بهترین شرکت آسانسور در رشت - سازه برتر



بهترین شرکت آسانسور در رشت

images_1713164076_661ccf2c699eb.png

یکی از تجهیزات کاربردی در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های بلند، آسانسور است. به طوری که اغلب ساختمان‌های مرتفع و چند طبقه به آسانسور نیز مجهز هستند تا رفت و آمد برای ساکنین، به سهولت صورت بگیرد. آسانسورها بر اساس نوع مکانیزم، ظرفیت قابل حمل، نوع موتور، نوع کابین و درب‌ آن، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. درصورتی که مایل به نصب و اجرای بهترین آسانسور برای ساختمان محل سکونت خود هستید، باید به سراغ بهترین شرکت آسانسور در رشت بروید. برای آشنایی با انواع آسانسور و همینطور بهترین شرکت آسانسور در رشت، در ادامه این مقاله از وبسایت آسمان پیمای پارس، ما را همراهی کنید.

 

معرفی انواع آسانسور

آسانسورها بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می‌شوند و دارای انواع مختلفی هستند. در ادامه انواع آسانسور را برای شما معرفی کرده‌ایم.

 

انواع آسانسور بر اساس مکانیزم

جابجایی آسانسورها و حمل بار با استفاده از آن‌ها، بر اساس یک نوع سیستم محرکه صورت می‌گیرد. به نوع جابجایی در آسانسورها، مکانیزم و یا طریقه رانش گفته می‌شود. به تناسب کاربرد آسانسور و شرایطی که در آن آسانسور استفاده می‌گردد، این تجهیز ساختمانی دارای انواع مختلفی است. در ادامه به بررسی انواع آسانسور بر اساس مکانیزمی که دارد، پرداخته‌ایم:

  • آسانسور کششی : این مدل متداول‌ترین نوع آسانسور است که نوع مکانیزم آن از طریق اصطکاک میان سیم بکسل و فلکه‌ای که روی موتور تعبیه شده است، صورت می‌گیرد. در این آسانسور از طناب و یا تسمه فولادی استفاده می‌شود تا کابین به سمت بالا و پایین حرکت کند. آسانسور کششی خود دارای دو مدل آسانسور موتور گیربکس (استفاده از گیربکس برای انتقال نیرو و تبدیل سرعت) و آسانسور گیرلس (بدون گیربکس و اتصال مستقیم به موتور) می‌باشند.

  • آسانسور هیدرولیک : از گیربکس هیدرولیک در ساختمان‌هایی با ارتفاع کم و حداکثر برای شش طبقه استفاده می‌شود. همینطور این نوع آسانسور برای حمل بارهای بسیار سنگین نیز کاربرد دارد. آسانسورهای هیدرولیک توسط جک هیدرولیک شامل پیستون و سیلندر حرکت می‌کنند. برخی از نمونه‌های آسانسورهای هیدرولیک که توسط بهترین شرکت آسانسور در رشت اجرا می‌شوند، آسانسورهای هیدرولیک حفره‌دار، آسانسورهای هیدرولیک بدون حفره، آسانسورهای هیدرولیک با سیم بکسل و آسانسور هیدرولیک روملس MRLهستند.

  • آسانسورهای وینچ : از دیگر انواع آسانسورها، آسانسورهای وینچ است. این آسانسورها یکی از انواع آسانسور با رانش مثبت می‌باشد که در آن از یک سیستم طناب فولادی استفاده شده است که این سیستم به واسطه یک موتور برقی و گیربکس به دور درام و یا قرقره جمع و باز می‌شود و کابین آسانسور را به بالا و پایین حرکت می‌دهد.

  • آسانسور اسکرو : در آسانسورهای اسکرو از یک شفت فولادی رزوه شده استفاده شده است. به طوری که یک مهره متحرک بر روی پیچ به موتور روی کابین متصل است. با چرخش مهره توسط موتور، آسانسور نیز به سمت بالا و یا پایین حرکت می‌کند. این مکانیزم بیشتر در آسانسورهای کوچک و برای ارتفاع جابجایی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • آسانسور ویکیوم : این نوع مکانیزم برای آسانسورهایی با ظرفیت کم و با حداکثر ظرفیت سه نفر عرضه شده است. در این مکانیزم از هیچ نوع کابل و یا فلکه‌ای استفاده نمی‌گردد. این نوع آسانسورهای هوامحور بر اساس قوانین طبیعی فیزیک کار می‌کنند و در ساخت آن ها از مواد پلی کربنات و آلومینیوم استفاده شده است. در این نوع آسانسور، کابین در یک استوانه و در خلاء قرار می‌گیرد و هوای پایین و بالای آسانسور، منجر به حرکت کابین می‌شود.

  • آسانسور مغناطیسی : این نوع آسانسور یک نوع تکنولوژی جدید به شمار می‌رود؛ نیروی محرکه در این نوع آسانسور، کویل‌هایی است که به صورت خطی جانمایی شده‌‌اند.

  • آسانسور دندانه شانه : این نوع آسانسور جزو مهم ترین انواع آسانسور با کاربری خاص است و در آن نیازی به استفاده از وزنه تعادل نیست. این نوع برای ارتفاع‌های بلند نیز کاربردی است.

 

انواع آسانسور از نظر کاربرد

از دیگر معیارهای دسته بندی آسانسورها، دسته بندی آن‌ها بر اساس نوع کاربردشان است. انواع آسانسور بر اساس نوع کاربری، دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • آسانسورهای مسافری: آسانسورهای مسافری برای جابجایی افراد در ساختمان طراحی شده‌اند که خود از نظر اندازه، سرعت و ... دارای انواع مختلفی شامل آسانسور ویلچربر، آسانسور خانگی و آسانسور پانورامیک نیز می‌باشند.

  • آسانسور باری: آسانسورهای باری برای جابجایی بارهای سنگین و محموله‌ کارایی دارند. این آسانسورها برای استفاده در شرایط سخت مناسب هستند؛ به همین دلیل دارای طراحی مستحکم و همینطور دیواره‌ها و کف‌های فولادی سنگین می‌باشند. آسانسور بار و مسافر، آسانسور خودروبر و آسانسور صنعتی در این دسته قرار دارند.

  • انواع آسانسور خدماتی: این آسانسورها در ساختمان‌های تجاری وجود دارند و از آن ها برای حمل کالا استفاده می‌شود. آسانسور برانکاردبر بیمارستانی، آسانسور تخت‌بر بیمارستانی، آسانسور ترولی‌بر هتل و آسانسور ترولی بر رستوران از این نوع هستند.

  • بالابرهای سرویس کوچک: از آسانسورهای باری کوچک هستند که از رایج ترین آن‌ها می‌توان به بالابر غذابر (حمل سینی)، بالابر کتاب بر یا اسناد بر، بالابر آزمایشگاهی و ... اشاره نمود.

 

معرفی بهترین شرکت آسانسور در رشت (شرکت آسمان پیمای پارس)

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت آسانسور فعالیت دارند اما تمامی این شرکت‌ها خدمات باکیفیتی را ارائه نمی‌دهند. بهترین شرکت آسانسور در رشت، شرکتی است که از متریال باکیفیت برای تولید آسانسور استفاده کند و در تولید آسانسور نیز از نظر طرح، ظرفیت و ... تنوع بالایی را به مشتریان ارائه دهد. همینطور بهترین شرکت تولید کننده آسانسور باید از نظر قیمت نیز قیمت های متفاوتی را به مشتریان ارائه دهد.

شرکت آسمان پیمای پارس به عنوان بهترین شرکت آسانسور در رشت در استان گیلان فعالیت دارد. از خدمات آسانسور این شرکت می‌توان به اجرای چاهک، ریل کشی، کابل کشی، بتن ریزی پیش از نصب و نصب آسانسور در انواع مدل‌ها اشاره کرد.

خرید و سفارش آسانسور در مدل‌های مختلف شامل مسافربری، باربری و ... در شرکت آسامان پیمای پارس با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، امکان پذیر است.

 

دلیل انتخاب شرکت آسمان پیمای پارس

شرکت آسمان پیمای پارس با دریافت پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در زمینه طراحی، ساخت، نصب و خدمات پس از فروش آسانسور فعالیت دارد. ما به عنوان بهترین شرکت آسانسور در رشت در حال فعالیت هستیم و برای این ادعا نیز دلایل کافی داریم که در ادامه آورده‌ایم:

  • تجربه و تخصص بالا : شرکت ما دارای بیش از پنج سال سابقه در زمینه ساخت، اجرا و نصب آسانسور است.

  • استفاده از مواد با کیفیت : هدف ما ارائه خدمات باکیفیت است؛ به همین دلیل از باکیفیت ترین متریال مطابق با استانداردهای جهانی در زمینه ساخت آسانسور استفاده می‌کنیم.

  • رعایت استانداردهای ایمنی: تمامی مراحل ساخت و نصب آسانسور در شرکت آسمان پیمای پارس، بر اساس استانداردهای ایمنی صورت می‌گیرد که تضمین کننده امنیت و سلامت کاربران است.

  • خدمات پس از فروش: ما دارای خدمات پس از فروش نیز هستیم تا به شما این اطمینان را دهیم آسانسورهای نصب شده، بهترین عملکرد را دارند.

  • قیمت مناسب: به منظور مساعدت با شما عزیزان، در عین حفظ کیفیت بالا، قیمت‌های خدمات در شرکت آسمان پیمای پارس بسیار به صرفه است.

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین شرکت آسانسور در رشت هستید، ما در این مقاله شرکت آسمان پیمای پارس را برای شما معرفی کردیم. با دریافت خدمات از این شرکت، می‌توانید با بهترین متخصصین آسانسور که دارای تخصص بالایی هستند، در ارتباط باشید و خدمات دریافت کنید.

از طریق این شرکت می‌توانید آسانسورهای مدرن، ساخته شده با جدیدترین و مدرن‌ترین تکنولوژی، دارای ایمنی بالا و کارایی عالی، آسانسورهایی بی نقص و مطابق با جدیدترین استانداردهای جهانی را در کاربرد مدنظرتان اجرا کنید. ضمن اینکه با بهره‌مندی از خدمات پس از فروش نیز اطمینان خواهید داشت آسانسور شما در شرایط عملکرد بهینه قرار دارد و در صورت نیاز نیز امکان تعمیر و یرفع مشکل آن در سریع‌ترین زمان ممکن، وجود خواهد داشت. از همراهی شما تا انتهای این محتوا متشکریم.

منبع: https://rahimilift.ir