کلید هوشمند، محصولی که تمامی ساختمان ها به آن نیاز دارند! - سازه برتر



کلید هوشمند، محصولی که تمامی ساختمان ها به آن نیاز دارند!

کلید و پریز از جمله محصولاتی هستند که تمامی ساختمان هایی که برق دارند، به آن نیاز دارند. این محصول جریان برق را در محیط قطع و وصل می کند و همین امر سبب می شود افراد بتوانند به طور بهینه از برق استفاده کنند. امروزه برندهای مختلف و معتبری در بازار موجود هستند که کلید و پریز تولید می کنند و از میان آنها می توان به آسیا الکتریک، فردان الکتریک، پارت الکتریک و فضل الکتریک و سدنا اشاره کرد. در زمان خرید کلید پریز برق باید به نکاتی از جمله  جنس(پلاستیکی، چرم، چوب، برنج، کریستال،جواهر)، ایمنی، قیمت و ظاهر کلید پریز توجه داشته باشد.

.

کلید هوشمند چگونه کلیدی است و چه ویژگی دارد؟

 width=

کلیدهای هوشمند جزو فناوری ­‌های نوین به شمار می روند که از لحاظ عملی متفاوت ‌تر و از لحاظ ظاهری زیباتر از کلیدهای قدیمی هستند. این کلیدها با لمس انگشت کار می کنند. این کلیدها معمولا از یک صفحه تشکیل شده اند و تمامی تنظیمات آنها بر روی این صفحه قرار دارد. کلیدهای هوشمند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تایمر روشن و خاموش
  • تنظیم هوشمند پمپ
  • سیستم RCCB جهت محاسبه اختلاف جریان رفت و برگشت در مدار که می­‌تواند مانع از بروز آتش­سوزی شود

همانطور که متوجه شده اید این کلیدها هوشمند هستند و باید با ظرافت خاصی طراحی شوند تا بتوانند مورد استفاده قرار گیرند و به زودی خراب یا فرسوده نشوند. به همین دلیل در زمان خرید این محصولات به ویژگی های متعددی از جمله برند و دریافت ضمانت نامه از سوی مشتری توجه داشته باشید.

.

کلیدهای هوشمند به گوشی شما وصل می شوند!

یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از این کلیدها در محیط مورد توجه قرار گیرد قابلیت وصل آن به گوشی تلفن همراه است. مزیت این امر این است زمانی که شما خانه نیستید می توانید به طور مثال کولر را روشن کنید تا زمانی که به خانه می رسید هوا خنک باشد یا اگر فراموش کرده اید چراغ های اتاق خوابتان را خاموش کنید، می توانید پس از خروج از خانه به راحتی از روی گوشی خاموش کنید. این قابلیت می تواند بسیار ویژه باشد و به افراد کمک می کند دیگر نگران وسایل برقی خود در محیط نباشند.

.

ضریب امنیت این محصولات بالاست!

یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از این کلیدها به موضوع مهمی تبدیل شود ضریب امنیت بالای آنهاست. استفاده از این کلیدها خطر آتش سوزی را کاهش می دهد. به طور مثال اگر فراموش کرده اید که کولر خود را خاموش کنید و دائما نگران هستید نکند اتفاق ناگواری رخ دهد، با استفاده از این کلیدها می توانید از هر جایی که هستید کولر را خاموش کنید و امنیت را در محیط برقرار سازید. به همین دلیل اکثر خانه هایی که به سبک مدرن ساخته می شوند از این محصولات استفاده می کنند تا امنیت را به طور کامل برقرار کنند.

.

شما می توانید برنامه ریزی زمانی داشته باشید!

مهمترین ویژگی کلیدهای هوشمند قابلیت برنامه ریزی آنهاست. به طور مثال شما می توانید به کولری که با استفاده از کابل به کلید هوشمند وصل شده است این برنامه را بدهید که در طی روز در ساعات مشخصی خاموش و یا روشن شود و این موضوع می تواند بسیار دلنشین باشد!

.

از کجا محصولات الکتریکی بخریم؟

همانطور که متوجه شده اید، خرید کلید هوشمند به تخصص خاصی نیاز دارد. همچنین، شما باید این محصولات را از مراکز معتبر تهیه کنید. الکتروتک مرکزی معتبر است که سالیان زیادی است در زمینه فروش انواع محصولات روشنایی، هواکش صنعتی، کلید و پریز و سایر لوازم الکتریکی فعالیت دارد. تمامی محصولاتی که در این سایت به فروش می رسند دارای ضمانت نامه هستند و این موضوع می تواند تضمین کیفیت محصولات ارائه شده در سایت الکتروتک باشد.

.