آموزش رندر شبکه با VRay در تری دی مکس - سازه برتر



[caption id="attachment_9203" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش رندر شبکه با VRay در تری دی مکس[/caption] در این بخش از سازه برتر با یک آموزش فوق العاده کاربردی از VRay به زبان فارسی همراه شما هستیم. احتمالا تابحال نام عبارت Render Farm (مزرعه رندر ) را شنیده باشید. رندر فارم مجموعه ای از کامپیوترها است که بصورت شبکه ای به همدیگر متصل شده اند و در پروسه رندرینگ با عنوان " رندر تحت شبکه " از قدرت تمامی آنها استفاده می شود و در نتیجه مدت زمان رندر بسیار کاهش می یابد. VRay این امکان را در تنظیمات خود دارد و آن Distributed Rendering است و حتی میتوان با داشتن دو سیستم معمولی یک شبکه ایجاد کرد و سرعت رندر را افزایش داد. بنابراین حتی اگر دو سیستم معمولی و یا لپ تاپ داشته باشیم میتوانیم از این قابلیت استفاده کنیم. در این آموزش که توسط دوست عزیز آقای سید مهراز سید سجادی ، به زبان فارسی تهیه شده است و برای سازه برتر ارسال شده ، فرا می گیریم که چگونه براحتی دو سیستم را با هم شبکه کرده و رندر تحت شبکه با VRay در نرم افزار تری دی مکس داشته باشیم. برای دانلود این آموزش در ادامه همراه ما باشید.   . عنوان : آموزش رندر شبکه با VRay در تری دی مکس فرمت: MP4 زبان : فارسی زمان : 13 دقیقه و 50 ثانیه مدرس : آقای سید مهراز سید سجادی حجم فایل فشرده  : 50 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . .

آموزش فوق العاده کامل،آکادمیک و حرفه ای پلاگین VRay

.

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.


  1. ax arch

    salam mamnon amozeshe kheyli khoobi bod vali man natonestam render shabake ro rah bendazam . chetor mitonam ba modarese in matlab ertebat bargharar konam ? saite besiar khoobi darid