معرفی مرکز تجهیزات آتش نشانی نیکوکار - سازه برتر



معرفی مرکز تجهیزات آتش نشانی نیکوکار

چکیده : یکی از محصولات مرکز تجهیزات آتش‌نشانی نیکوکار که به‌صورت تخصصی و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود و به‌عنوان یک نیاز اصلی در تمام ساختمان‌ها کاربرد دارد، انواع مختلف جعبه‌های آتش‌نشانی است.

 

مرکز نیکوکار یکی از معتبرترین مراکز تجهیزات آتش نشانی ایران است که از سال 1366 به‌صورت مستمر در زمینه تولید تجهیزاتی مانند جعبه آتش نشانی فعالیت دارد. روزانه در این مرکز بیش از 120 دستگاه جعبه آتش‌نشانی با بالاترین کیفیت تولید می‌شود و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. تمام محصولات مرکز نیکوکار به‌همراه یک سال گارانتی و خدمات پس‌از فروش به مشتریان تحویل داده می‌شود. در این مطلب قصد داریم درباره یکی از مهم‌ترین محصولات مرکز نیکوکار و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مرکز صحبت کنیم.

جعبه آتش نشانی چیست و انواع آن کدام است؟

یکی از محصولات مرکز تجهیزات آتش‌نشانی نیکوکار که به‌صورت تخصصی و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود و به‌عنوان یک نیاز اصلی در تمام ساختمان‌ها کاربرد دارد، انواع مختلف جعبه‌های آتش‌نشانی است. احتمال وقوع آتش‌سوزی در هر ساختمانی وجود دارد؛ بنابراین، حتما باید در تمام ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری تجهیزات موردنیاز برای مهار آتش را از قبل آماده کرد.

یکی از تجهیزات مهم برای مهار کردن آتش‌سوزی جعبه آتش نشانی است‌. این جعبه که به آن فایر باکس (Fire box) هم می‌گویند، با استفاده از ورق فولادی ضدزنگ با ضخامت بیشتر از یک میلی‌متر تولید می‌شود. سازمان آتش‌نشانی طبق استانداردهای جهانی، جعبه‌هایی را که با ورق‌های زیر یک میلی‌متر تولید شوند، تأیید نمی‌کند. با استفاده از این نوع تجهیزات می‌توان آتش‌سوزی را به‌سرعت مهار کرد و مانع از بیشتر شدن خسارات مالی و جانی شد.

در داخل این جعبه، وسایل اطفاء حریق شامل کپسول آتش‌نشانی، نازل آتش‌نشانی، شلنگ برزنتی و شیرفلکه آتش‌نشانی، قرقره‌های نگهدارنده شلنگ، کوپلینگ و هیدرانت نگهداری می‌شود. انواع فایر باکس تولیدشده توسط مرکز تجهیزات آتش‌نشانی نیکوکار عبارت‌اند از:

جعبه آتش‌نشانی روکار

یکی از انواع جعبه‌های آتش‌نشانی که در مرکز نیکوکار تولید و به بازار عرضه می‌شود، جعبه آتش‌نشانی روکار است. این محصول برای استفاده در ساختمان‌های قدیمی که محلی برای نصب و تعبیه جعبه آتش‌نشانی ندارند، کاربرد دارد.

جعبه آتش‌نشانی توکار

ساختمان‌های جدید هنگام ساخت‌وساز، محل مخصوصی برای نصب توکار جعبه آتش نشانی تعبیه می‌کنند. جعبه‌های توکار به‌راحتی بدون اینکه فضایی از ساختمان را اشغال کنند، در داخل دیوار و محلی که از قبل ایجاد شده است، قرار می‌گیرد‌.

جعبه آتش‌ نشانی محوطه‌ای

از نام جعبه‌های آتش‌نشانی محوطه‌ای می‌توان متوجه شد که این نوع فایرباکس برای استفاده در محیط‌ها و محوطه‌های مختلف کاربرد دارد. این جعبه‌ها دارای پایه هستند و به‌صورت پرتابل در هرجایی استفاده می‌شوند.

جعبه آتش‌نشانی دوقلو

در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری بزرگ، فروشگاه‌ها و کارخانه‌های پرتردد، از جعبه‌های آتش‌نشانی دوقلو یا دو محفظه استفاده می‌شود. این جعبه‌ها جای بیشتری دارند و مخصوص قرار دادن قرقره آتش‌نشانی هستند. علاوه‌بر نصب یک هوزریل در هر محفظه، تجهیزاتی مانند نازل شیلنگ، کپسول آتش‌نشانی و غیره در داخل آن‌ها قرار داده می‌شود.

جعبه آتش‌نشانی دو طبقه

یکی دیگر از محصولات مرکز تجهیزات آتش‌نشانی نیکوکار که امکانات بیشتری دارد و به‌صورت تخصصی طراحی و تولید شده، جعبه آتش‌نشانی دو طبقه است. در یکی از طبقات قرقره و در یکی دیگر از طبقات، خاموش‌کننده کپسول آتش‌نشانی قرار می‌گیرد. طراحی دو طبقه جعبه، استفاده از آن را راحت‌تر کرده است و به‌راحتی می‌توان به تجهیزات داخل آن دسترسی پیدا کرد.

جعبه آتش‌ نشانی درب کلاف استیل

نوعی جعبه آتش‌ نشانی که برای نصب در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و ساختمان‌های صنعتی کاربرد دارد، جعبه آتش‌نشانی درب کلاف استیل است. از ویژگی این جعبه می‌توان به مقاومت به زنگ‌زدگی و خوردگی و ماندگاری بسیار بالا اشاره کرد.

جعبه مخصوص کپسول آتش‌نشانی

نوع دیگری از جعبه‌های آتش‌نشانی مرکز نیکوکار، جعبه مخصوص کپسول آتش‌نشانی است. این جعبه به‌خوبی می‌تواند از کپسول نگهداری کند و بیشتر در بخش ورودی ساختمان‌ها نصب می‌شود. مهم‌ترین کاربرد این جعبه جلوگیری از به سرقت رفتن یا آسیب‌ دیدن کپسول است.

جعبه مخصوص شلنگ آتش‌نشانی

جعبه‌های آتش‌نشانی براساس نوع شلنگی که در داخل آن‌ها نگهداری می‌شود، دارای دو نوع فایرباکس و هوزریل هستند. ابعاد این جعبه‌های تک‌ درب مطابق با استانداردهای سازمان آتش‌نشانی و در اندازه‌های 20 در 75 در 65 تولید می‌شود. در مجموعه نیکوکار برای تولید این نوع جعبه از ورق‌هایی از جنس کربن استیل استفاده شده است.

 

چه ویژگی‌های صنایع فلزی نیکوکار را به بهترین مرکز تولید جعبه آتش نشانی تبدیل کرده است؟

ویژگی‌هایی که مرکز تجهیزات آتش‌نشانی نیکوکار را به بهترین مرکز تولید جعبه آتش‌نشانی تبدیل کرده، شامل موارد زیر است:

فروش جعبه‌های آتش‌نشانی با قیمت منصفانه

یکی از ویژگی‌های مهم مرکز نیکوکار، فروش محصولات تولیدی با منصفانه‌ترین قیمت است. مشتریان، جعبه آتش‌نشانی موردنظر خود را به‌صورت مستقیم و بدون حضور هیچ واسطه‌ای از این مرکز خریداری می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، لازم نیست که هزینه زیادی برای خرید این‌ محصولات بپردازند.

تولید جعبه‌های آتش‌نشانی با بهترین کیفیت

صنایع فلزی نیکوکار برای تولید انواع مختلف جعبه‌های آتش‌نشانی از بهترین و باکیفیت‌ترین ورقه‌های فلزی استفاده می‌کند. همکاری با بیش از 200 سازمان و برند مطرح و معتبر و آمادگی برای اعطای نمایندگی فروش محصولات به استان‌های مختلف نشان‌دهنده بالا بودن کیفیت محصولات این مرکز است. این مرکز تصمیم دارد با افزایش سطح کیفیت محصولات خود به بهترین، بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین تولیدکننده جعبه آتش‌نشانی و قرقره آتش‌نشانی تبدیل شود.

پشتیبانی دائمی از مشتریان

مشتریانی که قصد خرید جعبه آتش نشانی از مرکز نیکوکار را دارند، قبل از خرید می‌توانند از کارشناسان پشتیبانی این مرکز مشاوره رایگان دریافت کنند. همان‌طورکه در بخش‌های قبلی نیز توضیح دادیم، هریک از انواع مختلف جعبه‌های آتش‌نشانی برای استفاده در مکان‌های خاصی کاربرد دارند. کارشناسان با در نظر گرفتن این مورد راهنمایی‌های لازم را به مشتریان ارائه می‌دهند. خدمات نصب، راه‌اندازی و خدمات پس‌از فروش نیز برعهده پشتیبانی مرکز نیکوکار است.

خرید آنلاین جعبه آتش نشانی از فروشگاه اینترنتی تجهیزات آتش‌ نشانی و ایمنی نیکوکار

در این مطلب راجع‌ به یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تولید انواع جعبه‌های آتش‌نشانی شامل جعبه‌های روکار، توکار، محوطه‌ای، دوقلو، دو طبقه، درب کلاف استیل و جعبه‌های نگهداری کپسول و شلنگ آتش‌نشانی و ویژگی‌های آن توضیح دادیم. برای خرید آنلاین این محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی این مرکز مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی نیکوکار محصولات خود را با ارزان‌ترین قیمت و با حاشیه سود پایین بدون حضور واسطه‌ها و به‌صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در زمان خرید جعبه‌های آتش‌نشانی حتما باید به مواردی مانند جنس و ضخامت ورق،‌ نوع و سایز جعبه، قفل و لولای جعبه، داشتن گارانتی و خدمات پس‌از فروش توجه داشته باشید.( برای مشاوره و خرید به وبسایت www.sfnfirebox.com مراجعه کنید.)

 

برچسب ها : جعبه آتش نشانی,فایرباکس,تجهیزات آتش نشانی