آموزش رندر المنت های VRay و کاربرد آنها در پست پروداکشن به فارسی - سازه برتر



[caption id="attachment_9963" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش رندر المنت های VRay و کاربرد آنها در پست پروداکشن به فارسی[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش فوق العاده جذاب و کاربردی در تری دی مکس و مخصوصا پست پروداکشن فتوشاپ ، البته به زبان فارسی همراه شما هستیم.

بخش رندر المنت های ویری (Render Elements) در تنظیمات رندر این پلاگین، یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش هاست که تا حدودی منابع آموزشی محدودی نیز برای آن منتشر شده و می توان گفت که در واقع آموزش حاضر ، اولین آموزش کامل و جامع رندر المنت های ویری به زبان فارسی می باشد که در اینترنت منتشر شده است.

مبحث رندر المنت ها از مهمترین و پرکاربرد ترین مباحث در حوزه پست پروداکشن فتوشاپ می باشند که اطلاعات کامل رندر را در بخش های مختلف نظیر : سایه ها ، روشنی ها ، نورها ، انعکاس ها ، انکسار ها ، عمق ها  و ... را در قالب کانال های مجزا به ما ارائه می کنند؛ سپس می توانیم در نرم افزاری همانند فتوشاپ به اطلاح هر بخش بصورت جداگانه و دقیق بپردازیم.

در این آموزش که بخشی از " بسته آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی "می باشد ، در طول مدت 31 دقیقه ، بصورت کامل با تمام رندر المنت های VRay  آشنا خواهیم شد ، تنظیمات و عملکرد هر رندر المنت را فرا خواهیم گرفت و در انتها یاد می گیریم که چگونه از این رندر المنت ها در مبحث پست پروداکشن فتوشاپ بصورت حرفه ای استفاده کنیم.

برای دانلود این آموزش در ادامه همراه باشید.

. عنوان : آموزش رندر المنت های VRay و کاربرد آنها در پست پروداکشن به فارسی فرمت: MP4 زبان : فارسی زمان : 31 دقیقه کیفیت : (۱۰۸۰*۱۹۲۰) FULL HD مدرس : آقای سید عارف رضوی حجم فایل فشرده  : 92 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . .  

بسته آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.


  1. armin

    سلام جرا لینک دانلود توی پنجره جدید که باز میشه و میگه تا چند لحظه دیگه لینک میاد قرار نداره.دانلود نمیشه.راهنمایی کنید مرسی

    1. armin

      هیچی ممنون درست شد

  2. صادق

    خیلی مفید بود ممنون

  3. a.m

    سلام چرا وقتی فایل رو دانلود میکنی موقع اکسترکت ارور میده و فایل ویدیویی داخل زیپ باز نمیشه؟ فقط طبلیغات سایت خودتون میاد بالا