استفاده بهینه از بالکن با شیشه بالکنی سهند - سازه برتر



استفاده بهینه از بالکن با شیشه بالکنی سهند

داشتن بالکن یا تراس همان چیزی است که اکثر مردم هنگام خرید خانه به آن توجه می‌کنند؛ اما چطور می‌توان از این فضا، بهترین استفاده را کرد؟ خیلی از ما احتمالاً برای بالکن یا تراس خانه خود از نرده‌های استیل یا انواع خاصی از حفاظ‌ها استفاده می‌کنیم، ولی شاید بتوان گفت یکی از بهترین انواع حفاظ‌ها که علاوه‌بر امنیت، زیبایی فوق‌العاده‌ای هم به بالکن و تراس می‌بخشد، شیشه بالکن است. شیشه‌های بالکنی ضمن این‌که از ورود آلودگی‌ها به داخل فضای بالکن و تراس جلوگیری می‌کنند، امکان تماشای محیط بیرون را نیز برای شما فراهم می‌کنند؛ بنابراین فرقی ندارد که تابستان باشد یا زمستان، می‌توانید استفاده‌ای بهینه از تمام فضای بالکن یا تراس خود داشته باشید. البته، این نوع شیشه‌های بالکنی در انواع مدل‌ها و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند که می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب نمایید.

 

***جهت مشاوره و سفارش شیشه بالکن می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید***
https://balkonsahand.com/glass-balcony.html

انواع شیشه بالکن

برای به حداقل رساندن خطراتی مثل پرت شدن اشیا یا سقوط افراد به طبقات پایین، تمامی بالکن‌ها به یک حفاظ یا مانع بلند به ارتفاع تقریبی 1.1 متری نیاز دارند. معمولاً این موانع از جنس چوب، آهن یا شیشه هستند اما درمیان آن‌ها، می‌توانیم بگوییم که شیشه یکی از پرکاربردترین انواع حفاظ‌ها در صنعت ساختمان‌سازی است که برای بالکن و تراس نیز به‌شدت پیشنهاد می‌شود. بالکن شیشه ای در انواع مدل‌های مختلف تولید می‌شوند که شرکت بالکن سهند یکی از پیشروترین‌ها در این عرصه به‌شمار می‌رود.

انواع شیشه ‌های بالکنی تولیدشده توسط این شرکت که می‌توانند برای استفاده بهینه از فضای بالکن و تراس بسیار مناسب باشند، شامل شیشه بالکنی ریلی، تاشو، اسلایدی و نرده‌ای و پنجره‌ای می‌شود.

شیشه بالکن ریلی

استفاده از شیشه بالکنی ریلی بیشتر در فضاهای محدود مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای نصب بالکن با شیشه ریلی، از شیشه‌های سکوریت یا لمینت با ابعاد یکسان استفاده می‌شود و هر شیشه به‌وسیله دو ریل در بالا و پایین همراه با چهار چرخ تعبیه می‌شود. استفاده از این محصول بدون هیچ محدودیتی امکان‌‌پذیر است و با کمترین دردسر، می‌توانید یک قسمت یا تمام پنجره را باز کنید.

شیشه بالکنی اسلایدی

شیشه بالکن اسلایدی یک نوع ساده و پرکاربرد از شیشه‌های بالکن هستند که سیستم عملکرد آن به شیشه‌های بالکن تاشو شباهت دارد. این نوع بالکن از پنل‌های کشویی تشکیل شده است و باز و بسته شدن آنها به‌سمت کناره‌ها انجام می‌شود. طراحی بالکن با استفاده از این نوع شیشه‌ها در هر ابعادی امکان‌پذیر است، اما برای اجرای سیستم شیشه اسلایدی با حداکثر عرض ۱۰ متر و حداکثر ارتفاع ۵.۲ متر، محدودیت‌های ایمنی تعریف شده است.

بالکن شیشه ای تاشو

برای ویلاها و ساختمان‌های مدرن، شیشه بالکن تاشو قطعاً یک انتخاب ایده‌آل و خاص خواهد بود. مزیت شیشه‌های بالکن مدل تاشو در این است که به‌خوبی نور را جذب می‌کنند که باعث دلبازتر شدن محیط و البته، جذب بیشتر گرما می‌شود. این حفاظ معمولاً از شیشه‌های سکوریتی با ضخامت 8 الی 10 میلی‌متر تولید می‌شود و از آن‌جاکه مقاومت بالایی دربرابر فشار و ضربات ناگهانی عوامل محیطی دارند، کمتر آسیب می‌بینند.

شیشه ‌های بالکنی پنجره‌ای

یکی از مواردی که به‌راحتی می‌تواند به زیبایی و کاربرد منزل شما بیفزاید، استفاده از مدل پنجره‌ای یا پنجره بالکن است. این فناوری نوین، مشابه پنجره‌های باز و بسته معمول است، اما دارای تفاوت‌ زیادی با پنجره‌های عادی می‌باشد. به‌‌طور معمول، پنجره عادی از شیشه معمولی ساخته شده است، درحالی‌که شیشه استفاده‌شده در پنجره بالکن از نوع شیشه سکوریت است که دارای استحکام و ایمنی بیشتری است.

شیشه بالکن نرده‌ای

شیشه بالکنی نرده‌ای، یکی از گزینه‌های مدرن و شیک برای نصب در بالکن‌ها و حفاظ‌های خارجی است. این شیشه‌ها با استفاده از پایه‌ها و چارچوب‌های آهن، استیل یا آلومینیوم درجای خود ثابت می‌شوند. علاوه‌بر‌این، این شیشه‌ها به‌صورت دو نوع فریم‌دار و فریم‌لس دردسترس می‌باشند که هرکدام دارای ویژگی‌ها و ظاهری خاص می‌باشند.

مزایای استفاده از شیشه بالکنی

استفاده بهینه از فضای داخلی بالکن و تراس و زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان، تنها بخشی از مزیت‌های خرید شیشه بالکن سهند هستند. بسته به اینکه کدام مدل از انواع شیشه‌های بالکنی را انتخاب می‌کنید هم می‌توانند مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را داشته باشند؛ اما اگر بخواهیم نگاهی به مهم‌ترین مزایای استفاده از این حفاظ‌ها برای بالکن داشته باشیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تمیز کردن شیشه بالکن بسیار راحت است و حتی برای تمیز کردن آن نیازی ندارید که از پاک‌کننده‌های خاصی استفاده کنید.

  • این مدل حفاظ بالکن به‌دلیل نوع شیشه‌ای که دارند، عایق خوبی برای گرما و سرما هستند.

  • شیشه‌های بالکن به‌ویژه مدل اسلایدی، ظاهر یکدست و یکپارچه‌ای به بالکن یا تراس می‌دهند.

  • این مدل شیشه را برای روف‌گاردن‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها بسیار پیشنهاد می‌کنیم.

شاید بپرسید که معایب استفاده از این شیشه‌های بالکنی چیست؟ باتوجه به ویژگی‌ها و مزایای جذابی که دارند، معایب آنها اصلاً به چشم نمی‌آید. شاید تنها عیبی که دارند، امکان آسیب دیدن و شکستن شیشه‌ها دراثر برخی ضربه‌های شدید باشد.

***جهت مشاوره و سفارش شیشه بالکن می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید***
https://balkonsahand.com/glass-balcony.html

قیمت انواع شیشه بالکن

هرگاه با قیمت‌های پایین روبه‌رو شوید، آگاه باشید که احتمالاً با محصولی با کیفیت پایین مواجه هستید. شاید جالب باشد بدانید که بیشتر شرکت‌هایی که شیشه بالکن با قیمت‌های غیراستاندارد ارائه می‌دهند، به‌هیچ‌وجه از دستمزد نصب و طراحی کم نکرده‌اند؛ به‌جای آن، از مواد و تجهیزات ارزان‌‌قیمت برای نصب استفاده می‌کنند که درنهایت باعث افزایش هزینه‌ها برای مشتری می‌شود.

شرکت بالکن سهند با سال‌ها سابقه ارائه خدمات درزمینه نصب و اجرای انواع بالکن‌های شیشه در تهران و کرج و...، همواره تلاش خود را کرده است تا با استفاده از باکیفیت‌ترین یراق‌آلات و حرفه‌ای‌ترین تیم، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

کلام آخر

شیشه‌های بالکنی نه‌تنها ظاهری مدرن به نمای ساختمان و خانه شما می‌بخشند، برای استفاده بهینه و حداکثری از فضای بالکن به‌شدت پیشنهاد می‌شوند. فراموش نکنید که برای خرید این نوع حفاظ‌ها، باید به‌دنبال شرکتی باشید که طراحی و نصب شیشه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. درطول سال‌ها سابقه فعالیت، شرکت شیشه بالکن سهند تمامی خدمات خود را در این زمینه به‌گونه‌ای ارائه داده است که انواع شیشه‌های بالکنی تولیدشده علاوه‌بر امنیت بالا، از مزایای فوق‌العاده دیگری همچون عایق صدا، گرما و سرما بودن و... نیز برخوردار باشند.