با کیفیت ترین ست کنترل ایتالیایی در بازار - سازه برتر



با کیفیت ترین ست کنترل ایتالیایی در بازار

ست کنترل تجهیزی بسیار کاربردی در سیستم پمپاژ آب ساختمان هاست. جهت کنترل و تنظیم فشار آب خروجی از پمپ آب و البته کنترل قطع و وصل آن استفاده از ست کنترل ضروری است. از آنجا که این وسیله برقی بوده و البته اجزای مکانیکی مثل دیافراگم، فنر، سوپاپ خروجی و شیر یک طرفه در آن وجود دارد، داشتن کیفیت بالا در ساخت و طراحی آن حائز اهمیت است. همانند تولید پمپ آب خانگی در زمینه تولید ست کنترل نیز سازندگان زیادی فعالیت می کنند. کشور ایتالیا یکی از سرآمدان ساخت تجهیزات مرتبط با پمپ است. حتما نام برند پنتاکس ایتالیا را تا حالا شنیده اید. پنتاکس از معروف ترین برندهای اروپایی است. ست کنترل پنتاکس نیز از جمله محصولات این شرکت است که در چند مدل ساخته می شود. برندهای دیگر ایتالیایی نیز وجود دارند که در این مقاله کالاصنعتی قصد داریم به معرفی با کیفیت ترین ست کنترل ایتالیایی بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

 

برندهای ست کنترل ایتالیایی

-         ست کنترل پنتاکس ایتالیا

-         ست کنترل بریوتانک ایتالیا

-         ست کنترل لومیتال ایتالیا

-         ست کنترل لندیا ایتالیا

-         ست کنترل لومباردو ایتالیا

 

ست کنترل پنتاکس ایتالیا

پنتاکس از معروف ترین و معتبرترین شرکت های ایتالیایی است که در زمینه ساخت انواع پمپ و تجهیزات مرتبط با آن مثل ست کنترل فعالیت می کند. ست کنترل های پنتاکس در چند مدل طراحی می شود. در مقاله ست کنترل چیست قبلا توضیح داده شده بود که ست کنترل بطور کلی سه مدل دارد. پنتاکس دو مدل هیدروماتیک و هیدروتانک را تولید می کند. ست کنترل هیدروماتیک پنتاکس برای ساختمان های تا 3 طبقه مناسب می باشد و ست کنترل هیدروتانک پنتاکس برای ساختمان ها بلندتر و پمپ های تا 2 اسب می تواند جوابگو باشد.



ست کنترل بریوتانک ایتالیا

ست کنترل بریوتانک BRIO TANK دیگر نوع از ست کنترل های ایتالیایی بازار است که مخصوصا برای ساختمان ها بیشتر از 3 طبقه و پمپ های آب تا 2 اسب بخار گزینه مناسبی می تواند باشد. ست کنترل بریو تانک از نوع هیدروتانک بوده و مخزن کوچکی بر روی آن وجود دارد و همین عامل باعث کم شدن دفعات خاموش و روشن شدن پمپ در ساختمان های بلندتر می شود. بریوتانک ایتالیا از کیفیت بالایی برخوردار است و هم رده با پنتاکس می باشد.

 

جمع بندی

وظیفه مهم کنترل و تنظیم فشار آب خروجی از پمپ آب را ست کنترل یا کلید اتومات دیجیتال انجام می دهد. علاوه بر آن می دانیم که پمپ آب تجهیزی است که خود قابلیت قطع و وصل کردن را ندارد و به همین خاطر امکان خرابی آن در نبود وسیله کنترل کننده پمپ وجود دارد. ست کنترل کار اتومات کردن پمپ را برعهده دارد. از آنجایی که این وسیله بسیار مهم است انتخاب و خرید بهترین و باکیفیت ترین ست کنترل نیز اهمیت پیدا می کند. بسیاری از مردم دنبال خرید برندهای خارجی و اروپایی هستند و ایتالیا در این زمینه شاخص می باشد. برندهای زیادی در زمینه تولید ست کنترل فعالیت می کنند، اما اگر بخواهیم شناخته شده ترین و با کیفیت ترین ست کنترل ایتالیایی را معرفی کنیم می توان به پنتاکس ایتالیا اشاره کرد. از بهترین ست کنترل ایتالیایی بریوتانک نیز وجود دارد که در نوع هیدروتانک آن فروش بالایی نیز در بازار دارد. سایر برندهای ست کنترل ایتالیایی مثل لومیتال، لندیا و لومباردو نیز وجود دارند که در رده های بعدی از لحاظ کیفیت قرار می گیرند. جهت مشاوره و خرید ست کنترل با کیفیت ایتالیایی می توانید با کارشناسان کالاصنعتی تماس بگیرید.