از داخل تنظیم کرد. درب‌های برقی هیچ نوع آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند. قیمت این درب‌ها با توجه به نوع درب، ابعاد و اندازه، نوع فریم، برند تولید کننده متغیر است و شما می‌توانید بهترین انواع آن را با مناسب‌ترین قیمت در سایت دیده بان تهیه کنید.

.

کرکره برقی فروشگاه

کرکره‌های برقی نمونه تغییر شکل یافته و مدرن کرکره‌های دستی قدیمی هستند. کرکره برقی فروشگاه در واقع به منزله حفاظ برای درب اتوماتیک فروشگاه است و به دلیل ویژگی‌هایی که دارد امنیت بالایی ایجاد می‌کند. به عنوان مثال در ساخت صفحات این نوع کرکره از مقاوم‌ترین انواع فلزات استفاده شده و کاملا ضد ضربه و ضد سرقت هستند. کرکره نوعی درب است که علاوه بر فروشگاه در بسیاری از مغازه‌ها،مراکز تجاری، پارکینگ‌ها و ورودی‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کرکره‌ها با وجود ساختار ساده‌ای که دارند، نقش قابل توجهی در ایجاد امنیت و سهولت استفاده دارند. کرکره‌های مدرن امروزی تنها با یک دکمه باز و بسته می‌شوند و با شرایط جوی مختلف سازگارند. جالب است بدانید این کرکره‌ها نیازی به قفل کردن ندارند.

تصور کنید به عنوان مسئول یک فروشگاه تجاری در پایان ساعت کاری خود و هنگام تعطیلی فروشگاه مجبور باشید به سختی کرکره را پایین کشیده و مدام در جست و جوی قفل برای قفل کردن کرکره باشید. کرکره برقی فروشگاه تمام این معضلات را برطرف نموده است. تنها در صورت قطعی برق می‌توانید این کرکره را به صورت دستی باز و بسته کنید. حتما برایتان جالب خواهد بود اگر تنوع بی شماری را در طرح و رنگ کرکره برقی مشاهده کنید. کرکره‌های امروزی مانند درب اتوماتیک فروشگاه تنوع بسیاری دارند و با جلوه ظاهری زیبایی که دارند نمای جالبی به محیط خارجی فروشگاه‌های تجاری می‌بخشند.

.

سایبان فروشگاه

امروزه فروشگاه‌های مختلف برای جذب مشتری و ایجاد تجربه کاربری خوشایند برای آن‌ها از تجهیزات جانبی مختلفی برای محیط فروشکاهی استفاده می‌کنند. سایه بان فروشگاه یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که در عین سادگی کاربرد مهمی برای فروشگاه‌ها دارد. بعد از درب اتوماتیک فروشگاه و کرکره برقی داشتن یک سایه بان مناسب می‌تواند در ایجاد جلوه  بصری فروشگاه تاثیر مثبتی داشته باشد. سایه بان در دو نوع دستی و برقی وجود دارد. سایه بان‌های امروزی ضمن زیبایی خاصی که به نمای ورودی فروشگاه می‌بخشند، از نفوذ باران و برف و آفتاب مستقیم به فروشگاه جلوگیری می‌کنند. سایبان‌های امروزی ساختار مدرن‌تر و شکل ظاهری بهتری دارند.

درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایبان برقی دیده بان

.

این روزها سایبان‌های برقی مجهز به ریموت جایگاه بهتری در بین کاربران آن دارند چون سایه بان‌های دستی مدتی پس از استفاده با مشکلاتی از قبیل زنگ زدگی قطعات فنری آن و عدم کارکرد صحیح مواجه می‌شوند و بالا و پایین کردن آن‌ها دشوار است. در صورتی که  سایه بان‌های برقی این معضلات را ندارند. شما می‌توانید بهترین انواع سایه بان را در سایت دیده بان تهیه کنید.

.

چگونه درب اتوماتیک فروشگاه را از سایت دیده بان تهیه کنیم؟

سایت دیده بان ایمن مرجع تخصصی فروش انواع درب‌های اتوماتیک فروشگاه، کرکره‌های برقی، سایه بان، دوربین‌های مدار بسته و تجهیزاتی از این دست می‌باشد. استفاده از درب‌های شیشه‌ای، کرکره و سایه بان برقی از مهم‌ترین و ابتدایی ترین تجهیزاتی است که هر مرکز تجاری به آن احتیاج دارد. با توجه به این که امروزه مراکز و فروشگاه‌های تجاری توسعه یافته‌اند، سرعت عمل و ایمنی بیشتری می‌طلبند. به همین خاطر نیاز به درب، کرکره و سایه بان اتوماتیک در فروشگاه‌ها به شدت احساس می شود. از طرفی با توجه به این که شرکت‌های تولیدی مختلفی این تجهیزات را تولید می‌کنند، تهیه بهترین و باکیفیت ترین انواع درب و غیره با قیمت مناسب اهمیت بسیاری برای کارفرکایان دارد.  مجموعه تخصصی دیده بان عرضه کننده انواع  درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای فروشگاه، کرکره و سایر تجهیزات اتوماتیک است و تمام محصولات خود را با قیمت تضمینی عرضه می‌کند.

شما می‌توانید هر نوع درب اتوماتیک فروشگاه، سایه بان و کرکره برقی که احتیاج دارید در ابعاد و اندازه دلخواه را به تیم تخصصی دیده بان سفارش دهید. از طریق لینک dideban-cctv.com وارد سایت دیده بان شده و سفارش خود را ثبت کنید.

اطلاعات بیشتر درباره: درب اتوماتیک شیشه ای