قیمت بالابر ساختمانی گران شد! راهنمای خرید انواع بالابر برقی (یک بکسل) - سازه برتر



قیمت بالابر ساختمانی گران شد! راهنمای خرید انواع بالابر برقی (یک بکسل)

چکیده : قیمت بالابر ساختمانی گران شد! برای خرید سریع‌تر این محصول باید به نکات بسیار مهمی دقت کنید. قبل از اوج‌گرفتن قیمت وینچ بالابر بهتر است این محصول را تهیه کنید.

 

وجود بالابر ساختمانی در پروژه‌های ساختمانی بزرگ و حتی کوچک ضروری است. در صورت عدم وجود آن، سرعت انجام پروژه به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. قیمت بالابر ساختمانی تحت‌تأثیر عوامل مختلف همچنان روبه‌افزایش است. بالابر برقی دارای اهمیت بسیار زیادی در صنعت عمرانی و ساخت‌وساز کشور است؛ بنابراین شما باید در هنگام انتخاب محصول موردنظر به نکات مهمی دقت کنید.

بالابر ساختمانی

قیمت بالابر ساختمانی همچنان افزایش دارد 

قیمت بالابر ساختمانی به‌گونه‌ای روبه‌افزایش است که درک آن برای بسیاری از افراد که در زمینه خریدوفروش تجهیزات ساختمان‌سازی فعالیت دارند مشکل است. واقعیت این است که کالاها و تجهیزات اساسی مانند بالابر ساختمانی با ارز داخلی وارد نمی‌شوند و اکثر این تجهیزات با ارز خارجی از طریق گمرک و پس از طی مراحل پیچیده‌ای وارد کشور می‌شوند. نرخ ارز به طور مداوم روبه‌افزایش است و طبیعی خواهد بود که قیمت بالابر ساختمانی و وینچ بالابر نیز باتوجه‌به نرخ ارز بالا برود.

روزبه‌روز قیمت قطعات مکانیکی در بازار داخلی افزایش پیدا می‌کند. بالابر نیز دارای قطعات مکانیکی مختلفی است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا قیمت بالابر ساختمانی همچنان افزایش پیدا کند.

بالابر برقی

آهن خود دارای یک نرخ خواهد بود. بالابر ساختمانی نیز از جنس آهن است؛ اما به دلیل این که دارای تکنولوژی مهندسی شده است یک ارزش‌افزوده نیز به قیمت آن اضافه خواهد شد. آهن یکی از متریالی است که به‌شدت وابسته به نرخ ارز است. با افزایش روزافزون نرخ ارز، قیمت آهن افزایش و در نتیجه قیمت بالابر ساختمانی نیز بیشتر خواهد شد.

البته روزبه‌روز از فناوری‌های جدیدتر استفاده می‌شود تا بالابرهای پیشرفته‌تر و با کارایی بیشتر تولید شوند. طبیعی است که هرچه در صنعت تجهیزات ساختمان‌سازی پیشرفت حاصل شود، محصولات با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند. این خود یکی از دلایلی است که قیمت بالابر ساختمانی با گذشت زمان در حال افزایش است.

وینچ برقی

نقش بالابر ساختمانی در صنعت عمرانی کشور

بالابر ساختمانی یکی از مهم‌ترین تجهیزات صنعت ساخت‌و‌ساز است که وجود آن کار حمل‌ونقل برای ساخت‌وساز را بسیار راحت می‌کند. با استفاده از بالابر می‌توان ایمنی کار را افزایش و سرعت بهره‌وری را نیز بیشتر کرد. در واقع می‌توان در کمترین زمان، بیشترین بهره‌وری را داشت.

بالابرهای ساختمانی علی‌رغم این که می‌توانند در طول روز حجم زیادی از مصالح ساختمانی را جابه‌جا کنند، وزن زیادی ندارند و می‌توان به‌راحتی آن‌ها را جابه‌جا و در هر کجای ساختمان استفاده کرد. در صورت استفاده‌نکردن از بالابر، بخش زیادی از انرژی کارگران صرف انتقال مصالح ساختمانی خواهد شد و آن‌ها دیگر کارایی لازم را ندارند. با استفاده از بالابر، آن‌ها نیروی ذخیره شده خود را صرف کارهای مفیدتری خواهند کرد.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که بالابر صرفاً برای انتقال مصالح است؛ اما به‌هیچ‌وجه این‌گونه نیست! شما می‌توانید از بالابر برای خارج‌کردن آب از چاه و یا برای حفاری چاه نیز استفاده کنید.

سایر کاربردهای بالابر ساختمانی عبارت‌اند از:

  • حمل بار در کارخانه‌های مختلف
  • کمک به جابه‌جایی بار در اسکله‌ها
  • کمک به انتقال بار در انبارها
  • بارگیری کامیون‌ها

راهنمای انتخاب انواع بالابر برقی

کاربرد وینچ بسیار زیاد است. وینچ بالابر دستگاه کشنده‌ای است که به‌وسیله نیروی محرکه‌ای که به آن اعمال می‌شود، باعث خواهد شد تا بالابر بتواند بار را جابه‌جا کند. در هنگام خرید بالابر برقی بالابر باید به نکات بسیار مهمی دقت شود تا محصول خوبی انتخاب کنید. از جمله این نکات در ادامه بیان می‌شوند.

وینچ برقی

انتخاب نوع وینچ بالابر

انواع وینچ بالابر معمولاً در سه دسته زیر در بازار وجود دارد:

  1. وینچ ساده دستی
  2. وینچ کلاچ دار دستی
  3. وینچ برقی
  4. وینچ هیدرولیکی

وینچ ساده دستی و کلاچ دار دستی برای جابه‌جایی بار در حجم و وزن‌های کم استفاده می‌شوند. وینچ‌های برقی یا همان بالابرهای برقی، قادر به جابه‌جایی بار با وزن بالا هستند و می‌توان از آن‌ها برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده کرد. وینچ‌های هیدرولیکی بسیار قدرتمند هستند و معمولاً در جرثقیل‌ها و ماشین برها از آن‌ها استفاده می‌شود. این محصولات از نیروی محرکه الکتریکی با منبع برق شهری و یا باتری الکتریکی استفاده می‌کنند.

سرعت و قدرت وینچ بالابر

بالابر برقی معمولاً سرعت بهتری نسبت به برخی از مدل‌های دیگر دارد. به طور میانگین بالابرها در ازای هر یک دقیقه قادر هستند 21 متر را به صورت عمودی پیمایش کنند. در صورتی که قصد دارید کارگران سرعت عمل بیشتری داشته باشند حتماً بالابر برقی با سرعت بالا را خریداری کنید.

بهترین وینچ برقی محصولی است که علاوه بر سرعت، قدرت و کیفیت بالایی هم از خود نشان دهد. در هنگام خرید دقت کنید که بالابر قدرت انتقال بار تا ارتفاع مدنظر شما را داشته باشد.

وزن وینچ بالابر برقی

وزن وینچ برقی اهمیت بسیار زیادی دارد. درصورتی‌که قصد دارید بار سنگین را با این محصولات جابه‌جا کنید، حتماً وینچ‌های بالای 1000 کیلو گرم را خریداری کنید؛ در غیر این صورت می‌توانید از وینچ بالابر با وزن کمتر استفاده نمایید. شما می‌توانید خرید وینچ بالابر را از فروشگاه اینترنتی معتبر در دستور کار خود قرار دهید.

کلید بالابر ساختمانی

توجه به قیمت وینچ بالابر

وینچ‌های برقی معمولاً دارای قیمت پایین‌تری نسبت به نوع هیدرولیکی هستند. این محصولات علی‌رغم قیمت مناسب کاربردهای زیادی در ساختمان‌سازی دارند. قیمت بالابر ساختمانی باتوجه‌به نرخ ارز و کیفیت آن تعیین می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه یک بکسل قیمت بالابر ساختمانی تک فاز و سه فاز در مدل‌های مختلف را مشاهده، جزئیات آن‌ها را مطالعه و در صورت تمایل خریداری کنید. قیمت بالابر ساختمانی در سایت یک بکسل بسیار مناسب است.

 

www.1boxel.com

 

برچسب ها : بالابر برقی,بالابر ساختمانی